LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Offerte Nolte

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
bonscot
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 jan 2008 19:17

Offerte Nolte

Ongelezen bericht door bonscot »

Wij hebben een offerte ontvangen voor een Nolte keuken :

Om een idee te geven het is een L keukentje met de volgende opstelling:

Kleur Magnolia
Kast voor geintegreerde vaatwasser 60 cm , spoelonderkast 60 cm , onderkast aanpassingshoek 65x65 cm kasten hebben doorlopende deuren.

Boven spoelkast een vouwklepkast 90 cm

Ladekasten 2 x 3 laden 90 cm Apparatenkast voor koelkast en combimagnetron met stol om de koelkast heen in dezelde kleur als werkblad en plinten.

Kunstof werkblad zonder waterkering dikte 5 cm.

Apparatuur Siemens: Koelkast 102,5 sleepsysteem , combimagnetron , schouwkap 90 cm , gaskookplaat 90 cm met wokbrander , vaatwasser.

Totaalbedrag offerte is euro 6750 exclusief plaatsen.

Nu heb ik de volgende vragen:

Heeft Nolte ladekasten van 120 cm?

Is het verstandig voor dit bedrag nog naar een ander merk keuken te kijken die in deze prijsklasse valt?
En zoja naar welk merk eventueel?

Ik hou me aanbevolen voor tips en advies.

Ps Natuurlijk heb ik mooiere keukens gezien maar daar hangt een heel ander prijskaartje aan en daar heb ik het budget niet voor , zo simpel is het.

stofzuigertje

Re: Offerte Nolte

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Er zijn voordeliger leveranciers maar zonder licht lijst en zo kan dat.
Welke leverancier heeft U nu en waar woonde U?

Ik weet niet in geheel Nederland betaalbare adressen...

bonscot
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 jan 2008 19:17

Re: Offerte Nolte

Ongelezen bericht door bonscot »

Ik woon omgeving Rotterdam en dit is een offerte van een vestiging van Superkeukens.

En gewoon je hoor want u is zo formeel.

stofzuigertje

Re: Offerte Nolte

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Je hebt al een van de goedkopere leveranciers dus U heeft blijkbaar iets meer kasten of iets duurder model gekozen.

Als je gaat zoeken is een gelijke prijs eerder dan goedkopere.
Gezien de service en garantie zou ik niet verder zoeken, Superkeukens is gezien de prijs meestal erg scherp en redelijke service.

Het enige waarop je nog zou kunnen besparen is geen inbouw koelkast met dure ombouw maar vrijstaande er tussen zetten.
Neem geen goedkoper merk voor de inbouw want dan loop je kans op kortere levensduur....

succes.

Djan
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 sep 2009 13:44

Re: Offerte Nolte

Ongelezen bericht door Djan »

Ik heb ook een Nolte Keuken gekocht.
Hiervoor diverse zaken bezocht.
Geslaagd bij Profit keuken, direkt een scherpe prijs
en 3-D tekening met bedenktijd.
Superkeuken was ruim € 1000 duurder en Keuken adviseur
voor dezelfde keuken € 1500 duurder
.
Voor het verschil kon ik een mooie laminaat vloer laten leggen, in deze dure tijd. :D

aparaten
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 sep 2009 19:43

Re: Offerte Nolte

Ongelezen bericht door aparaten »

Superkeukens is inderdaad scherp met zijn prijs, maar uiteindelijk was ik nog eens 1200,- goedkoper uit bij Basiskeuken voor exact hetzelfde model.

bonscot
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 jan 2008 19:17

Re: Offerte Nolte

Ongelezen bericht door bonscot »

Ok , bedankt voor jullie commentaar. Hebben jullie de keuken ook laten plaatsen door deze bedrijven waar jullie hem hebben gekocht?

aparaten
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 sep 2009 19:43

Re: Offerte Nolte

Ongelezen bericht door aparaten »

Mijn keuken moet nog geplaatst worden in december, maar ik laat het wel door Basiskeuken doen. Die vragen daarvoor maar 350,- voor een rechte opstelling van 3.30m, daarnaast heb ik mijn apparatuur ergens anders aangeschaft en Basiskeuken monteert deze ook inclusief aansluiten.

Vond ik erg netjes van ze want dat boden ze zelf aan.

Kuchegirl
Berichten: 101
Lid geworden op: 21 aug 2006 12:01

Re: Offerte Nolte

Ongelezen bericht door Kuchegirl »

Apparaatje foei toch basiskeukens levert geen Nolte, heb je het zo zwaar in je winkeltje dat je zo moet spammen op het forum?

Had trouwens altijd al een goed gevoel bij Nolte, en nu met hun raster 15 cm ben ik eigenlijk wel helemaal om.
Wij verkopen het zelf niet maar is in het midden van de markt een goede keuze lijkt me, en waar te kopen????
Waar het gevoel en de prijs in evenwicht zijn lijkt me!

Mvg Kuchegirl

aparaten
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 sep 2009 19:43

Re: Offerte Nolte

Ongelezen bericht door aparaten »

.
Laatst gewijzigd door aparaten op 30 sep 2009 09:39, 1 keer totaal gewijzigd.

aparaten
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 sep 2009 19:43

Re: Offerte Nolte

Ongelezen bericht door aparaten »

aparaten schreef:
Kuchegirl schreef:Apparaatje foei toch basiskeukens levert geen Nolte, heb je het zo zwaar in je winkeltje dat je zo moet spammen op het forum?
Mvg Kuchegirl
Huh... spammen, waar heb je het over Kuchevrouwtje?? Wie zegt dat ik het over Nolte heb, dat merk ken ik nog niet eens... mijn aangeschafte keuken is een Nobillia Primo.

Ik wilde alleen maar even aangeven dat ik voor mijn Nobillia Primo keuken bij Basiskeuken goedkoper uit was als bij Superkeukens. Dus ik weet niet waar jij nu je vermoedens vandaan haalt dat ik een keukenverkoper ben.... alsjeblieft zeg, nog niet misschien!

mopasha
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 sep 2009 15:11

Re: Offerte Nolte

Ongelezen bericht door mopasha »

Blij dat je hetzelfde model hebt apparaatje.

Maar ja nu de kwaliteit nog.

aparaten
Berichten: 41
Lid geworden op: 15 sep 2009 19:43

Re: Offerte Nolte

Ongelezen bericht door aparaten »

mopasha schreef:Blij dat je hetzelfde model hebt apparaatje.

Maar ja nu de kwaliteit nog.
Leg uit?

mopasha
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 sep 2009 15:11

Re: Offerte Nolte

Ongelezen bericht door mopasha »

hoef ik niet uit te leggen, jij kijkt niet naar kwaliteit maar naar prijs.

Veel plezier met je nobilia hoor. :lol:

bonscot
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 jan 2008 19:17

Re: Offerte Nolte

Ongelezen bericht door bonscot »

We staan op het punt om een offerte te tekenen.

Het wordt inderdaad een Nolte keuken.

Nu heb ik nog een vraag mbt het werkblad. Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen een werkblad van Nolte tov een werkblad van Dekker.

Is het zo dat een werkblad van Dekker kwalitatief beter is en optisch mooier ivm het plaatsen van de spoelbak??

Cleo81
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 jan 2009 18:54

Re: Offerte Nolte

Ongelezen bericht door Cleo81 »

wat ik heb begrepen is dat nolte geen werkbladen levert waarin de spoelbak helemaal vlak is geintegreerd, je blijft een klein randje houden. Ik persoonlijk vond dit een minpuntje, vuil veeg je iets minder makkelijk van je werkblad in de gootsteen. Of er kwalitatief gezien een groot verschil zit tussen een dekker of nolte werkblad weet ik niet...

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Offerte Nolte

Ongelezen bericht door maxx »

Of er kwalitatief gezien een groot verschil zit tussen een dekker of nolte werkblad weet ik niet...
Nolte levert werkbladen met een spaanplaat basis. Vandaar dat de spoelbakken niet volledig geïntergreerd kunnen worden.

Je kunt beter kiezen voor een multiplex basis. Watervast verlijmd en hierin kunnen de spoelbakken wel worden gefreesd.

MVG

bonscot
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 jan 2008 19:17

Re: Offerte Nolte

Ongelezen bericht door bonscot »

Ok bedankt voor het advies. Ben er gelijk uit het wordt dan een Dekker werkblad.

De apparatuur wordt Siemens , de verkoper gaf wel het advies om mbt de kookplaat een Atag in overweging te nemen ipv een Siemens.

Cleo81
Berichten: 59
Lid geworden op: 01 jan 2009 18:54

Re: Offerte Nolte

Ongelezen bericht door Cleo81 »

maxx schreef:
Of er kwalitatief gezien een groot verschil zit tussen een dekker of nolte werkblad weet ik niet...
Nolte levert werkbladen met een spaanplaat basis. Vandaar dat de spoelbakken niet volledig geïntergreerd kunnen worden.

Je kunt beter kiezen voor een multiplex basis. Watervast verlijmd en hierin kunnen de spoelbakken wel worden gefreesd.

MVG
Weer wat geleerd! thanks voor de uitleg...

Gesloten