LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie weet !!!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
toompy
Berichten: 71
Lid geworden op: 06 aug 2003 19:33

Wie weet !!!!!

Ongelezen bericht door toompy »

Wie weet welke incasso je op je nek krijgt de eerste keer ik heb gehoord dat dat een bedrijf is van iso of zo uit rotterdam.
Deze probeert eerst een afbetalings regeling met je
Het blijkt dat als je niet reageert op je 3 opties dat na verloop van je contract binnen twee weken bericht krijgt van hun
Wie heb hier ervaring mee

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: Wie weet !!!!!

Ongelezen bericht door pallu »

ISO is gewoon van Dexia een adm.bedrijf dus geen incassobedrijf

EOS staat voor European Outsourcing Services, de financiele afdeling van Dexia. Opnieuw een bewijs dat Dexia maling heeft om haar "clienten"naar behoren te informeren. Net zoals destijds met de overname van Legio Lease.
nog even doorgezocht vond dit nog terug op het forum iso moet dus EOS zijn staat onderaan de acceptgiro
Laatst gewijzigd door pallu op 07 nov 2003 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.

toompy
Berichten: 71
Lid geworden op: 06 aug 2003 19:33

Re: Wie weet !!!!!

Ongelezen bericht door toompy »

Leg eens uit wat doen ze en zijn zijn ze speciaal voor ons in het leven geroepen ??????????

saleh01
Berichten: 53
Lid geworden op: 29 aug 2003 00:51

Re: Wie weet !!!!!

Ongelezen bericht door saleh01 »

Volgens mij brengen ze alleen meer ellende zodat je sneller overgaat tot betalen. Maar hebben zij ook een gerechterlijk bevel nodig om iets te doen.
Anouska

leasewinner
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 nov 2003 22:25

Re: Wie weet !!!!!

Ongelezen bericht door leasewinner »

Jullie kletsen uit je nek. Je hoort in Nederland de regels te volgen. ISO is vast niet van Dexia. Zulke procedures worden uitbesteed met inachtneming van de geldende regels

Middelvinger
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 sep 2003 21:32

Re: Wie weet !!!!!

Ongelezen bericht door Middelvinger »

leasewinner wat doe jij dan :shock:

issy
Berichten: 80
Lid geworden op: 05 nov 2003 16:25

Re: Wie weet !!!!!

Ongelezen bericht door issy »

lease winner werkt voor dexia

Malle Albert
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 nov 2003 19:27

Re: Wie weet !!!!!

Ongelezen bericht door Malle Albert »

Ik heb de uitslag al binnen van de lotto.

Jim
Berichten: 16
Lid geworden op: 31 okt 2003 19:33

Re: Wie weet !!!!!

Ongelezen bericht door Jim »

Ik heb van verschillende incosso bureaus brieven ontvangen en er geen ruk mee gedaan, donderdag mag ik voorkomen.
Geen diee of ze hier ooit daadwerkelijk langs zijn geweest ik ben niet vaak thuis maar er lag ook niks in mn brievenbus van we zijn langs geweest dus daar hoef je je volgens mij niet al te veel zorgen over te maken

opnaaier
Berichten: 105
Lid geworden op: 25 okt 2003 16:24

Re: Wie weet !!!!!

Ongelezen bericht door opnaaier »

kijk, dat is nou het domste wat je kunt doen, niet reageren op brieven van een incassobureau. Inderdaad zijn hun handen gevonden als de schuldenaar niet betaalt naar aanleiding van brieven van een incassobureau. Want in dat geval kunnen zij of hun opdrachtgever niets anders dan naar de rechter stappen en die een vonnis vragen. Doch het niet reageren op aanmaningen, egaal of die van de schuldeiser of van een door die ingeschakeld incassobureau komen, wordt wel meegewogen. Dus ook al erger je je groen en geel en alle andere kleuren van de regenboog aan een vordering, wel gefundeerd reageren op aanmaningen. En gefundeerd reageren is niet een scheldpartij waarvan de honden geen brood lusten.

Gesloten