LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tripple Dutch Gruoup: Granton
tripple Dutch Gruoup: Granton
kan iemand uitzoeken hoe deze organisatie wel zeker is. ik en drie anderen zijn er al mee bezig, en we vertrouwen het niet. het is huis aan huis verkoop.
a.u.b. reageer snel.
please ???
groetjes jasper
a.u.b. reageer snel.
please ???
groetjes jasper
Re: tripple Dutch Gruoup: Granton
PAS OP, NIET MEE IN ZEE GAAN, HERSENSPOELEN DAT DOEN ZE, VEEL GELD VERDIENEN (BELASTING EN PREMIES VERGETEN WE) JE MOET WERKEN MAG GEEN PRIVELEVEN HEBBEN KIJK UIT VOOR COLLIN, BOYD, MARCEL EN JADIM EN DANIELLE !!!!!!!!!! JE BENT GEWAARSCHUWD, LEVENSGEVAARLIJK DIE GEKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!! HET KOST JE JE HUIS JE PRIVELEVEN JE FAMILIE JE VRIENDEN ALLES RAAK JE KWIJT
HET IS EEN VERKAPT PIRAMIDESPEL EN JE ZIET NIETS TERUG....
ik kan het weten na zoveel jaar nog steeds trauma's
HET IS EEN VERKAPT PIRAMIDESPEL EN JE ZIET NIETS TERUG....
ik kan het weten na zoveel jaar nog steeds trauma's
wie ben jij gekkenhuis ????
ken ik jou niet ergens van? waar heb jij gewerkt dan . in Zoetermer of ergens anders???
vertel het mij
ik snap jasper niet, wat is nou precies je probleem, waatschijnlijk kun je je geld niet verdienen in de direkte verkoop, dus moet je wat anders gaan doen, twee vrienden van mij werken met het granton concept, 1 ervan is net gepromoot en de andere is nu 3 maanden bezig en verdient zijn geld, maar die zijn gewoon goed in verkoop, ook ik denk erover om dit te gaan doen, ik denk dat jij gewoon gefrustreerd bent omdat je niet kan verkopen, daar is niks mis mee maar dat moet je niet afreageren op hoe zij werken, want ik vind dat je van tevoren weet waar je aan toe bent dus is het toch gewoon een keuze die je maakt, je kunt beter je tijd steken in een baan zoeken die bij jou past dan iets wat goed is te bekritiseren omdat je zelf er niet goed in bent, en ik weet niet of je weet wat piramidespel inhoud maar dan moet je zelf geld inleggen en dat is bij hun (volgens mijn vrienden en die kunnen het weten) niet zo!!!
Wat een onzin allemaal, ik heb 6 of 7 maanden ook deze verkoop gedaan en altijd m'n geld kunnen verdienen, de ene keer wat meer dan de andere keer maar genoeg voor mij om dit zo lang vol te houden, ik ben van het geld wat ik hiermee heb verdiend 6 maanden naar Australie toe geweest, maar wat bezielt al die mensen die dus duidelijk niet kunnen verkopen om zoalang rond te blijven hangen, ik heb zat mensen zien komen en gaan logisch toch de ene is hier wel goed in en de andere niet. In mijn tijd +- 2 jaar geleden heb ik in 3 verschillende kantoren gewerkt overal met veel fun en altijd mijn geld verdient, en wat ik daar absoluut heb geleerd is doorwerken, niet teveel zeuren en een positieve houding hebben, de mensen die op deze site negatief zijn hebben deze eigenschappen niet en zullen bij elk bedrijf waar ze werken wel wat te zeuren hebben. GET A LIFE!!!!!!!!!!!!!!
Je moet het werk een keer gedaan hebben om te weten hoe het is. Ik moet zeggen, het is idd hard werken, maar dat is overal zo, zeker als je voor jezelf begint.
En idd..mensen die er niet geschikt voor zijn, en dat zijn er genoeg, die moeten niet zeuren...die moeten accepteren dat ze het niet kunnen, en weer iets anders beginnen.
En degene die over piramidespel begint, die is zeker gokverslaaft....wat heeft dat met granton te maken joh??? Wanneer moet je dan geld inleggen?? Bovendien, het kantoor zoekt de mensen voor jou...je hoeft ze alleen maar te trainen.
Lang leve het vrij ondernemersschap.....oja..degene die zeuren over de belasting....JE MAG OOK HEEEEEL VEEEL AFTREKKEN, en je krijgt vrij veel belastingvoordeel.
Alles heeft een positieve kant.... De winners zien die, de losers denken negatief en stoppen.
En idd..mensen die er niet geschikt voor zijn, en dat zijn er genoeg, die moeten niet zeuren...die moeten accepteren dat ze het niet kunnen, en weer iets anders beginnen.
En degene die over piramidespel begint, die is zeker gokverslaaft....wat heeft dat met granton te maken joh??? Wanneer moet je dan geld inleggen?? Bovendien, het kantoor zoekt de mensen voor jou...je hoeft ze alleen maar te trainen.
Lang leve het vrij ondernemersschap.....oja..degene die zeuren over de belasting....JE MAG OOK HEEEEEL VEEEL AFTREKKEN, en je krijgt vrij veel belastingvoordeel.
Alles heeft een positieve kant.... De winners zien die, de losers denken negatief en stoppen.
NIET DOEN