LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] codering vodafone bkr

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
renejutjens
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 apr 2009 21:05

codering vodafone bkr

Ongelezen bericht door renejutjens »

na 3 jaar in de schuldsanering te hebben gezeten en een schone lei te hebben gekregen ben je blij dat je er uit bent ook al ben je er in niet in gekomen door eigen schuld ben er nu 3 jaar uit nu ik weer samen woon met mijn huidige vriendin wil je weer vooraan en ga je voor een lening om nieuwe meubels en dergelijke tot mijn verwondering wordt ik af gewezen omdat er een codering a3 staat van een telecom bedrijf dit blijkt vodafone te zijn in 2008 was ik al bij vodafone geweest en zij verzekerde mij dat ze het zouden verhelpen nu een jaar later nog niet weer de papieren van de rechtbank op gestuurd en eindelijk ze hebben de eind datum 2007 laten vermelden maar de codering laten ze staan en doen ze ook niks aan alleen door vodafone kan ik nu met mijn vriendin niet vooraan en we zouden op korte termijn waarschijnlijk een nieuwe woning krijgen wat moet ik hier nu mee heb ook nooit iets ontvangen van vodafone omtrent een bkr melding want alles werd in de sanering mee genomen wat kan ik hier tegen doen om verder te kunnen met me normaale leven :cry:

ChaWe
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 sep 2009 14:30

Re: codering vodafone bkr

Ongelezen bericht door ChaWe »

Volgens mij kun je er verder weinig aan doen, ik geloof dat een codering 5 jaar blijft staan. Kan me uiteraard vergissen maar dat is wat mij ooit is verteld.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: codering vodafone bkr

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste,
na 3 jaar in de schuldsanering te hebben gezeten en een schone lei te hebben gekregen ben je blij dat je er uit bent ook al ben je er in niet in gekomen door eigen schuld ben er nu 3 jaar uit nu ik weer samen woon met mijn huidige vriendin wil je weer vooraan en ga je voor een lening om nieuwe meubels en dergelijke tot mijn verwondering wordt ik af gewezen omdat er een codering a3 staat van een telecom bedrijf dit blijkt vodafone te zijn in 2008 was ik al bij vodafone geweest en zij verzekerde mij dat ze het zouden verhelpen nu een jaar later nog niet weer de papieren van de rechtbank op gestuurd en eindelijk ze hebben de eind datum 2007 laten vermelden maar de codering laten ze staan en doen ze ook niks aan alleen door vodafone kan ik nu met mijn vriendin niet vooraan en we zouden op korte termijn waarschijnlijk een nieuwe woning krijgen wat moet ik hier nu mee heb ook nooit iets ontvangen van vodafone omtrent een bkr melding want alles werd in de sanering mee genomen wat kan ik hier tegen doen om verder te kunnen met me normaale leven
Klinkt gek, maar wees blij dat je geen lening hebt gekregen voor meubeltjes.
Zit je zo weer in de WSNP.

Koop alleen wat je nu kan betalen en haal de rest voorlopig bij de kringloop.
Ook op die banken kun je zitten en ook in de kasten kun je servies neerzetten.

Spaar verder en koop iedere keer bij als geld hebt. Dat is de les die je eigenlijk uit je schuldsanering getrokken zou moeten hebben

Hatertje
Berichten: 533
Lid geworden op: 28 okt 2009 12:24

Re: codering vodafone bkr

Ongelezen bericht door Hatertje »

renejutjens schreef:wat kan ik hier tegen doen om verder te kunnen met me normaale leven :cry:
Misschien voortaan op tijd betalen?

Met vriendelijke groet,

Haterrrrrtje
:mrgreen:

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: codering vodafone bkr

Ongelezen bericht door ronald g »

Hoi, ook een schuldsanering wordt bij het bkr geregistreerd en vanaf eind datum gaat de 5 jaar in. De achterliggende bedoeling is om u te beschermen niet weer de fout in te gaan. Nu klinkt het wat cru maar onderscheid tussen schuldig of buiten schuld een WSNP traject in gaan is er niet. Al heeft u een riant inkomen een lening gaat niet lukken.

Ronald.

Utaddict
Berichten: 84
Lid geworden op: 01 sep 2009 11:52

Re: codering vodafone bkr

Ongelezen bericht door Utaddict »

Punten, hoofdletters en komma's....

Ik sluit me verder aan bij Ronald.

Gesloten