beste mensen,
ik was ziggo internet spuugzat, altijd storing, geen verbinding bij aanzetten modem.
nu online.nl genomen.
ik heb de laatste ziggo afschrijving laten storneren, met als argument:
vergoeding voor jarenlang gemaakte tel kosten om te krijgen waar ik recht op had.
ziggo boos natuurlijk, aanmaningen, verhogingen,ha ha ha, nu zijn de rollen omgedraaid.
nu maar afwachten of ze naar de rechter gaan......
ik raad iedereen aan om hetzelfde te doen, de enige manier om je recht te halen.
niet bang zijn voor ziggo, bijna niemand neemt ze nog serieus!
succes
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ziggo opgezegd
Re: ziggo opgezegd
veel plezier bij online. ik ben er weg gegaan juist van wegen de grote problemen die ze daar hadden. toen het nog orange was waren er geen problemen en kon ik onbeperkt en ongestoord internetten. toen het online werd was het nog erger dan nu bij ziggo. want internet en telefoon lagen er meer uit dan in
Ik ben net als "waterhoen" overgestapt van Ziggo naar Online en ik heb er nog geen dag spijt van gehad!
Ik had geen problemen met de verbinding, die was op zich wel goed, maar zoals bij zovelen veel langzamer dan de snelheid waar Ziggo mee adverteert. Wat mij gewoon de keel uit is gaan hangen bij Ziggo is de chaotische administratie en de amateuristische klantenservice en ook daarin ben ik geen uitzondering.
Ziggo is een groot bedrijf met ongetwijfeld ook veel tevreden klanten maar heeft ook bovengemiddeld veel klachten, dit is al zo sinds de tijd dat het nog Casema was. Jammer genoeg besteedt Ziggo liever veel aandacht aan het werven van nieuwe klanten, het introduceren van nieuwe modems en andere producten maar niet aan het oplossen van deze problemen. Veel zaken zijn tot op heden jammer genoeg nog steeds niet op orde, dat blijkt wel uit het voortdurende aantal klachten.
Online is niet perfect, maar men levert wel de snelheid die men beloofd en je hebt geen ellenlange wachttijden, zoals bij Ziggo die het presteert om ruim een jaar het bandje af te spelen dat "de wachttijden langer zijn dan u van ons bent gewend".......
Ik had geen problemen met de verbinding, die was op zich wel goed, maar zoals bij zovelen veel langzamer dan de snelheid waar Ziggo mee adverteert. Wat mij gewoon de keel uit is gaan hangen bij Ziggo is de chaotische administratie en de amateuristische klantenservice en ook daarin ben ik geen uitzondering.
Ziggo is een groot bedrijf met ongetwijfeld ook veel tevreden klanten maar heeft ook bovengemiddeld veel klachten, dit is al zo sinds de tijd dat het nog Casema was. Jammer genoeg besteedt Ziggo liever veel aandacht aan het werven van nieuwe klanten, het introduceren van nieuwe modems en andere producten maar niet aan het oplossen van deze problemen. Veel zaken zijn tot op heden jammer genoeg nog steeds niet op orde, dat blijkt wel uit het voortdurende aantal klachten.
Online is niet perfect, maar men levert wel de snelheid die men beloofd en je hebt geen ellenlange wachttijden, zoals bij Ziggo die het presteert om ruim een jaar het bandje af te spelen dat "de wachttijden langer zijn dan u van ons bent gewend".......
jlthkoch
dat online de snelheid levert die ze beloven is alleen van toepassing op grote steden. plate lands gemeentes niet. plus dat online niets belooft maar altijd zegt tot 20 mbit en dus een slag om de arm houd.
dat online de snelheid levert die ze beloven is alleen van toepassing op grote steden. plate lands gemeentes niet. plus dat online niets belooft maar altijd zegt tot 20 mbit en dus een slag om de arm houd.
Bij mij hebben ze 8 mb beloofd en ik heb 8 mb gekregen.MarcoGB schreef:jlthkoch
Ziggo beloofd 15 mb en ik kreeg 6 mb.
Online houdt zich aan de belofte en Ziggo niet,