Op 19-10-2007 een brief gekregen dat mijn Compuserve 2000 internetabonnement overgedragen zal worden naar Telford.
Brief vermeld dat de kosten € 19.95 en overeenkomst het zelfde blijft.
Maar op de site van Telford kom je heel andere gegevens tegen. n.l.
Mijn bedrag van € 19.95 wordt €24.95 en half jaar later zelfs € 34.90. en nu ook voor een telefoon gesprek, 5 cent per gesprek moet gaan betalen.
Ook een Email veranderde daar niets aan.
Op de Site van Compuserve staat onder:Gestelde vragen…
Wat betekent de overgang naar Telfort voor mijn abonnement?
U kunt gewoon blijven internetten en bellen zoals u bij CompuServe gewend bent. Voor een aantal CompuServe klanten betekent dit dat ze sneller en goedkoper kunnen internetten. Geen enkele CompuServe klant zal bij Telfort internet duurder uit zijn! Na nog een mail gestuurd te hebben naar [email protected], werd mij aangeraden:
“opzoek te gaan naar een goedkopere provider”.
Ja das lekker, Vertel de mensen een eerlijk verhaal en “vergeet” niet per ongeluk dingen die de cliënt MOET weten.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)