LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] xs4all
xs4all
Ik heb internet en vaste telefoon van xs4all en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Het ideaal vindt ik dat als je belt heb je metteen iemand aan de lijn en krijg je niet van die stomme menutjes. Daarbij moet ik zeggen dat het maar twee keer nodig is geweest dan ik even geen internet had maar dit snel verholpen was. Zijn hier ook andere die evaring hebben met xs4all negatief of positief?
Re: xs4all
Gezien de prijs heb ik voor een duurdere aanbieder gekozen...
25 cent per minuut en ik heb 3x via gratis Email de klachten ook opgelost..
Dus als je slim bent heb je geen duurdere provider nodig....
25 cent per minuut en ik heb 3x via gratis Email de klachten ook opgelost..
Dus als je slim bent heb je geen duurdere provider nodig....
Ik heb hier voor Tele 2 gehad het heeft nooit gewerkt (dus kan je ook geen e-mails sturen, moest mob bellen aangezien we dus ook geen telefoon hadden) en toch moesten we gewoon betalen. Het is een hele proces geweest maar het kwam er op neer dat wij niks konden bewijzen en we alles moesten betalen. Ongeveer in het kort heb het hele verhaal al eens op het forum gezet. We waren uit eindelijk door dit heel duur uit. Zo'n goedkopere provider is leuk als het allemaal werkt. En ik vindt xs4all niet duur. Ik betaal 30 euro- per maand voor het internet en 12,50 voor het bellen en dan kan ik onbeperkt bellen naar vaste nummers. Dit noem ik niet duur.
Dat is wel duur, je hebt dan het lichtste abonnement, ADSL start met 4MB.Ik betaal 30 euro- per maand voor het internet en 12,50 voor het bellen en dan kan ik onbeperkt bellen naar vaste nummers. Dit noem ik niet duur.
20MB kost bij XS4all 54,95, bij anderen vaak slechts 29,95 en dan zit het bellen er ook vaak bij in.
XS4all is dus bijna 2 keer zo duur.
Toch zit ik ook bij XS4all, omdat je over de prijsvechters vaak weinig goeds hoort, ik heb met xs4all dezelfde goede ervaringen, de paar keer dat er iets was, is het meteen en vakkundig opgelost.
Het bellen via xs4all is net zo goed als via de vaste lijn.
Ik zou op zich wel eens goedkoper willen, maar durf dit niet meer aan, in het verleden met KPN en UPC ging alles wat maar fout kon gaan ook echt fout, volgens de wet van Murphy.
Oke had het niet zo bekeken vergeleken met andere zijn ze dus duur maar het werkt zonder problemen en net als jou zou wel goedkoper willen maar dat het zonder problemen werkt is me meer waard.
Wij hebben trouwens ook problemen gehad met kpn. En upc was al waardeloos toen het A2000 heten en nu nog steeds een bende.
Wij hebben trouwens ook problemen gehad met kpn. En upc was al waardeloos toen het A2000 heten en nu nog steeds een bende.
Ik heb alles behalve goede ervaringen met xs4all de laatste tijd.
We moesten overstappen op xs4all only. (ADSL was eerst via de kpn en nu rechtstreeks met xs4all)
Het is misschien toeval maar sinds die overstap moet mijn modem gemiddeld 2X per dag opnieuw inloggen omdat de verbinding met de server verbroken is.
De eerst zo goede xs4all, al 8 jaar klant en nooit problemen gehad, blijft nu maar volhouden dat het hier intern ligt.
En dat als ze een lijn meting doen de lijn perfect is. Duhhh de dsl verbinding op het moment dat zij meten is ook in de lucht!...
En hoe kan het hier intern liggen als er hier intern niets veranderd alleen de ADSL gaat van kpn naar xs4all!?
Ik ben nu al maanden met xs4all in gevecht. Het probleem is dat ik moeilijk kan overstappen omdat mijn e-mailadressen zakelijk zijn. (Ik ben nu aan het overstappen op gmail adressen.) Als het met 6 maanden niet is opgelost met xs4all stap ik over op KPN. Waarom KPN!? Omdat wij 6 telefoonnummers hebben en ziggo dat bij voorbeeld niet kan leveren. Ga natuurlijk tegen die tijd nog wel even opzoek naar andere alternatieven.
Jammer van xs4all, was altijd erg te vrede. Krijg zelden of nooit virussen of spam door bijvoorbeeld. Vroeger was xs4all ook veel klantvriendelijke dan tegenwoordig. Ik ben hier echt verbouwereerd over.
We moesten overstappen op xs4all only. (ADSL was eerst via de kpn en nu rechtstreeks met xs4all)
Het is misschien toeval maar sinds die overstap moet mijn modem gemiddeld 2X per dag opnieuw inloggen omdat de verbinding met de server verbroken is.
De eerst zo goede xs4all, al 8 jaar klant en nooit problemen gehad, blijft nu maar volhouden dat het hier intern ligt.
En dat als ze een lijn meting doen de lijn perfect is. Duhhh de dsl verbinding op het moment dat zij meten is ook in de lucht!...
En hoe kan het hier intern liggen als er hier intern niets veranderd alleen de ADSL gaat van kpn naar xs4all!?
Ik ben nu al maanden met xs4all in gevecht. Het probleem is dat ik moeilijk kan overstappen omdat mijn e-mailadressen zakelijk zijn. (Ik ben nu aan het overstappen op gmail adressen.) Als het met 6 maanden niet is opgelost met xs4all stap ik over op KPN. Waarom KPN!? Omdat wij 6 telefoonnummers hebben en ziggo dat bij voorbeeld niet kan leveren. Ga natuurlijk tegen die tijd nog wel even opzoek naar andere alternatieven.
Jammer van xs4all, was altijd erg te vrede. Krijg zelden of nooit virussen of spam door bijvoorbeeld. Vroeger was xs4all ook veel klantvriendelijke dan tegenwoordig. Ik ben hier echt verbouwereerd over.