In juli heb ik met iemand van tele2 gesproken, ik wilde graag overstappen van UPC naar Tele2.
De medewerker zei dat hij al mijn diensten die ik bij UPC had, over kon zetten naar tele2.
Het enige wat deze medewerker moest weten was, per wanneer bij upc mij huidige pakkket kon worden opgezegd, dit kon in juli.
Alles met de medewerker besproken, en deze beloofde mij dat ik zelf nergens meer naar hoefde te kijken, en dat alles zou worden geregeld.
Vervolgens krijg ik vorige maand ineens een rekening van UPC omtrend mijn televisie aansluiting.
Ik dacht dit is een foutje van UPC, maar vorige week kreeg ik weer een acceptgiro in de bus.
Toch maar besloten om even met upc te bellen, en wat blijkt, alles is over gegaan naar Tele2 behalve Televisie, want dit moet men blijkbaar zelf opzeggen.
Kortom, mij is belooft dat ik nergens naar om hoefde te kijken, en daar had ik het volste vertrouwen in. Nu zit ik met een rekening van €120,- omdat ik dus totaal verkeerd ben ingelicht door Tele2.
Vandaag even gebeld met de Klantenservice van tele2, heb nog nooit met zo'n #!:{:%$ gesproken zeg! Absoluut geen service, het was mijn eigen schuld, en het zou van de zotte zijn als Tele2 dit zou moeten gaan compenseren ( Met verheven stem ).
Heeft iemand enig idee of ik hier nog iets aan kan doen?
Mvg Niels.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gevraagd om overstappen, achteraf toch niet gebeurd!
-
nielsottenc7
-
WebServiceTele2
Re: gevraagd om overstappen, achteraf toch niet gebeurd!
Geachte nielsottenc7,
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2