LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dynafix

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
nwll
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 okt 2009 19:37

dynafix

Ongelezen bericht door nwll »

wie heb er vervelend ervaringen men dynafix reparatie
het bedrijf werk als reparatie patner met vodafone

ik hoor het graag van julie.
Laatst gewijzigd door nwll op 20 okt 2009 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.

vipserv
Berichten: 127
Lid geworden op: 12 okt 2009 15:04

Re: dynafix

Ongelezen bericht door vipserv »

ik vind het heel interessant dat jij vraagt naar slechte ervaringen van dynafix

wat ik eigelijk interessanter vind is de reden dat je hiernaar vraagt, heb je zelf negatieve ervaringen? plaats ze eens hier?

wat ik wel weet is dat het een gsm reparatie bedrijf uit nuth is dat met goedkope inhuur studentjes werkt. helaas is mijn ervaring met dynafix alweer 3 jaar terug, dus dat lijkt me niet actueel genoeg.

nwll
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 okt 2009 19:37

Re: dynafix

Ongelezen bericht door nwll »

hoe meer klachten hoe beter heb het verhaal op de forum gezet

Ootje1
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 okt 2009 00:45

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Ootje1 »

Ik heb een meest recente ervaring, mijn Iphone is nu bijna zes weken in behandeling... De service is minimaal. Er worden tegenstrijdige berichten afgegeven. De telefoon is klaar voor verzending, de telefoon is in behandeling, "u krijgt een nieuwe Iphone toegezonden". De telefoon wordt wel bij de buren afgeleverd, de telefoon wordt niet bij de buren afgeleverd maar wordt teruggestuurd als u niet thuis bent, de telefoon blijft op het postkantoor liggen.

Sorry hoor... Maar dit kan toch niet?

Als er iets mis is of er ontbreekt iets aan mijn nieuwe Iphone onderneem ik gerechtelijke stappen. Met de gegevens die ik heb. En ook als het nog langer gaat duren. Dit zijn niet de afspraken die ik met Dynafix gemaakt heb.

Gegroet,

Rootje
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 okt 2009 14:20

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Rootje »

Nou ik ben net bezig geweest met Dynafix. slechte ervaringen mee!

WAT EEN VRESELIJK SLECHTE SERVICE!!
Bah bah.

Wij hebben meedere zakelijke abbo's bij Vodafone en dan krijg je inderdaad te maken met de omruil service van dynafix.

Ik heb een Blackberry 8900 curve die gemaakt moest worden.

Eerst kwamen ze gewoon niet. Toen werd er de volgende dag gebeld dat er wat mis was gegaan en of ze diezelfde dag konden komen om mijn toestel op te halen.

Toen kreeg ik een pearl series.
Een toestel dat de helft van de waarde heeft,. niet eens de helft van de opties van mijn 8900 heeft en een toetselbord waar je horendol van werd.
Toen ik belde om te vragen of ze een anders toestel hadden, werd ik geconfronteerd met een 0900 nummer dat 45 cent per minuut kost!!
Dit is de enige manier om hun telefonisch te bereiken.

Toen kreeg ik een zeer geirriteerde half nederlandse, half belgische mevr aan de lijn die mij compleet afsnauwde dat het niet mogelijk was en dat ik niet zo moest zeuren want ik had toch een ruiltoestel.

3 dagen laten nogmaals gebeld en toen kreeg ik een andere mevr aan de lijn die ook zeer geïrriteerd was! Ze lijken daar niet echt lol in hun werk te hebben in the plaatje Nuth!

Vervolgens was de koerier langsgekomen die zei dat hij wat kwam ''ophalen'' toen mijn toestel terug kwam van reparatie. Geen naam niks.

en vervolgens konden ze mij niet vinden, dus weer weg.
Ik weer dat 0900 nummer bellen, en wederom een geïrriteerde dame! Die kon mij neit verder helpen want ze hebben geen contact met de koeriers, en ik moest maar ergens maandag opnieuw terug bellen om een nieuwe afspraak te maken.

ppff,,,ik ben helemaal klaar met dat vreselijke bedrijf.!! Bah bah

Annedek
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 aug 2009 00:02

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Annedek »

Ik vind het ook een waardeloos bedrijf!
Mijn LG chocolate ging kapot. Dit was een software fout, dat was bekend, hadden er meer. Mijn telefoon zou binnen 3 weken zijn gemaakt. Helaas, dat werden er 5. Het mooie was: toen ik hem op ging halen zaten er 2 batterijen bij mijn telefoon! Deze "extra" batterij was gebruikt, er zaten wat krasjes ed op. Ik ben dus bang dat iemand zijn LG zonder batterij heeft teruggekregen... Maargoed!
Helaas, na 5 maanden was mijn garantie verlopen en zat ik wéér met exact hetzelfde software probleem. Ook ik heb toen gebeld met Dynafix, kreeg ook een ontzettend sjagrijnige vrouw aan de lijn die niet begreep dat ik niet blij was dat mijn telefoon weer hetzelfde probleem had. "Ja, dan ga maar bellen met LG ofzo". Ik kon hem wel opsturen, maar dat vertrouwde ik niet. Dat kwam doordat ik iemand ken die bericht had gekregen van Dynafix dat zijn telefoon 'waterschade' zou hebben, terwijl hij 100% zeker wist dat dat níet kon. Hij kreeg zijn telefoon niet terug, hij moest eerst een X bedrag betalen, of ervoor kiezen hem bij Dynafix te laten. Ook vond ik toen op internet een complete website met klachten over Dynafix.
Uiteindelijk heb ik het er maar bij gelaten en een andere telefoon gekocht...

Edit: lees dit anders maar 's http://kassa.vara.nl/portal?_scr=forum_ ... 802&pid=15

leovdbrink
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 okt 2009 19:46

Re: dynafix

Ongelezen bericht door leovdbrink »

nou ik ben bang dat ik nr zoveel ben mijntelefoon ging kapot naar 6wkn terug naar vodafone die stuurd hem op naar 5 wkn zeggen er is afstand gedaan van je telefoon omdat ie niet gerepareerd kan worden en verder is het uw probleem. wie heeft de afstand gedaan? waar is de tlf?

Phoe
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jul 2010 17:37

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Phoe »

Mijn laptop is daar ook al voor de DERDE keer. Ze hebben een foutieve prijsopgave voor de verzekering gedaan, onvolledige reparatie, TWEE KEER. En nu hij er voor de derde keer is willen ze 250 euro voor een usb poortje. En let op: ze willen mijn laptop niet teruggeven.

Waardeloos bedrijf. NOOIT zaken mee doen!

sandra64
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jul 2010 11:34

Re: dynafix

Ongelezen bericht door sandra64 »

hallo.
ik heb dus het zelfde probleem.had mn nieuwe mobiel 10 dagen.behandeld met de grootste zorg.word dat apperaat gloeiend heet.ik terug en doorgegeven aan vodaphone.die sturen mm vervolgens op en na een periode van stiltekrijg ik te horen dat er vocht in mn telefoon zat.ik zou gebeld worden als die terug binnen was.telefoontje nooit gekomen dus zelf even langs hoe de status van behandeling was.krijg ik te horen dat ik afstand heb gedaan van mn telefoon :shock: . krijg ik paar foto s van nn printplaatje te zien heb gelijk gezegd ga daar dus niet mee akkoord want 1 heb geen afstand gedaan heb alle onderdeelen van mn telefoon nog thuis dus afstand no way.en 2 laat mm maar zien want ik heb geen afstands document of wat dan ook getekend.
is nu in behandeling kwa tegemoet kooming.
even voor de duidelijkheid over hoe ik mn telefoon behandel.die zat de dag dat ik mm kocht al in nn speciaale beschermhoes.

word vervolgt.

Lagonas
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jun 2010 15:49

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Lagonas »

sandra64 schreef:hallo.
ik heb dus het zelfde probleem.had mn nieuwe mobiel 10 dagen.behandeld met de grootste zorg.word dat apperaat gloeiend heet.ik terug en doorgegeven aan vodaphone.die sturen mm vervolgens op en na een periode van stiltekrijg ik te horen dat er vocht in mn telefoon zat.ik zou gebeld worden als die terug binnen was.telefoontje nooit gekomen dus zelf even langs hoe de status van behandeling was.krijg ik te horen dat ik afstand heb gedaan van mn telefoon :shock: . krijg ik paar foto s van nn printplaatje te zien heb gelijk gezegd ga daar dus niet mee akkoord want 1 heb geen afstand gedaan heb alle onderdeelen van mn telefoon nog thuis dus afstand no way.en 2 laat mm maar zien want ik heb geen afstands document of wat dan ook getekend.
is nu in behandeling kwa tegemoet kooming.
even voor de duidelijkheid over hoe ik mn telefoon behandel.die zat de dag dat ik mm kocht al in nn speciaale beschermhoes.

word vervolgt.
Ik heb ongeveer hetzelfde, maar net iets anders.

mijn telefoon ging kapot (Door een bekende softwarefout van HTC) hierdoor werd die naar Dynafix gestuurd en zou ik hem binnen 10 werkdagen terug hebben. dit is inderdaad gebeurd. ik heb hem net terug gekregen, en tot mijn grote verbazing zit er een kaartje bij waar groot op staat: Vochtschade geconstateerd!.

Het eerste wat ik dacht was, ONMOGELIJK. dit aangezien ik ten eerste dit toestel pas 3 weken in mijn bezit heb gehad en mijn telefoon niet eens in de buurt is geweest van water, maar ook omdat dat het probleem niet eens was. ik had een software probleem waardoor mijn telefoon niet goed meer opstarte. dus na wat zoeken op het internet met 2 woorden: "dynafix waterschade" kreeg ik al meteen 614 resultaten die ALLEMAAL over waterschade gingen, vanaf begin 2004 tot nu. wat kan ik hier het beste aan doen? want ik ga hier echt NIET mee akkoord.

Kunis
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 aug 2010 11:55

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Kunis »

Ik zit nu in een procedure verwikkeld met Dynafix. Ik heb een HTC Desire + Vodafone abo afgesloten bij gsmwijzer.nl. De HTC ging echter na een paar weken gebruik stuk. Op aanwijzen van gsmwijzer heb ik het toestel naar Dynafix gestuurd, met een begeleidend briefje.

Vrijdag 6 augustus 2010 is het toestel daar afgeleverd.
Dynafix heeft een track & trace systeem, zodat je kan zien wat de status is van de reparatie.
Dinsdag 10 augustus zak ik mijn toestel nog steeds bij de track&trace van Dynafix verschijnen. Ik heb daarop een email gestuurd met de vraag hoe dat zit. Krijg ik daarop een email van Dynafix dat mijn toestel misschien zoekgeraakt is en of ik de bewijzen van de bezorging kan sturen.
Gelukkig had ik het toestel aangetekend verstuurd, en heb dezelfde dag nog de bewijzen gestuurd en verzocht te onderzoeken waar mijn toestel is.
Donderdag 12 augustus: nog steeds niets gehoord, dus maar gebeld. Blijkt mijn email met het afleverbewijs zoek geraakt te zijn. Tijdens het telefoongesprek de bewijzen opnieuw gestuurd. Toezegging gehad dat ik de volgende dag terug gebeld zal worden.

Nu is het vrijdag 13 aug, ik wacht nog af. Wordt vervolgd. Feit is dat ik een week nadat het daar is afgeleverd nog steeds in het ongewisse ben. Is het toestel zoek? zo ja, hoe wordt dat dan afgeleverd? Hoe gaat dit aflopen? Ik ben niet blij....

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: dynafix

Ongelezen bericht door mich24 »

hmmz.. Bovenstaande dingen kan ik mijn niet voor de geest halen dat dynafix het slecht doet. Soms duren reparaties langer als normaal maar dynafix kan daar 9 vd 10 keer niets aan doen. Dit ligt dan aan de fabrikant,zoals nu het probleem is met Blackberry's. Als er bv waterschade wordt geconstateerd wil men dit nooit horen, je kan ook door condens waterschade krijgen, mee in de douche enz. Dat er afstand gedaan is,kan door de retailpartner gedaan zijn die hem opgestuurd heeft. Dynafix mag dit nooit zelf doen.

Kunis
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 aug 2010 11:55

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Kunis »

@mich24: leuke dat je als werknemer van Dynafix een berichtje achter laat.

Maar in dit geval kan Dynafix er wel degelijk iets aan doen, de afhandeling is op z'n zachts gezegd onzorgvuldig:

Eerst raakt mijn telefoon zoek
Daarna raakt mijn email met het bewijs van het pakket daar bezorgt is zoek.
Ze zijn traaaaaaag.

nu even de update van vandaag erbij:
Vrijdag 6 augustus 2010 is het toestel daar afgeleverd.
Dynafix heeft een track & trace systeem, zodat je kan zien wat de status is van de reparatie.
Dinsdag 10 augustus zak ik mijn toestel nog steeds bij de track&trace van Dynafix verschijnen. Ik heb daarop een email gestuurd met de vraag hoe dat zit. Krijg ik daarop een email van Dynafix dat mijn toestel misschien zoekgeraakt is en of ik de bewijzen van de bezorging kan sturen.
Gelukkig had ik het toestel aangetekend verstuurd, en heb dezelfde dag nog de bewijzen gestuurd en verzocht te onderzoeken waar mijn toestel is.
Donderdag 12 augustus: nog steeds niets gehoord, dus maar gebeld. Blijkt mijn email met het afleverbewijs zoek geraakt te zijn. Tijdens het telefoongesprek de bewijzen opnieuw gestuurd. Toezegging gehad dat ik de volgende dag terug gebeld zal worden.
Vrijdag 13 augustus: 15:00 uur: email gehad: het is doorgestuurd naar iemand die er naar gaat kijken. Dat vind ik geen acceptabel bericht omdat ik nu nog niet weet waar ik aan toe ben. Ik bellen, krijg ik te horen dat ik rustig moet wachten. Maar met het gedaalde vertrouwen door de zoekgeraakte telefoon en ook mijn emails vind ik dat moeilijk. Antwoord op de vraag wanneer ik weer wat hoor is: als je vrijdag nog niets gehoord heb, dan graag weer bellen. Ik vind het ronduit belachelijk dat het ze 2 weken nodig hebben om een telefoon te zoeken daar. Het terugbel mechanisme werkt trouwens ook niet. Na 4 uur wachten, nog steeds niet terug gebeld. Dan maar het 0900 nummer gebeld van ... schrik niet 0,35 per minuut. Hup daar gaat 8 euro. Wel nog even de klachtenprocedure nagevraagd.

Ook vandaag, vrijdag 13 augustus: email van gsmwijzer:

--- knip ---
Dank u voor uw bericht. Wij hebben helaas geen inzage in de gegevens van
TNT. Het is voor ons dus niet mogelijk na te kijken waar uw toestel is
blijven steken. Wanneer dit in de bezorging is geweest (als het toestel
niet bij Dynafix is aangekomen) kan u hierover contact opnemen met TNT.
Wanneer uw toestel bij Dynafix is blijven steken of zoek is geraakt is
dit de zaak van Dynafix. In beide gevallen staan wij hier volledig
buiten. Wij kunnen daarom weinig voor u betekenen in dit geval.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
--- knip ---

Die proberen dus onder de verantwoordelijkheid van verkoper uit te komen. Dat ga ik ook niet accepteren, en heb gereageerd dat ik dit niet pik en dat ze me asap de status van de reparatie gaan melden.

wordt vervolgd.....

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: dynafix

Ongelezen bericht door mich24 »

Weer zo'n dommie hier.
Ik werk niet voor Dynafix hoor. Dus ff kappen met beschuldigen svp

Kunis
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 aug 2010 11:55

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Kunis »

Nog even de samenatting:
do 5 aug: telefoon opgestuurd naar Dynafix
vr 6 aug: telefoon afgeleverd
10 aug: navraag gedaan naar de telefoon, hij blijkt zoekgeraakt bij Dynafix
10 aug: bewijs gestuurd dat het bij Dynafix is afgeleverd per email.
11 aug: Dynafix: we kunnen het toestel nog steeds niet vinden.
12 augustus: Dynafix: wij zijn uw bewijs kwijt geraakt.
12 augustus: bewijs van verzending opnieuw gestuurd
13 augustus: bericht dat Dynafix nu een week (!) nodig heeft om te kijken of m'n telefoon toch ergens ligt.

wordt vervolgd

Kunis
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 aug 2010 11:55

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Kunis »

mich24 schreef:Weer zo'n dommie hier.
Ik werk niet voor Dynafix hoor. Dus ff kappen met beschuldigen svp
Excuus, wat lijkt is blijkbaar niet altijd zo...

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: dynafix

Ongelezen bericht door mich24 »

Kunis schreef: 1. Ze zijn traaaaaaag.

2. Het is voor ons dus niet mogelijk na te kijken waar uw toestel is
blijven steken. Wanneer dit in de bezorging is geweest (als het toestel
niet bij Dynafix is aangekomen) kan u hierover contact opnemen met TNT.
Wanneer uw toestel bij Dynafix is blijven steken of zoek is geraakt is
dit de zaak van Dynafix. In beide gevallen staan wij hier volledig
buiten. Wij kunnen daarom weinig voor u betekenen in dit geval.

Die proberen dus onder de verantwoordelijkheid van verkoper uit te komen. Dat .
1. Je bent niet de enige, blijkbaar denk jij dat van wel.

2. Beetje simpel om een andere partij aansprakelijk te stellen als je er niet uit komt met de andere partij. Jij stuurt hem zelf aangetekend op,dus is het een zaak van de TNT of Dynafix als ze hem kwijt zijn. Snap je zelf toch ook wel :roll:

:)

Kunis
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 aug 2010 11:55

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Kunis »

mich24 schreef:
Kunis schreef: 1. Ze zijn traaaaaaag.

2. Het is voor ons dus niet mogelijk na te kijken waar uw toestel is
blijven steken. Wanneer dit in de bezorging is geweest (als het toestel
niet bij Dynafix is aangekomen) kan u hierover contact opnemen met TNT.
Wanneer uw toestel bij Dynafix is blijven steken of zoek is geraakt is
dit de zaak van Dynafix. In beide gevallen staan wij hier volledig
buiten. Wij kunnen daarom weinig voor u betekenen in dit geval.

Die proberen dus onder de verantwoordelijkheid van verkoper uit te komen. Dat .
1. Je bent niet de enige, blijkbaar denk jij dat van wel.

2. Beetje simpel om een andere partij aansprakelijk te stellen als je er niet uit komt met de andere partij. Jij stuurt hem zelf aangetekend op,dus is het een zaak van de TNT of Dynafix als ze hem kwijt zijn. Snap je zelf toch ook wel :roll:

:)
er is een verschil in wie het op moet lossen, en wie verantwoordelijk is.
GSMWijzer heeft het toestel aan mij verkocht + abonnement en is daardoor verantwoordelijk voor de afhandeling van de garantie. Dat zij dat uitbesteden aan een andere partij, daar heb ik niet zo veel mee te maken.

Kunis
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 aug 2010 11:55

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Kunis »

Vandaag trouwens bericht van Dynafix:

16 aug 2010: Na 8 dagen is mijn toestel weer boven gekomen en is zichtbaar op de track & trace van Dynafix. Wel waardeloos dat je eerst moet bewijzen dat ie daar is aangekomen voordat ze gaan kijken daar.

wordt vervolgd.

Kunis
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 aug 2010 11:55

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Kunis »

Vandaag trouwens bericht van Dynafix:

16 aug 2010: Na 8 dagen is mijn toestel weer boven gekomen en is zichtbaar op de track & trace van Dynafix. Wel waardeloos dat je eerst moet bewijzen dat ie daar is aangekomen voordat ze gaan kijken daar.

wordt vervolgd.

Gesloten