LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van Compuserve naar Telfort

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
pepie2

Van Compuserve naar Telfort

Ongelezen bericht door pepie2 »

Compuserve verteld niet het hele verhaal. Mag dit zo maar?
Op 19-10-2007 een brief gekregen dat mijn Compuserve 2000 internetabonnement overgedragen zal worden naar Telford.
Brief vermeld dat de kosten € 19.95 en overeenkomst het zelfde blijft.
Maar op de site van Telford kom je heel andere gegevens tegen. n.l.
Mijn bedrag van € 19.95 wordt €24.95 en half jaar later zelfs € 34.90. en nu ook voor een telefoon gesprek, 5 cent per gesprek moet gaan betalen.
Ook een Email veranderde daar niets aan.
Op de Site van Compuserve staat onder:Gestelde vragen…
Wat betekent de overgang naar Telfort voor mijn abonnement?
U kunt gewoon blijven internetten en bellen zoals u bij CompuServe gewend bent. Voor een aantal CompuServe klanten betekent dit dat ze sneller en goedkoper kunnen internetten. Geen enkele CompuServe klant zal bij Telfort internet duurder uit zijn! Na nog een mail gestuurd te hebben naar [email protected], werd mij aangeraden:
“opzoek te gaan naar een goedkopere provider”.
Ja das lekker, Vertel de mensen een eerlijk verhaal en “vergeet” niet per ongeluk dingen die de cliënt MOET weten. :twisted:

stofzuigertje

Re: Van Compuserve naar Telfort

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

U heeft als Compuserve klant dus voorlopig geen €24,95 maar €24,90 te betalen en Telfort bied geen 2 telefoon nummers aan die U ook kunt behouden....

Telfort heeft op hun site een andere aanbieding voor nieuwe klanten en Compuserve klanten hebben andere tarieven en voorwaarden...

Ze nemen de verbinding over en voorlopig houd je de Compuserve tarieven en voorwaarden...
Als ze dit toch aanpassen is overstappen naar andere zonder opzegtermijn altijd nog mogelijk...

Dus goed lezen en niet naar www.telfort.nl maar naar www.telfort.nl/compuserve gaan want daar staan andere voorwaarden dan overige Telfort klanten....
Wij als Compuserve klanten betalen dus minder dan oude Telfort klanten en hebben geen 1 maar 2 telefoon nummers zonder extra kosten voorlopig....

Na deze dure overname zullen ze ons niet wegjagen met hogere prijzen...
Want ze willen ook verdienen...
Online of gelijkwaardige zijn er ook nog...

nicopuntnl

Ongelezen bericht door nicopuntnl »

@stofzuigertje
U had toch ook onbeperkt bellen bij CompuServe? Dit is niet het geval bij Telfort. U betaalt niet meer, maar krijgt wel minder. Ik heb er nog een e-mail aan gewaagd voordat ik ging shoppen.

sediek

Ongelezen bericht door sediek »

Beste mensen,
ook ik heb die bewuste brief ontvangen.
Weet u, als je ooit van telfort hebt kunnen "genieten" dan wil je altijd anders.
Ik heb goed de site van Telfort bekeken, en de voorwaarden van compuserve wordt niet gelijk, immers je gaat een starttarief betalen van 5 cent bij elk belletje. Dit staat op de site van Compuserve naar telfort duidelijk vermeld op het gedeelte van compuserve overname.
Home » Klantenservice » Internet » Van CompuServe naar Telfort » Vragen over telefonie
Vragen over telefonie
Hier vindt u de veelgestelde vragen over Telefonie.
Veelgestelde vragen

Ga ik straks meer betalen?
Voor wat betreft de abonnementskosten voor Vast Bellen gaat u niet meer betalen. Dit geldt echter niet voor de gesprekskosten voor Vast Bellen. Telfort hanteert een starttarief van 5 cent voor bellen naar vaste nummers binnen Nederland.
Het tarief voor bellen naar mobiele nummers is bij Telfort weer iets lager, namelijk 17 cent i.p.v. 18 cent per minuut. De internationale gesprekstarieven zijn gelijk.

Dus de service is zeker niet gelijk, voor mij komt daar nog bij dat de terreur van Telfort opnieuw gaat beginnen, nee ik doe niet mee aan deze koehandel van Compuserve. die mij ook nog eens bewust fout informeert.
Ik zeg; niet doen.

Ik ga wel zelf een provider zoeken, maar Telfort....NEE!!!!!

Gesloten