LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Abonnement opgezegd bij online

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
standertje
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 sep 2009 18:29

Abonnement opgezegd bij online

Ongelezen bericht door standertje »

Abonnement opgezegd tot 6 Aug jl. maar moet betalen tot september :shock:

wij hebben jaren met plezier bij wannadoo/orange/online gezeten. In juli kregen wij een mooie aanbieding van kpn en daar zijn we op in gegaan.(daar hebben we nu veel plezier van) Maar nu valt op 20/09/2009 een brief waarin staat dat ik achter sta met betalingen van online. (augustus en september???) In de brief stond dat wij meerdere keren een acceptemail hebben gehad, terwijl wij er geen een hebben gezien. Nu blijkt dat die op het oude e-mail adres zijn aangekomen terwijl zij van tevoren wisten dat wij een andere provider kregen. hier op online gebeld en gehoord dat wij het maar moesten betalen en als wij dat niet deden dat wij werden afgesloten. hierop antwoord gegeven: ik heb toch geen internet en telefoon van jullie.

En nu wouden wij weten wat wij hiermee moeten toen :?:

Het is jammer dat een bedrijf waar wij met veel plezier bij hebben gezeten, ineens zo de zaken gaat doen


Fam. stander

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Abonnement opgezegd bij online

Ongelezen bericht door snepke »

Hebt u een bevestiging van opzegging gehad en stond daar op wanneer uw abo afliep.Zo ja niet betalen,zo niet dan denk ik dat u moet betalen.Hebt u schriftelijk opgezegt,en het bewijs daar van.Zulke bedrijven willen altijd meer als dat ze toekomt,nog gauw een paar mnd abogeld vangen

stofzuigertje

Re: Abonnement opgezegd bij online

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Daarom gebruik ik G mail.
Dit blijft ook bestaan als ik weg ga bij een provider!
Dus dan komen rekeningen wel altijd aan.

Vaak laten ze mail adressen nog 3 maanden werken zodat U nagekomen post kunt lezen en mail adres wijziging kunt sturen.
Bij niet ontvangen na stoppen mail adres hadden zij normale post moeten sturen.

Dus jammer dat Online zo off line reageerde...

standertje
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 sep 2009 18:29

Re: Abonnement opgezegd bij online

Ongelezen bericht door standertje »

ja ik heb telefonisch opgezecht en we hebben een bevestiging van opzegging gehad.
dus dat betekendt dan dat wij niet hoeven te betalen als wij een reking krijgen na het termijn???


Alvast bedankt.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Abonnement opgezegd bij online

Ongelezen bericht door Ron58 »

ja ik heb telefonisch opgezecht en we hebben een bevestiging van opzegging gehad.
dus dat betekendt dan dat wij niet hoeven te betalen als wij een reking krijgen na het termijn???
Mijn vader zei altijd: als je iets gehad hebt, dan heb je het nu niet meer :lol:
Ik neem aan dat je dat bewijs nog wel hebt, dan zou je na de datum die daar als einde contract op staat niet meer hoeven betalen.
Ik zou ze wel een klein briefje met een kopie daarvan sturen, als je niets doet gaat het waarschijnlijk zo door naar een incassoburo, niet dat je daar dan bang voor hoeft te zijn, maar het is zo'n gedoe.
Maar nogmaals, dan moet je die bevestiging natuurlijk nog wel kunnen tonen.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Abonnement opgezegd bij online

Ongelezen bericht door snepke »

Helemaal met Ron58 eens.Na einde abo hoeft u niet te betalen.Bewaar dat bewijs goed,zeker 5 jaar .Zulke bedrijven deinzen er niet voor terug om over 2 jaar weer een factuur te sturen.Als u het dan weggegooid hebt kunt u niets meer bewijzen

standertje
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 sep 2009 18:29

Re: Abonnement opgezegd bij online

Ongelezen bericht door standertje »

het is weer zo ver online stuur nu een brief waarin ze zeggen dat er 50E op de rekening van 85E komt !

we komen er niet uit eerst is er toegezecht dat wel 9,33 kregen en nu moeten we 135E betalen!!!!! ik hoop dat mensen gewaarschuwd zijn NEEM GEEN ONLINE!!!!!

Gesloten