Hallo Oxxio,
Ook mij lukt het niet om op te zeggen. Om te voorkomen dat het driejarig abbonnement voor gas en electra weer verlengd zou worden heb ik mijn opzegging -3 maanden voor de contractsbeindiging begin feruari 2009- per post naar u toegezonden. Drie weken nadien heb ik geen reactie vernomen. Vervolgens heb ik u mijn bericht ook per fax naar u toegezonden. Vervolgens heb ik vele keren keer gebeld om te vragen wanneer ik de bevestiging en beindiging van het abbonnement schriftelijk bevestigd zou worden. Ik kreeg meerdere keren de mededeling dat het bericht toegezonden zou worden. Inmiddels is het eind oktober.Bij het lezen van de site van Radar ontstond er weer een sprankje hoop om ook echt gehoord te worden.Beste Oxxia waar gewerkt wordt kan er wel eens iets misgaan maar dit werkt echt niet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] OXXIO beloftes ....
-
Re: OXXIO beloftes ....
Dit soort papieren moet je altijd aangetekend opsturen, zo kunnen ze nooit beweren dat ze het niet ontvangen hebben.
Als de donder alsnog doen, misschien ben je nog op tijd?
Gelijk sommeren binnen twee weken een schriftelijk opzegbewijs op te sturen.
Als de donder alsnog doen, misschien ben je nog op tijd?
Gelijk sommeren binnen twee weken een schriftelijk opzegbewijs op te sturen.
-
- Contacteer:
Re: OXXIO beloftes ....
Beste Mariza,
Uw forumbericht van 30 oktober jl. maakt duidelijk dat u problemen heeft mer=t het opzeggen van uw contract. Graag zou ik de situatie voor u willen uitzoeken. Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw nickname en uw klant- en telefoonnummer door te geven via [email protected], zodat ik snel contact met u kan opnemen.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Medewerker van Oxxio
Uw forumbericht van 30 oktober jl. maakt duidelijk dat u problemen heeft mer=t het opzeggen van uw contract. Graag zou ik de situatie voor u willen uitzoeken. Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw nickname en uw klant- en telefoonnummer door te geven via [email protected], zodat ik snel contact met u kan opnemen.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Medewerker van Oxxio