LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bestelling via internet bij discorner.nl
-
bestelling via internet bij discorner.nl
Graag zou ik willen weten of er meerdere mensen zijn die bij discorner.nl iets hebben besteld en niets hebben ontvangen.
Ik heb 13 april j.l. een bestelling gedaan en netjes betaald.De bestelling zou binnen 2a4 weken binnen komen, tot nu toe nog helemaal niets ontvangen.Ze zijn volgens de site tot 12 uur te bereiken maar nemen gewoon geen telefoon op en kunnen wel het antwoordapparaat er direkt om 12 uur op zetten.Diverse mailtjes verstuurd.4 weken geleden werd mij per mail toegezegd dat de bestelling onderweg was, nou niet dus!Ik heb inmiddels mijn bestelling geprobeerd te annuleren maar zoals je wel verwacht geen enkele reactie meer.Ik ben inmiddels zo kwaad aangezien het disneyspullen zijn voor mijn zoontje zijn kamer.Grote teleurstelling zeker bij hem.
Wie kan mij vertellen wat ik het beste kan ondernemen.Ik zelf denk er zoiezo aan om aangifte te gaan doen bij de politie.
Semra
Ik heb 13 april j.l. een bestelling gedaan en netjes betaald.De bestelling zou binnen 2a4 weken binnen komen, tot nu toe nog helemaal niets ontvangen.Ze zijn volgens de site tot 12 uur te bereiken maar nemen gewoon geen telefoon op en kunnen wel het antwoordapparaat er direkt om 12 uur op zetten.Diverse mailtjes verstuurd.4 weken geleden werd mij per mail toegezegd dat de bestelling onderweg was, nou niet dus!Ik heb inmiddels mijn bestelling geprobeerd te annuleren maar zoals je wel verwacht geen enkele reactie meer.Ik ben inmiddels zo kwaad aangezien het disneyspullen zijn voor mijn zoontje zijn kamer.Grote teleurstelling zeker bij hem.
Wie kan mij vertellen wat ik het beste kan ondernemen.Ik zelf denk er zoiezo aan om aangifte te gaan doen bij de politie.
Semra
-
- Contacteer:
Re: bestelling via internet bij discorner.nl
Heb je een adres?
Dan een (aangetekende) brief sturen waarin je aangeeft dat men de bestelling (bestelnummer en zo erbij zetten) dient te leveren binnen X dagen (7 of zo) en dat anders automatisch de bestelling komt te vervallen en de koop ontbonden is, waarbij men nog 10 dagen na die 7 dagen heeft om het geld aan jou terug te betalen.
Eventueel aangevuld met kosten voor aangetekend verzenden.
Print en bewaar alles, ook je mail, als bewijs.
Geeft men geen gehoor?
Prima - dan kan je, met je bewijs, aangifte doen.
Je kan dan aantonen dat jij alles geprobeerd hebt, en dat zij dus niet te goeder trouw handelen.
Adres gegevens kan je trouwens via internet vinden:
http://www.sidn.nl/ace.php/c,727,43,,,, ... &zoek.y=10
Dan een (aangetekende) brief sturen waarin je aangeeft dat men de bestelling (bestelnummer en zo erbij zetten) dient te leveren binnen X dagen (7 of zo) en dat anders automatisch de bestelling komt te vervallen en de koop ontbonden is, waarbij men nog 10 dagen na die 7 dagen heeft om het geld aan jou terug te betalen.
Eventueel aangevuld met kosten voor aangetekend verzenden.
Print en bewaar alles, ook je mail, als bewijs.
Geeft men geen gehoor?
Prima - dan kan je, met je bewijs, aangifte doen.
Je kan dan aantonen dat jij alles geprobeerd hebt, en dat zij dus niet te goeder trouw handelen.
Adres gegevens kan je trouwens via internet vinden:
http://www.sidn.nl/ace.php/c,727,43,,,, ... &zoek.y=10
-
Ook ik heb diverse spullen besteld bij Discorner.nl en nooit iets ontvangen.
Steeds sturen ze een mail terug dat alles onderweg is en dit al maanden.
Ik ben het nu goed zat en ga aangetekend een brief versturen. Mocht dit niet helpen dan doe ik aangifte bij de politie. Ik heb alles keurig betaald en pik dit dus niet!!
Steeds sturen ze een mail terug dat alles onderweg is en dit al maanden.
Ik ben het nu goed zat en ga aangetekend een brief versturen. Mocht dit niet helpen dan doe ik aangifte bij de politie. Ik heb alles keurig betaald en pik dit dus niet!!
-
Ik heb inmiddels 3 weken geleden aangifte gedaan bij de politie, er zijn zoveel gedupeerde.Ik hoop dat er meerdere mensen aangifte zullen gaan want dan staan we sterker!!!!!
Deze man moet echt gestopt worden.
Deze man moet echt gestopt worden.
-
Reken maar dat ik aangifte ga doen.
vandaag heb ik ze een mail gestuurd dat ik dat ga doen als ik niet nu binnen een week m'n spullen heb.
Eerst volgt een aangetekende brief. Dat heb jij toch ook wel eerst gedaan hoop ik?
Nou, we zullen zien en ik lees het wel weer
succes!
vandaag heb ik ze een mail gestuurd dat ik dat ga doen als ik niet nu binnen een week m'n spullen heb.
Eerst volgt een aangetekende brief. Dat heb jij toch ook wel eerst gedaan hoop ik?
Nou, we zullen zien en ik lees het wel weer
succes!
-
Ook wel zo flink zijn om te vertellen dat ik vanmorgen de spullen binnen heb gekregen van discorner. eindelijk!! Op één produkt na is alles geleverd en wordt die ene gecrediteerd. Daar moet ik nu maar vertrouwen in hebben.
Vond het wel zo netjes om dit te melden.
Ik hoop voor al die anderen dat ook zij de bestelde en betaalde produkten binnen krijgen.
Vond het wel zo netjes om dit te melden.
Ik hoop voor al die anderen dat ook zij de bestelde en betaalde produkten binnen krijgen.
hallo ik ben dus ook opgelicht in mei een bestelling gedaan en nog steeds niets gehad eerst een mail dat het week 30 31 werd maar ik kon wel nog een bestelling doen met 20 procent korting gellukig heb ik dat niet gedaan telefoon wordt nooit op genomen je krijgt een bandje 8 september kon ik bellen van 9 tot 10 dat heb ik gedaan maar de lijn was een uur ingesprek uiterraad na 10 uur werd er niet meer opgenomen het zijn oplichters en ik laat het er zeker niet bij zitten het internet staat vol met mails over ze zelfs uit 2005 hoe kan dit al zolang bestaan dit oplichters bedrijf ik heb ook de kvk ingelicht daar staan ze gewoon ingeschreven ik heb vertelt dat het oplichters zijn ik heb ook tros opgelicht opgebeld en ook daar op het forum gezet als er nou meer mensen opgelicht bellen dan kunnen ze mischien er iets aan doen het is echt schandalig j koopman
hier ook zwaar opgelicht door discorner voor 4 thema kinderkamers voor ruim 400 euro
bestelling 16 juni 2009 geplaatst , tig keer valse afspraken over het leveren van de artikelen.
met als resultaat geen spullen, 400 euro weg en ze hebben zelfs het ftsoen niet meer om nog iets van zich te laten horen!!!
echt oplichters van de ergste soort, ik hoef persoonlijk geen cars tegen mijn muur, dus hier 4 gedupeerde kids.
bij ons is de das ermee bezig, maar deze winkel is nog steeds online en lichten nog steeds mensen op, dat moet gewoon ophouden!!!!!
ik ga in elk geval aangifte doen van een nepwinkel en heb ook de kvk ingelicht over deze mensen.
gewoon niet te geloven dat er toch nog zulke mensen zijn die over de rug van kinderen geld verdienen!!!!
bestelling 16 juni 2009 geplaatst , tig keer valse afspraken over het leveren van de artikelen.
met als resultaat geen spullen, 400 euro weg en ze hebben zelfs het ftsoen niet meer om nog iets van zich te laten horen!!!
echt oplichters van de ergste soort, ik hoef persoonlijk geen cars tegen mijn muur, dus hier 4 gedupeerde kids.
bij ons is de das ermee bezig, maar deze winkel is nog steeds online en lichten nog steeds mensen op, dat moet gewoon ophouden!!!!!
ik ga in elk geval aangifte doen van een nepwinkel en heb ook de kvk ingelicht over deze mensen.
gewoon niet te geloven dat er toch nog zulke mensen zijn die over de rug van kinderen geld verdienen!!!!
Mensen,
Als jullie niets krijgen is het inderdaad wijs om deze man een aangetekende brief (tevens per gewone) post te sturen en hem te sommeren om de spullen alsnog uit te leveren alsook over te gaan om hem in gebreke te stellen.
Pas als hij in verzuim is getreden de overeenkomst ontbinden, anders kun je zelf (strikt formeel) schadeplichtig worden.
Als jullie niets krijgen is het inderdaad wijs om deze man een aangetekende brief (tevens per gewone) post te sturen en hem te sommeren om de spullen alsnog uit te leveren alsook over te gaan om hem in gebreke te stellen.
Pas als hij in verzuim is getreden de overeenkomst ontbinden, anders kun je zelf (strikt formeel) schadeplichtig worden.
-
Ik heb op 6 oktober 2009 voor euro 159,02 besteld en betaald bij Discorner en ook nog steeds niets ontvangen (meer dan 90 dagen dus). Wel al diverse mails gestuurd, maar geen reacties. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Het lijkt wel alsof ze niet bestaan. Morgen gaat een aangetekende brief op de post met kopieën van de mails, de orderbevestiging en de status van de order. In die brief staat het verzoek dat ik mijn geld per omgaande terug wil. Ik hoop dat ik mijn geld terugkrijg.
Na twee keer goede ervaringen gehad te hebben bij de bestellingen bestelde ik ook nu weer. Echter de artikelen konden niet geleverd worden en door Discorner werd mijn bestelling geannuleerd. Echter tot op heden heb ik het geld niet terug.
Na herhaaldelijke mail en telefoongesprekken ben ik nu zover dat ik aangifte bij de politie ga doen. De afsrpaak is al gemaakt.
Ik wil dat, net zoals al eerder in dit forum is aangegeven, iedereen vragen/verzoeken: DOE AANGIFTE. Deze organisatie heeft maling aan de wet "kopen op afstand"en kan alleen met vereende krachten en de politie gestopt worden.
Na herhaaldelijke mail en telefoongesprekken ben ik nu zover dat ik aangifte bij de politie ga doen. De afsrpaak is al gemaakt.
Ik wil dat, net zoals al eerder in dit forum is aangegeven, iedereen vragen/verzoeken: DOE AANGIFTE. Deze organisatie heeft maling aan de wet "kopen op afstand"en kan alleen met vereende krachten en de politie gestopt worden.
-
Wou dat ik eerder had gegoogled.
Ik heb in maart 2010 bestelling gedaan voor mijn dochter,highschool musical spullen.Dit werd niet op tijd geleverd,gereageerd per email en bericht terug ontvangen dat het wat later geleverd zou worden.Maar tot op heden nog steeds niks!!!
Heb geprobeerd te bellen,maar ze zijn nooit bereikbaar,ook niet op de aangegeven tijden op de site.
Emails gestuurd,vriendelijk en onvriendelijk,maar niks lijkt te helpen.
Mijn dochter is zeer teleurgesteld en ik vind het belachelijk dat dit nog kan gebeuren na zoveel klachten en oplichterij.
Zo'n site/bedrijf moet gewoon gestopt worden!!!!
Ik heb in maart 2010 bestelling gedaan voor mijn dochter,highschool musical spullen.Dit werd niet op tijd geleverd,gereageerd per email en bericht terug ontvangen dat het wat later geleverd zou worden.Maar tot op heden nog steeds niks!!!
Heb geprobeerd te bellen,maar ze zijn nooit bereikbaar,ook niet op de aangegeven tijden op de site.
Emails gestuurd,vriendelijk en onvriendelijk,maar niks lijkt te helpen.
Mijn dochter is zeer teleurgesteld en ik vind het belachelijk dat dit nog kan gebeuren na zoveel klachten en oplichterij.
Zo'n site/bedrijf moet gewoon gestopt worden!!!!
-
- Contacteer:
Toch vreemd - de site stamt al uit 2002.
Omdat mijn eerste link niet meer werkt - even de details van SIDN:
Gezien het recente nieuws - aangifte doen als u door hen opgelicht bent.
Omdat mijn eerste link niet meer werkt - even de details van SIDN:
Het administratieve adres is niet echt vertrouwenwekkend.Domeinnaam discorner.nl
Status actief
Houder discorner.nl
Administratieve contactpersoon [email protected]
Registrar VEVIDA Services BV
Friesestraatweg D
9743AD GRONINGEN
Nederland
Technische contactpersonen [email protected]
Datum registratie 2002-09-10
Gezien het recente nieuws - aangifte doen als u door hen opgelicht bent.
Ja had ik maar eerder gegoogl't want ook ik ben gelicht door hun.
Wij hebben een spiderman 4delen behang(een wandspiderman)
besteld en helaas nooit gehad.
Ik heb 4 weken geleden besteld,al enmails gestuurd,gebeld helemaal niks.
Ga morgen dus maar een aangetekende brief sturen.Als dat niks oplost ga ik aan gifte doen.
ik baal hier erg van.
En mijn zoon nog het meest denk ik.
Die verheugte zich er erg op.
wat een verschrikkelijke mensen om dat over kinderruggen te doen.
Bah.
Ik heb hier wel van geleerd,eerst kijken of die betrouwbaar is.
Elly
Wij hebben een spiderman 4delen behang(een wandspiderman)
besteld en helaas nooit gehad.
Ik heb 4 weken geleden besteld,al enmails gestuurd,gebeld helemaal niks.
Ga morgen dus maar een aangetekende brief sturen.Als dat niks oplost ga ik aan gifte doen.
ik baal hier erg van.
En mijn zoon nog het meest denk ik.
Die verheugte zich er erg op.
wat een verschrikkelijke mensen om dat over kinderruggen te doen.
Bah.
Ik heb hier wel van geleerd,eerst kijken of die betrouwbaar is.
Elly
-
- Contacteer:
Via de contactpagina van de site zie je telefoonnummer en adres.
Mischien toch maar aangetekend een eis tot geld terug sturen?
Mischien toch maar aangetekend een eis tot geld terug sturen?
Zoals meerdere mensen al hebben aangegeven, ik wou dat ik dit eerder had geweten.
In augustus-september een behangrand besteld. Was er bij onze betaling iets verkeerd gegaan. nogmaals besteld, helaas dubbel besteld. `contact` gehad via email. zouden 1 bestelling versturen (hij was op voorraad dus dat was geen probleem) en 1 x annuleren en geld terugstorten.
Helaas wachten we nu nog op beide. Bel je ze, krijg je een bandje dat je op internet moet kijken voor tijden van bereikbaarheid. Kijk je op internet, staan er helemaal geen tijden. Staat er leuk dat je een email moet versturen en dat je binnen enkele dagen reactie krijgt. Indien je terug gebeld wilt worden kun je het aangeven en dan bellen ze je.
Nou, na aardige mailtje, minder aardige mailtjes en helemaal geen aardige mailtjes helaas nog niks gehoord, geen geld retour en helaas voor ons zoontje ook nog geen behangrand. Denk dat ik toch de tip van anderen maar ga opvolgend en het aangetekend ga versturen en aangifte ga doen.
Iemand anders nog een idee? Of tip?
In augustus-september een behangrand besteld. Was er bij onze betaling iets verkeerd gegaan. nogmaals besteld, helaas dubbel besteld. `contact` gehad via email. zouden 1 bestelling versturen (hij was op voorraad dus dat was geen probleem) en 1 x annuleren en geld terugstorten.
Helaas wachten we nu nog op beide. Bel je ze, krijg je een bandje dat je op internet moet kijken voor tijden van bereikbaarheid. Kijk je op internet, staan er helemaal geen tijden. Staat er leuk dat je een email moet versturen en dat je binnen enkele dagen reactie krijgt. Indien je terug gebeld wilt worden kun je het aangeven en dan bellen ze je.
Nou, na aardige mailtje, minder aardige mailtjes en helemaal geen aardige mailtjes helaas nog niks gehoord, geen geld retour en helaas voor ons zoontje ook nog geen behangrand. Denk dat ik toch de tip van anderen maar ga opvolgend en het aangetekend ga versturen en aangifte ga doen.
Iemand anders nog een idee? Of tip?
-
hallo
ik heb 31 mei een bestelling geplaats een dora lamp ..de levertijd was dus 2 weken .oke wachten maar kwam maar niks ..heel veel emails gestuurd en gebeld werd gereageerd via de mail,,ze hadden hem geanuleerd en zou me geld 31 mei terug krijgen.niks gehad ..heb rechtshulp geneld wat ik hier mee moest en ze gingen zoeken op google en kwamen dit dus tegen..ik kan niks met rechtshulp doen om dat het bedrag maar 33 euro was is..heb gelijk het bedrijf een email gestuurd dat ze oplichters waren en heb een mail terug gekregen dat ik voor 20 juli me geld weer kreeg geloof hjet niet maar zullen het zien..
misschien een idee???melden bij kassa dat is een tv progamma..anders allemaal aangifte doen dit bedrijf moet kapot en niet meer mensen oplichten
gr danielle
ik heb 31 mei een bestelling geplaats een dora lamp ..de levertijd was dus 2 weken .oke wachten maar kwam maar niks ..heel veel emails gestuurd en gebeld werd gereageerd via de mail,,ze hadden hem geanuleerd en zou me geld 31 mei terug krijgen.niks gehad ..heb rechtshulp geneld wat ik hier mee moest en ze gingen zoeken op google en kwamen dit dus tegen..ik kan niks met rechtshulp doen om dat het bedrag maar 33 euro was is..heb gelijk het bedrijf een email gestuurd dat ze oplichters waren en heb een mail terug gekregen dat ik voor 20 juli me geld weer kreeg geloof hjet niet maar zullen het zien..
misschien een idee???melden bij kassa dat is een tv progamma..anders allemaal aangifte doen dit bedrijf moet kapot en niet meer mensen oplichten
gr danielle
Hi,
ik heb vorig jaar aangifte gedaan via internet. het verhaal is wel bekend..het zijn duidelijk oplichters. Het ging om een bedrag van 57e. Aangifte ging makkelijk via mijnpolitie.nl.
Nu bijna een jaar later krijg ik een email van de politie dat ik nogmaals aangifte moet doen. Het kan dus betekenen dat ze eindelijk actie gaan ondernemen!!
Ga dus snel naar mijnpolitie.nl onder internet oplichting en doe je verhaal!
Succes
ik heb vorig jaar aangifte gedaan via internet. het verhaal is wel bekend..het zijn duidelijk oplichters. Het ging om een bedrag van 57e. Aangifte ging makkelijk via mijnpolitie.nl.
Nu bijna een jaar later krijg ik een email van de politie dat ik nogmaals aangifte moet doen. Het kan dus betekenen dat ze eindelijk actie gaan ondernemen!!
Ga dus snel naar mijnpolitie.nl onder internet oplichting en doe je verhaal!
Succes
ook opgelicht!
Iets besteld, betaald en nooit geleverd op 31 juli 2011
Iets besteld, betaald en nooit geleverd op 31 juli 2011
doe aangifte!!!!!!