LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
fckgw
Berichten: 34
Lid geworden op: 06 mar 2009 21:03

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door fckgw »

Erg mooie info Kelly. Het lijkt er op dat je gelijk hebt. Het nummer is via google idd te herleiden naar 4AC en de advertentie heeft als lokatie de Opaalstraat.
Afbeelding

JvGin
Berichten: 106
Lid geworden op: 04 jul 2008 00:59

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door JvGin »

Houd het in de gaten, en zorg dat je goed contact gaat houden met de curator, als deze zien wat er allemaal voor gedupeerden zijn komt er vanzelf bestuurdersaansprakelijkheid.

Zal is informeren bij de Rechtbank informeren of er al iets loopt.

Gr. JvGin

fckgw
Berichten: 34
Lid geworden op: 06 mar 2009 21:03

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door fckgw »

JvGin schreef:Houd het in de gaten, en zorg dat je goed contact gaat houden met de curator, als deze zien wat er allemaal voor gedupeerden zijn komt er vanzelf bestuurdersaansprakelijkheid.

Zal is informeren bij de Rechtbank informeren of er al iets loopt.

Gr. JvGin
In theorie ja. Als overduidelijk is dat het zaakje niet fris is, en dat is het natuurlijk niet, dan moet de curator eigenlijk actie ondernemen. Doet hij dit niet dan loopt hij het risico zelf aansprakelijk gesteld te worden (Maclou norm). Echter een curator moet ten eerste zijn eigen salaris betalen uit de boedel. De kans is groot dat er in de failliette BV van 4AC geen rooie cent zit, en voor zover er al wat in zit wordt dat nu dus kennelijk via Marktplaats snel verkocht. Dit laatste zou - vooral als de opbrengst ook verdwijnt - paulianeus kunnen zijn. Maar punt is dus dat een curator niet echt geprikkeld wordt een onderzoek te doen naar zaken als aansprakelijkheid en paulianeus handelen om het simpele feit dat hem dit tijd kost en zijn eigen salaris waarschijnlijk al niet eens betaald kan worden uit de boedel. Een curator kost bovendien al gauw 180 euro per uur dus voor zover er al actie wordt ondernomen drukt dit zwaar op de eventuele baten die er wel zijn. Daarnaast is natuurlijk ook niet gezegd dat er bij de Lundings zelf wel wat te halen valt. Het is sowieso algemeen bekend dat concurrente crediteuren meestal achter het net vissen. Met andere woorden, een faillissement heeft in dit geval waarschijnlijk alleen nut om een einde te maken aan de oplichterspraktijken van dit Edele Duo en om hen misschien even een tijdje te laten bloeden. Als je nog geld van ze krijgt en ze gaan daadwerkelijk failliet dan zou ik nergens meer op rekenen persoonlijk.

Nog een opmerking:
Ze hebben vorige week nog veranderingen lopen maken in hun vennootschappen. Misschien ook veelzeggend:
Relaties op het gebied van aansprakelijkheid, 100% eigendom en bestuurders. Laatst bijgewerkt op 18-10-2009.
(Gewoon van onbetaalde deel KVK site)

marcelger
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2009 10:38

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door marcelger »

ik ben er ook voor het eerst ingetuind op het internet en ook nog vooruit betaald ik baal als een stekker had een bestelling gedaan op 20-okt-2009 bij 4allclients van ongveer 215 euro.ik heb wel een mail ontvangen van mijn bestelling van wat besteld maar ik heb tot op heden helemaal niets meer vernomen ook wordt er niet gereageerd op mails en telefoon wordt alleen beantwoord door een antwoord apparaat .ik hoop dat ik nog iets hoor of zie van 4allclients maar ik geloof er niet meer in .Wat nu nog te doen om mijn geld terug te krijgen?EN MENSEN PAS OP KOOP NIET MEER BIJ 4ALLCLIENTS WANT IK DENK DAT ZE ZIJN GEVLOGEN OF DAT GAAN DOEN.ze strijken alleen nog maar want de telefoon draait daar op volle toeren is telkens in gesprek.........

hier moet wel wat aangedaan worden want het gaat maar door oplichters na mijn idee.

gegroet en ben op je hoede

Dhr M.Gerritsma Uit Vught

mgielissen
Berichten: 55
Lid geworden op: 06 nov 2006 21:32

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door mgielissen »

4allclients zij officieel eindelijk failliet, staat vandaag op faillissementen.com

JvGin
Berichten: 106
Lid geworden op: 04 jul 2008 00:59

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door JvGin »

Mensen,

Goed om te horen dat 4AllClients in staat van faillissement is verklaard.

Ik zou zeggen : massaal vorderingen indienen. Wellicht is het goed om het volgende in gedachte te nemen.

Alle uren die de curator besteedt aan het faillissement worden betaald uit de bedoel. Precies diezelfde boedel als waar de vorderingen uit betaald moeten worden. Thans lijkt het mij wijs om te gaan bekijken of het goed is om een soortement van belangengroep op te zetten, waarvan een beperkt aantal mensen contact met de curator zal hebben. Deze zullen dan ook de rest op de hoogte houden. Dit beperkt het werk van de curator, en dit vergroot de kans op een uitkering aan de concurrente crediteuren.

GR. JvGin

ACBB
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 okt 2009 09:22

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door ACBB »

Ook hier gedupeerd door 4AllClients. De leveringsdatum is nu tot twee keer toe verschoven maar uiteraard niets ontvangen ;)

Graag zou ik willen weten welke stappen (nu ze failliet zijn) ik kan ondernemen. Waar kan ik naar toe bellen/mail/schrijven?

JvGin
Berichten: 106
Lid geworden op: 04 jul 2008 00:59

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door JvGin »

ACBB,

Je kunt je vordering indienen bij de curator. mevrouw mr. H.F.J. Maissan van Robers Advocaten. Postbus 630, 7550 AP Hengelo (O.V.).
<uw gegevens>

mevrouw mr. H.F.J. Maissan, curator
Postbus 630
7550 AP HENGELO OV



<woonplaats>, 30 oktober 2009

Inzake faillissement: 4AllClients.com B.V.
Insolventienummer: 09/485.F


Weledelgestrenge vrouwe Maissan,

In aansluiting op het vonnis van 28 oktober jl. van de Rechtbank Almelo waarbij u tot curator bent benoemd bericht ik u als volgt.

Bijgaand treft u documenten aan waaruit mijn vordering op failliet blijkt. Deze bedraagt thans € <bedrag>. Ik verzoek u om deze vordering op de lijst van voorlopig erkende concurrente crediteuren te plaatsen en mij daarvan te bevestigen.

Onder voorbehoud van alle rechten,


Met vriendelijke groet,


<uw naam>

Sterkte!

JvGin

ACBB
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 okt 2009 09:22

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door ACBB »

Top! Dank je :)

sako
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 apr 2006 14:42

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door sako »

Sterkte aan alle kopers die hun geld nog moeten terug krijgen. Ik heb het gelukkig nog net op tijd terug gekregen :| Gelukkig kunnen deze mallafidepraktijken nu stoppen bij dit bedrijf. Al zie ik ze wel weer een ander bedrijf opstarten waar nieuwe slachtoffers vallen.

Tamara B
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2009 19:05

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Tamara B »

Ook ik ben een van de gedupeerde. Als student zijnde wil je niet te veel geld uitgeven, dus leek dit een goede optie. NIET DUS!! Nu krijg ik mijn geld waarschijnlijk niet terug. Ik heb via de website www.robersadvocaten.nl een vordering ingediend, en ik adviseer iedereen die nog geld moet krijgen van 4allclients dat te doen!

Nostra52
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 dec 2009 19:33

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Nostra52 »

Nu ben ik ook voor 96,50euro opgelicht door http://www.giantsolutions.eu/
Eeerst was het niet op voorraad en toen was het opgestuurd maar zag het pakketje niet opdagen. Telefonisch was hij niet meer te bereiken en iedere keer gesprekstoon. Toen had ik al het gevoel dat het niet klopte en ging met google op zoek naar het bankrekening nummer en jawel hoor er kwamen honderden gedupeerden in beeld. Ongelooflijk dat deze persoon al jaren heeft kunnen oplichten en dat hij gewoon door kan gaan. Maar ja, we wonen in Nederland en daar word de crimineel beschermd en hebben de slachtoffers het nakijken. En laten we eerlijk zijn dat we de regeringen krijgen die we verdienen. De gevestigde politiek heeft nog nooit zulke problemen opgelost dus ziet de toekomst er niet beter uit. Ik stem in ieder geval Wilders om te kijken of hij iets gedaan krijgt.

giantsolutions.eu giantsolutions oplichters zijn het

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Het lijkt op een website die 'zaden' verkoopt.
As a result we can guarantee our customers the best possible quality cannabis seeds!
Gezien het karakter van de drugs wereld - is oplichting daar toch min of meer te verwachten... toch?

Gesloten