LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Luxebedden.nl ervaringen iemand??

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
bartvb

Luxebedden.nl ervaringen iemand??

Ongelezen bericht door bartvb »

Hallo,

Ik ben op zoek naar een kwalitatieve boxspring, en ik ben terecht gekomen op de website van Luxebedden.nl.

Hier bieden ze echt praktisch alle topmerken aan die er zijn, ook is er een duidelijk overzicht van alle producten. Ik zit te twijfelen tussen een boxspring van het merk Acro, of eentje van het merk Pullman.

Maar heeft er iemand ervaring met deze webshop, of dat zij alles netjes afleveren?

Ik heb het er namelijk niet zo op om op internet te bestellen, maar ze bieden ook de laagste prijs...

alvast bedankt voor de reacties

toppurtje

Re: Luxebedden.nl ervaringen iemand??

Ongelezen bericht door toppurtje »

Wij hebben +/- 4 weken geleden 2 matrassen van het merk "Master" (by Eastborn) besteld by luxebedden.nl,
deze hebben wij vorige week geleverd gekregen.

Wij hadden ook zoiets van "op internet bestellen?", maar wij waren eerst in een andere winkel geweest, en hier kregen wij 8% korting op 2 matrassen van het type Luxe 500 contour. Wij wilden er uiteraard even over nadenken, en hebben de matrassen toen op internet gegoogled, en kwamen dus bij luxebedden terecht.

Wij hebben hun toen een mailtje gestuurd, en hierin aangegeven interesse te hebben in 2 matrassen type Luxe 500 contour, en gaven aan bij een andere dealer 8% korting te krijgen, aangezien ze op hun website aangeven dat ze de laagste prijs garanderen (op aanvraag), kreeg ik van hun een prijsopgave terug die 7% lager was als die van de winkel. Dus in totaal 15% korting, dit hebben we dus uiteindelijk maar gedaan (het scheelde toch veel geld).

Het werd netjes bij ons thuis afgeleverd (gratis!), en netjes uitgepakt en boven bij ons in het bed gelegd.

Dus qua service en levering en prijs.... Uitstekend, kan er niks anders over zeggen.
de matrassen bevallen trouwens ook uitstekend.

groeten,

Theo

spoon1

Ongelezen bericht door spoon1 »

Hi,

Geen ervaring maar ook offerte opgevraagd, die overigens zeer scherp was. Na wat navraag blijkt dat er een grote beddenzaak uit Uden erachter zit en de garantie dus wel goed zit.
Echter zelf toch bij een ander geslaagd. Kreeg via een kennis die in bedden zaak werkt ook aanzienlijke korting.

Gr,

Spoon

Sandraatje76

Ongelezen bericht door Sandraatje76 »

Hoi,

ik heb er vorige week een pip dekbedovertrek besteld, ze hadden namelijk een leuke actie.

Ik heb er voorzichtig eerst ééntje besteld, toen heb ik ze nog gebeld (ze hebben een 0800-nummer) om de
kleur te wijzigen. En een paar dagen later kreeg ik mijn overtrekje netjes verpakt
in een doos thuis met de post.

ben er zeer tevreden mee, en ga er zeker nog eens iets bestellen.

tillaartlouis

Ongelezen bericht door tillaartlouis »

dag allemaal

ik ben zelf ook van plan iets te bestellen bij deze webwinkel, namelijk 2 matrassen.

Ik heb ook contact met ze gehad omdat er eerst kortingen op de site stonden vermeldt maar nu niet meer.

ik heb ze een mailtje gestuurd (via het offerte formulier op de site) en kreeg een
naar mijn idee een zeer scherpe prijs aangeboden van 20% korting!!

ik heb ze ook gezegd dat ik geen aanbetaling wens te doen, en dit vonden ze geen probleem. ik kon gewoon betalen aan de bezorgers bij levering.

Al met al denk ik dat ik dus niets te verliezen heb, ik krijg namelijk een goede prijs en hoef pas te betalen bij levering van de matrassen (dus als ze niet goed zijn stuur ik ze gewoon terug).

Ik ga ze dadelijk maar bestellen, ik zal jullie op de hoogte houden van het verloop hiervan.

groetjes

Louis

harry_spider

Ongelezen bericht door harry_spider »

Te toevallig dat degene die de 'discussie' aanzwengelen over het bedrijf binnen 10 minuten aangemaakt zijn. bartvb en toppurtje. Duidelijk geval van doorgestoken kaart. Ook de latere reactie is erg verdacht: tillaartlouis
Heeft "toevallig" gezien dat de 20% weggehaald is. Zeg dan gewoon dat je van de leveranciers op je donder gekregen hebt en dat je op deze manier gratis reclame aan het maken bent.
Mensen pas op en doe vooral geen aanbetalingen, Romantovich (want dat is het onderliggend bedrijf) heeft een paar maanden geleden een doorstart gemaakt na een faillisement..... En nou blijkt de failliete partij van destijds, iets te maken heeft met Swiss Sense, wat allemaal uit China komt... Moet niet gekker worden...
Toch leuk googlen.
Slaap zacht. :wink:

Harry

ilsess

Ongelezen bericht door ilsess »

Waarom via internet bestellen? Zou je er eerst niet eens op gaan liggen?? En voor de zoveelste keer, let niet op korting!! Een kortingspercentage zegt helemaal niets! Als bedrijven makkelijk zijn met korting geven dan berekenen ze vast teveel.

meandmyself

Ongelezen bericht door meandmyself »

interessante topic

ik heb zelf ook een beetje research gedaan en het bedrijf Romantovich zit hier inderdaad achter.

Dit is een enorme zaak uit Uden met echt een mega showroom, zij zijn in beddenland best een grote speler.

Ik heb gelezen dat ze zelfs de grootste Hastens dealer ter wereld waren!! Echter is het rond december vorig jaar ergens misgegaan met de vorige eigenaar (Gert vd Beurcht), het immense Hastens imperium begon in elkaar te storten (door de crisis? of door mismanagement?).

het bedrijf is toen overgenomen door een investeringsmaatschappij Living Brands genaamd, de mensen die hierachter zitten zijn echt grote spelers uit een heel andere branche.

De vorige eigenaar (G. vd Beurcht) is nu werkzaam bij het bedrijf Swiss Sense, en heeft dus helemaal niets met het bedrijf Romantovich of Living Brands te maken (Harry moet iets beter researchen).
Romantovich verkoopt zo te zien alleen bekende merken, en zover ik zie, hun webwinkel Luxebedden.nl ook, en geen chinese rommel dus.

Ik denk dat Harry een boze winkelier is die wat klanten is kwijtgeraakt aan luxebedden, want hij weet wel erg veel over luxebedden. Trouwens hoe weet hij dat luxebedden op zijn donder heeft gehad van de leveranciers?
En hoezo hebben de leveranciers Luxebedden op hun donder gegeven? mogen ze zelf niet weten of ze korting geven? Dit riekt naar kartelvorming in de beddenbranche.... het zal niet de eerste keer zijn.

Voor zover ik zie is Romantovich een solide bedrijf en hebben overal op internet goede recensies, dus als je bij Luxebedden koopt, koop je dus ook bij Romantovich, en dat zit volgens mij wel goed dus.

Het is alleen zo jammer dat iedereen zoveel moeite steekt in het zwart maken van een bedrijf die er schijnbaar veel moeite voor doet om klanten juist heel tevreden te houden. Vrienden van mij hebben hier ook een bed gekocht, waarvan ze uiteindelijk de matrassen toch te zacht vonden. Zonder kosten heeft romantovich toen nieuwe matrassen voor ze besteld en bij ze omgeruild (helemaal in amsterdam.

groeten

Rik

Gesloten