Een UV-lamp is geen speelgoed, en heeft geen eeuwig leven. In een drinkwaterbehandelingssysteem hoort men het aantal branduren van een UV-lamp bij te houden en het maximaal aantal branduren die door de fabrikant zijn opgegeven niet te overschrijden.
Bel weer ff naar Tiel zou ik zo zeggen.
Ik kan op de site van NSF by the way geen informatie vinden of deze keuringsinstantie iso-gecertificeerd is. Kun je me daar uitsluitsel over geven.
Ik niet... en heb geen tijd/zin om dat ná te kijken..., maar je bent mans genoeg om dat zélf te doen, neem ik aan?
En wat kost het apparaat nu dan. Misschien dat dit een goedkope vervanger kan zijn voor de (erg dure) Promac of AlfaLaval apparaten waar ik nu mee werk.
In de prijslijsten wordt niet gerept over vervanging van de lamp.
Waarschijnlijk betekent dat, dat de fabrikant vindt dat hij 20 jaar mee moet kunnen.
De lamp brandt ook niet permanent..., doch slechts alleen wanneer het water gaat stromen. Via inductie..., dus géén draadjes die in de weg zitten bij vervangen van het (jaarlijkse) filter.
Verkoop: € € 879,00 (Met kraan, of hulpkraan)
inschrijven als Distr.: € 40,00
korting voor de distr.: 23% over de
VERkoopsprijs: € 200,00+
Dan nog
minimaal een volume korting van € 15,00... wat op kan lopen tot ongeveer € 100,00.
Als..., áls dat bij iemand interesse
zóu wekken...., wat is dan slim om te doen??? (Eigenlijk hoor ik niet vóór te zeggen...(:lol:)
Het komt, dacht ik, op € 0,05 per liter ...(consument) / 0,07 cent per liter (distributeur)...., oops!!! andersom, natuurlijk!
Filterpatroon, jaarlijks:€ 165.00 / 215,00 Komt op 4 cent per liter.
Wat kost een 18 liter fles van de bekende waterkoelers?
€ 7,00 per 18 liter, toch? € 0,35 / € 0,40 per liter?
Of zit ik er nu naast te knallen??
En posts verwijderen? Ik zie geen redenen waarom ik dat in dit topic zou moeten doen.
Je zet "ondernemer" tussen quotes.........
De meeste mlm-ers ZIJN ook geen echte ondernemer.
Maar het kan gemakkelijk ontaarden in een echt ondernemerschap... wanneer er ondernemerswerkzaamheden voor zijn gedaan... en dat is NIET in je eentje voor 2 ruggen per maand verkopen..., maar om dát te begrijpen, moet je ff wat meer van mlm weten....
So be it