LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC klant worden, dat zullen de buren fijn vinden

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
aquavigilo

UPC klant worden, dat zullen de buren fijn vinden

Ongelezen bericht door aquavigilo »

Al 6 jaar ben ik klant van UPC op hetzelfde adres. Mijn huisnummer heeft het toevoegsel -i-. Mijn buren met de letter -e- als toevoegsel zijn sinds begin september klant geworden. Dat hadden ze nooit moeten doen bij UPC want de stal runderen in het callcenter kan dit niet handelen.

Wat gebeurde er nl., niet de naam van de buren staat op het contract en de facturen maar mijn naam. Vermoedelijk heeft iemand de e voor een i aangehoord, zag mijn naam en is daarmee verder gegaan met het contract op adres van de buren.

De Postbode kent ons hier bij naam en gooit dus contracten en rekeningen van de buren in mijn brievenbus, welke rekening ik bijna betaald had.

UPC is op de fout gewezen door de buren en wat deed het volgende rund, dat maakte een nieuw contract voor het adres -e- met de juiste naam.
Het oude contract liet ze echter lopen dus hierop staat nu een betalingsachterstand van 2 maanden. En iemand zal worden afgesloten binnenkort.

Gisteren heb ik 1,5 uur aan de telefoon geprobeerd om de dikhoofden (telkens weer opnieuw) uit te leggen wat het probleem is en dat ze 1 van de 2 klantnummers op -e- moeten laten vervallen, en wel degene met mijn naam.

Wat denk je dat het antwoord is, ik moet als 6-jarige klant van UPC een kopie van de koopovereenkomst overleggen om aan te tonen dat ik niet op -e- maar op -i- woon. Dit stelletje arrogante runderen moet hun eigen fouten maar uitzoeken. Ze tonen mij maar aan dat ik getekend heb voor een aansluiting op -e- terwijl ik al 6 jaar 4 huizen verder op woon.

Mijn buurvrouw had vorige week al een poging gedaan, maar die krijgt als antwoord dat zij niet gemachtigd is om een contract van mij op te zeggen.

En dan vinden ze het nog raar als ik tegen een KPN callcenter medewerker zeg dat het de vormen van een UPC callcenter begint aan te nemen.

:evil:

Henri42

Re: UPC klant worden, dat zullen de buren fijn vinden

Ongelezen bericht door Henri42 »

Wat een scheldwoorden allemaal jegens UPC en KPN, zijn de buren wel blij met jouw annonieme inzending.

Jouw geschreeuw zal niet helpen het misverstand op te lossen, inderdaad na de 1* dag een mailtje kunnen sturen, :mrgreen: :oops: eigen schuld dikke bult

agro

Ongelezen bericht door agro »

TS geeft wel het intelligentie niveau weer van het upc gespuis waaraan door de zogenaamde helpdesk moet worden voldaan.

handelaar

Ongelezen bericht door handelaar »

Maak je niet druk zou ik zeggen. Je betaald slechts waarvoor je contractueel betalen moet. Dus de facturen die op jouw adres verschijnen voor jouw aansluiting. UPC komt vanzelf wel achter de fout. Ik snap niet dat je anderhalf uur aan de telefoon gaat hangen tegen de nodige kosten. Laat ze het zelf uitzoeken. De post die op jouw adres wordt bezorgd betreffende niet door jou aangevraagde en getekende overeenkomsten gewoon met een opmerking afzender retour. Als je de behoefte voelt om de zaak aan upc toe te lichten kun je dat beter doen met het klachtenformulier op de website van die club. Sterkte!

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

En dan vinden ze het nog raar als ik tegen een KPN callcenter medewerker zeg dat het de vormen van een UPC callcenter begint aan te nemen.
Jij hebt UPC, de buren hebben UPC, wat heeft de KPN er nou ineens mee te maken?

Henri42

agro schreef:TS geeft wel het intelligentie niveau weer van het upc gespuis waaraan door de zogenaamde helpdesk moet worden voldaan.

Read my lips, Agro ligt weer op scherp en trekt z,n/haar conclusies, als oud UPC lid blijft hij /zij goed op de hoogte, misschien nostalgie en wil hij/zij terug naar UPC :D :mrgreen:

agro

misschien nostalgie en wil hij/zij terug naar UPC
Geen denken aan de firma list en bedrog heeft helemaal afgedaan, ben trouwens nu veel voordeliger uit bovendien, geen storingen meer, en voor tv meer mogelijkheden betere kwaliteit en meer zenders allemaal in digitale kwaliteit op een onbeperkt aantal tv's.
Agro ligt weer op scherp en trekt z,n/haar conclusies, als oud UPC lid blijft hij /zij goed op de hoogte
Dankzij de vele postings over de firma list en bedrog o.a. in dit forum. :lol:

amelissen

Ongelezen bericht door amelissen »

Henri42 schreef:Wat een scheldwoorden allemaal jegens UPC en KPN, zijn de buren wel blij met jouw annonieme inzending.

Jouw geschreeuw zal niet helpen het misverstand op te lossen, inderdaad na de 1* dag een mailtje kunnen sturen, :mrgreen: :oops: eigen schuld dikke bult
Huh???? het is helemaal deze man zijn schuld niet maar hij zit door fouten bij UPC wel met de gebakken peren.
Het is een feit dat deze callcenters absoluut niet begrijpen dat er huisnummers -e en -i bestaan. Ook een verhuizing van bijvoorbeeld nummer 89 naar 85 in eenzelfde staat snapt men niet en krijgt men ook niet goed verwerkt (eigen ervaring). Dat deze man woorden als rund en dikkoppen gebruikt, vind ik nog heel erg netjes want het gros op deze callcenters zijn ongeïnteresseerd en absoluut niet van zins om na te denken.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Verscheidene berichten uit dit topic bevatten persoonlijke aanvallen en lasterlijke opmerkingen. Een aantal hiervan zijn geheel vrijwillig en zonder aansprakelijkheid verwijderd. Dit bericht geldt als een waarschuwing voor alle gebruikers. Een volgende overtreding van de gedragsregels zal leiden tot sluiting van het topic en kan u op een forum-ban komen te staan.

Bozebuur

Ongelezen bericht door Bozebuur »

Beste moderator,

Er is een dissonant bezig die elke draad/posting zit te verkrachten met vervelende praat.

De naam is diederinkscheringea (of zoiets)

Zie oa draad banken.
Persoon presteert het wederom om een draad te verkrachten met een constatering van een poster dat het DSB spraargeld zal worden verrekend met een openstaande hypotheekschuld. Die mensen hebben echt een punt, want zijn kennelijk dor die verrekening echt in de problemen gebracht.

Kan deze persoon geen IP blokkade krijgen

Grt,
Bozebuur

agro

Een klacht kan je indienen door op het uitroepteken in het driehoekje te klikken rechts onderaan de posting waarover je de klacht wil indienen.

Henri42

Deze oproep heeft weinig met UPC van doen, natuurlijk zijn er altijd dissonanten op publieke sites bezig,de troll bezigheid is zo oud als de mensheid :D

Gesloten