LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELFORT ZIJN OPLICHTERS

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
milano
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 okt 2009 09:33

TELFORT ZIJN OPLICHTERS

Ongelezen bericht door milano »

hallo allemaal

ik zit nu al JAREN IN EN UIT BIJ TELFORT met me telefoon abbonoment.en me man ook en de rest van de familie,nooit na een ander geweest maar nu de laatste paar x,begrijp ik er niks meer van..

krijg spontaan hoge rekeningen terwijl ik het zelf allemaal bijgehouden heb,en het klopt voor geen meter,gister kreeg ik weer een nieuwe binnen ook weer 130euro !! wat niet klopt,en daarbij moet ik 2,5uur na service nummers gebeld hebben WAT NIET KAN !!!! KHEB ALLES nagekeken en klopt niet,,maar ze zeggen vergeet niet al bel je 2sec word berekend als een minuut en ga zo verder oplichters en dan nog klopt het niet... ik ben niet van plan om deze rekening te betalen!!!
iemand ervaring???? en ik bel niet meer,kneem een prepaid kaartje en vind wel goed,,kheb alleen net sinds 2 maand nieuwe abbo en voor 2 jaar helaas en meteen begonnen ze met rekeningen van 130 euries oplichters,,,!!! dus betaal nu 2 jaar lang de abbonoment kosten..want kom er niet vanaf he ??? enig idee iemand??

hkansjes
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 okt 2009 20:22

Re: TELFORT ZIJN OPLICHTERS

Ongelezen bericht door hkansjes »

nou ik ben nog maar net klant bij telfort en de eerste rekening loopt al meteen mis! een rekening van 175 euro terwijl ik 15,95 moet betalen.
mijn sms bundel kon ik niet afsluiten bij de het telefonische belletje voor een nieuwe abonnement te nemen dit moest bij binnen komst van mijn simkaart meteen gebeuren bij mijn telfort. na binnenkomst heb ik dit meteen gedaan en dat is blijkbaar niet doorgekomen...nu zit ik in de trobbels met een vette rekening nu email

Hartelijk dank voor uw reactie op onze e-mail.

Voor het abonnement onder telefoonnummer ...... is er inderdaad later een sms bundel toegevoegd. Deze 1000 sms bundel is echter pas per 19 oktober van start gegaan.

Nadat uw abonnement is aangesloten, kunt u de eerste 30 dagen geen bundel toevoegen. Hierdoor is uw sms bundel van 1000 smsjes pas per 19 oktober van start gegaan.

Overigens kunt u wel altijd bij een Sim Only bundel een sms bundel aansluiten. Dit betekend dat u al voor de 1000 sms bundel had kunnen kiezen, toen u bent benaderd voor een Telfort abonnement.

Wij kunnen de startdatum van uw sms bundel niet veranderen. Omdat uw sms bundel pas per 5 oktober is aangevraagd, is deze uiteindelijk per 19 oktober van start gegaan.

Hiermee hopen wij u voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u dit in een volgende e-mail aan ons mededelen.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

ja deze bundel heb ik meten na overleg medewerker opnieuw aan gevraagd maar over de eerdere zeggen ze niks meer ...
jeetje wat staat mij nog allemaal te wachten???[email protected]

hkansjes
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 okt 2009 20:22

Re: TELFORT ZIJN OPLICHTERS

Ongelezen bericht door hkansjes »

en geloof mij ik ga toch zeker niet bij 3 abonnementen het bij twee juist doen en bij 1 fout doen en wachten op een rekening van 175,00?? nee meteen bij binnenkomt simkaart aan gemeld bij mijn telfort en meteen een sms bundel genomen...blijkbaar dus in het systeem fout gedaan ...maar wat moet ik nu???????????????????????????????????????????????????????????????????
help help help help help help help help help help help help help help help help

hkansjes
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 okt 2009 20:22

Re: TELFORT ZIJN OPLICHTERS

Ongelezen bericht door hkansjes »

en dan weer de volgende mail.....Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

Wanneer er niet op uw contract een sms bundel van 1000 smsjes op staat aangegeven, dan betekend dit dat de sms bundel niet bij uw abonnement is aangevraagd. Wij kunnen daarom de startdatum van uw sms bundel niet aanpassen.

Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat u verkeerd bent geinformeerd over het toevoegen van een sms bundel,. Echter kunt u altijd bij een Sim Only abonnement een sms bundel kiezen.

Wij vragen u daarom of u misschien nog een order bevestiging van uw bestelde abonnement heeft. Wanneer hier wel iets over een sms bundel van 1000 smsjes bij staat kunnen wij dit voor u aanpassen in het systeem.

Echter kunnen wij geen kosten crediteren omdat u verkeerd bent geinformeerd over het aansluiten van een sms bundel.

Uw toegevoegde sms bundel is nu op 19 oktober van start gegaan.

Hiermee hopen wij u voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

Afdeling Klantenservice Mobiel


ze geven dus de foute info toe ...en dan is de sms bundel van 1 van de 3 abonnementen ook niet door gekomen in het systeem, en echt een sms bundel kon ik niet doorgeven bij de dame aan de telefoon dat moest via de mijn telfort,waar je dus geen bevestiging van krijg ook bij die 2 die wel goed gegaan zijn niet dus.....en nu ben ik de klos...
zoals zoveel mensen op deze site van radar!!!!!!!!!!!

TELFORT BEDANKT NOOIT GEEN TELFORT MEER VOOR MIJ .....

milano
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 okt 2009 09:33

Re: TELFORT ZIJN OPLICHTERS

Ongelezen bericht door milano »

heel simpel

HET ZIJN OPLICHTERS !!!! kijk ma eens op google staat ook van alles,mensen die gewoon de klos zijn door ze..

ja maar wij hebben dit nu veranderd en dit en dat..nou ik vind voordat je van alles veranderd wel effe de mensen mag inlichten NEE GEEN TIJD VOOR bull **** !!

ja ma mevrouw iedere 2sec dat je belt word voor een minuut gerekend en das net zo met 3min en 1 sec das al 4min..ja zo krijg je makkelijk je geld binnen,

en nu bel ik 2dagen achter mekaar van ik ga die rekening niet betalen ik wil de specificatie zien..want hij klopt niet.en die is niet te zien op internet IS AL VEELS TE LAAT..normaal zie ik het de 22e al nemalijk.. ja sorry maar we hebben storingen dus duurd wat langer gewoon BULL **** EXCUSES ze zijn van alles van plan met de mensen geloof me.. 1 EN AL OPLICHTERIJ IS HET !

hkansjes
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 okt 2009 20:22

Re: TELFORT ZIJN OPLICHTERS

Ongelezen bericht door hkansjes »

@ milano

over de belminuten dat weet je gewoon voor je de bundel afsluit hier kies je dus voor!!
er zijn ook providers die dit niet doen dus dan zal je zo'n abonnement moeten nemen die gewoon alleen de secondes ed rekend...

hanswarners
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 sep 2009 13:56

Re: TELFORT ZIJN OPLICHTERS

Ongelezen bericht door hanswarners »

Hier ben ik het heel erg mee ees
De lieden van Telfort lijken inderdaad oplichters
Ik heb een contract met ze. Ze hanteren alleen andere prijzen dan die in het contract staan. Ze schrijven dan ook veel te hoge bedragen af. Als je ze mailt dan krijg je als antwoord dat je gelijk hebt en dat ze het zullen corrigeren. Alleen dat laatste doen ze niet.
Dit gaat nu al maanden door. Klacht ingediend bij consuwijzer. Die stuurt je door naar het Juridsch Loket. Daar stuurt de advocaat je door naar een winkeltje van Telfort "Ze had zulkegoede ervaring met dat winkeltje"
Dat winkeltje van Telfort zegt dat je het vooral zelf moety oplossen met Telfort.
Onderwijl krijg en heb ik mijn geld niet terug.
Normaal noem je dit diefstal.
Wat en wie wil nou eens in godsnaam optreden tegen dit soort criminelen.

hkansjes
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 okt 2009 20:22

Re: TELFORT ZIJN OPLICHTERS

Ongelezen bericht door hkansjes »

vandaag kreeg ik heel netjes een email van de telfort webcare Daphne ..
alles is heel netjes opgelost!!!!!!

Dit verdiend toch wel een pluim voor Telfort!!!! zo kan het dus ook ....
nu ga ik dus echt genieten van mijn telfort abonnement, jaaaa ik hoop een tevreden klant te blijven

TELFORT BEDANKT....

Utaddict
Berichten: 84
Lid geworden op: 01 sep 2009 11:52

Re: TELFORT ZIJN OPLICHTERS

Ongelezen bericht door Utaddict »

@Milano,

Op de rekening gekeken welk servicenummer het is? Kent u dit nummer? Is dit een instantie waar u klant bij bent?

In zo'n geval is het vaak toch terug te leiden. Neem een telefoon die per ongeluk niet op toetsenblokkering staat etc.

Daar zou ik dus eerst eens naar kijken..

milano
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 okt 2009 09:33

Re: TELFORT ZIJN OPLICHTERS

Ongelezen bericht door milano »

uttadict

heb ik allemaal al nagekeken!
en het klopt gewoon niet !

toetsenblokering enz enz heeft er niks mee te maken
er is niks mis met me tel!! staat de hele dag op toetsenblokering!

Hatertje
Berichten: 533
Lid geworden op: 28 okt 2009 12:24

Re: TELFORT ZIJN OPLICHTERS

Ongelezen bericht door Hatertje »

Ook als hij in je zak zit?

Dan kan jij namelijk niet zien of hij geblokkeerd is...

Dusdat,ZeurZeur.

fietsvanhenk
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 okt 2009 13:28

Re: TELFORT ZIJN OPLICHTERS

Ongelezen bericht door fietsvanhenk »

milano schreef:maar ze zeggen vergeet niet al bel je 2sec word berekend als een minuut en ga zo verder oplichters

Of je nou pre-paid belt of met een abonnement. Bijna alle providers in Nederland rekenen per minuut. Dus als je telefoon overgaat en er wordt opgenomen (ookal is het de voicemail) en je schakelt uit binnen de eerste minuut, telt dat als een minuut. Dus ook wanneer je 5:02 belt, telt dat als 6 minuten...

Maar dat even ter zijde

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: TELFORT ZIJN OPLICHTERS

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@milano en hanswarners

Graag leggen wij contact met u om het één en ander toe te lichten c.q. te verduidelijken. In een reactie kunt u uw klantnummer aan ons kenbaar maken.

Daphne

milano
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 okt 2009 09:33

Re: TELFORT ZIJN OPLICHTERS

Ongelezen bericht door milano »

HATERTJE

OOK ALS TIE IN ME ZAK ZIT JA!!!!! tis me nog nooit overkomen dus aub zeur piet bemoei je er niet mee ja..als je wat nuttigs te zeggen hebt meld het dan en anders niet,,want je klets mee met ONZIN!!!! ALS JE NIKS BETERZ WEET GA EFFE SPELEN OFSOW,,ma kom niet aanzetten met onzin ja,,over toetsenblokering enz enz,,,alsof we nog nooit mobieltjes hebben gehad!

milano
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 okt 2009 09:33

Re: TELFORT ZIJN OPLICHTERS

Ongelezen bericht door milano »

hierbij klanten nummer !
Laatst gewijzigd door milano op 30 okt 2009 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: TELFORT ZIJN OPLICHTERS

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@milano

Dank u voor de aanvullende informatie. Hiermee kan ik voor u aan de slag. Het klantnummer kunt u verwijderen uit het geplaatste bericht.

Daphne

milano
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 okt 2009 09:33

Re: TELFORT ZIJN OPLICHTERS

Ongelezen bericht door milano »

nou wil even zeggen dat daphne me gebeld heeft van (telfort)
en we hebben een goed DUIDELIJK gesprek gehad ,,eindelijk iemand die wel wilt luisteren en die werkelijk wel wat doet met wat je zegt !! EN DAT was erg erg fijn..

we zijn er samen uit gekomen dat wou ik even melden,en ben erg blij dat ze gebeld heeft!,dus mensen van telfort wees allemaal zoals DAPHNE,,luisteren is al genoeg !! dan word alles heel anders!! en voelt iemand zich toch gewaardeerd,bel dan niet voor niks!

bedankt daphne !! voor je hulp en luisterend oor

Gesloten