| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oxxio actie 2000 kwh gratis
-
Beukenlaan
Oxxio actie 2000 kwh gratis
....................... bericht verwijderd ........................
Laatst gewijzigd door Beukenlaan op 23 nov 2009 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
witte angora
Re: Oxxio actie 2000 kwh gratis
Informeer eens bij een wietteler?Hoe zorg ik nu dat ik toch 2000 kwh gratis krijg?
Maar ff serieus: het is bij meer energie bedrijven een puinhoop. Oxxio stond er lange tijd om bekend, hoe het nu is weet ik eigenlijk niet.
Nuon kan ik je zeker niet aanraden, de medewerkers daar weten echt niet waar ze het over hebben. Maar dat ga ik allemaal niet uit leggen. Ik ga nu over naar Dong, hopelijk gaat dat beter.
En als laatste: ik denk dat als jij energie schrijft, dat je elektra bedoelt. Energie is een verzamelnaam voor gas, elektra en nog wat dingen.
-
Altijd wat anders
Tja ik denk dat je die 1000 wel op je buik kunt schrijven.
Als je online iets afsluit maak er dan screenshots van. En bewaar die in een apart mapje op je pc gedurende de looptijd van je contract.
Als je online iets afsluit maak er dan screenshots van. En bewaar die in een apart mapje op je pc gedurende de looptijd van je contract.
Volgens de actievoorwaarden van Oxxio blijkt dat de 2000 kWh alleen geldt voor afname van de combinatie gas en elektriciteit. Gas heb je niet nodig dus heb je geen recht op 2000 kWh. Dat je 1000 kWh en een onzichtbare bon van Neckerman is mooi meegenomen.
-
deoxxiomedewerker
- Contacteer:
Beste Beukenlaan,
Uit uw forumbericht van 21 oktober jl. blijkt dat u vragen heeft over uw
2000 kWh gratis stroom. Graag zou ik de situatie voor u willen uitzoeken. Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw nickname en uw klant- en telefoonnummer door te geven via [email protected], zodat ik snel contact met u kan opnemen.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Medewerker van Oxxio
Uit uw forumbericht van 21 oktober jl. blijkt dat u vragen heeft over uw
2000 kWh gratis stroom. Graag zou ik de situatie voor u willen uitzoeken. Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw nickname en uw klant- en telefoonnummer door te geven via [email protected], zodat ik snel contact met u kan opnemen.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Medewerker van Oxxio