| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] stadswinkel charlois: PRIMA! stadswinkel feijenoord: SLECHT!
Re: stadswinkel charlois: PRIMA! stadswinkel feijenoord: SLECHT!
Nou, fantastisch...enne bedankt voor deze mededeling.
Vraag me nog steeds af wat de intentie van dit topic is, het enige dat ik eruit opmaak is dat ook een stadswinkel niet zomaar een blik personeel open kan/wil trekken en dat (ook) ambtenaren weleens de pest in hebben.
Ga naar een willekeurige supermarkt en beleef hetzelfde!
Vraag me nog steeds af wat de intentie van dit topic is, het enige dat ik eruit opmaak is dat ook een stadswinkel niet zomaar een blik personeel open kan/wil trekken en dat (ook) ambtenaren weleens de pest in hebben.
Ga naar een willekeurige supermarkt en beleef hetzelfde!
Maar ik begrijp toch uit jouw bericht dat je in Rotterdam juist wél ergens anders terecht kan? Waarom ga je dan naar dat deelkantoor, terwijl je ervaringen bij het andere kantoor beter zijn?
-
elynasedai
Wat is een stadswinkel?
http://www.rotterdam.nl/smartsite1144.d ... style=2128elynasedai schreef:Wat is een stadswinkel?
Moeilijk hè.......
-
elynasedai
Toen ie nog vlak bij de Groenehilleweg zat had ik niks te klagen hoor!
Ook onzin dat dit zo moet heten, in Almere hebben/hadden ze ook stadswinkels maar daar kon je eigenlijk niks
Ook onzin dat dit zo moet heten, in Almere hebben/hadden ze ook stadswinkels maar daar kon je eigenlijk niks