LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LG KS360

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
JB123

LG KS360

Ongelezen bericht door JB123 »

Goedemiddag,

Ik heb 7 maanden geleden een mobiele telefoon gekocht, de LG KS360. Deze telefoon deed het op het begin prima, maar naar verloop van tijd viel de telefoon af en toe uit. Nu is het zelfs zo dat de telefoon meerdere keren per dag uitvalt.
Als ik contact op neem met de verkoper verwijzen ze mij naar een reparatiebedrijf(dynafix), maar als ik rondkijk op internet en ik zie de reviews van deze telefoon dan komt dit bij enorm veel dezelfde telefoons voor. Ook staat daarbij dat zelfs na de reparatie dit probleem niet verholpen is.

De telefoon is dus niet goed. Heeft het zin als ik deze opstuur naar dat reparatiebedrijf, met als gevolg dat ik voor zo lang dat duurt zonder telefoon zit. Of zou ik hier mijn geld nog voor terug kunnen krijgen, ook al heb ik hem lang geleden gekocht?

Alvast bedankt.

hdalessi

Re: LG KS360

Ongelezen bericht door hdalessi »

Ik vind LG een ballenmerk. Ik koop er niks meer van, die van mij was ook waardeloos. Inderdaad uitvallen, en toen opeens alles!!! weg was, was ik het beu en heb zelf een ander gekocht. Ik had een verzekering voor die telefoon bij mn abbonement genomen, maar dat viel er natuurlijk niet onder. Gewoon prut dus.

JB123

Re: LG KS360

Ongelezen bericht door JB123 »

Zeg dat wel, bij mij was het een sim-lock vrije telefoon, dus heeft verder weinig met mijn abbo te maken...

Gesloten