LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Positieve ervaring Kvik Amsterdam

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
tilsammans

Positieve ervaring Kvik Amsterdam

Ongelezen bericht door tilsammans »

In dit topic stond een post over een Kvik kastje dat plotseling afbrak. Kvik heeft direct contact met mij gezocht. Het blijkt dat ik de montagehandleiding niet heb gevolgd. De metalen beugeltjes waar in de post hieronder over wordt gesproken, zaten gewoon gemonteerd. Ik heb ze niet aan de muur geschroefd. Mijn fout dus. Ondanks dit alles heeft Kvik aangeboden het kastje kosteloos te repareren. Een erg correcte behandeling dus, waar ik erg blij mee ben.
Laatst gewijzigd door tilsammans op 03 nov 2009 20:40, 3 keer totaal gewijzigd.

maxx

Re: Positieve ervaring Kvik Amsterdam

Ongelezen bericht door maxx »

Wat een prutsers..... kastophangsysteem deugt van geen kanten.

Altijd een metalen ophangbeugel gebruiken op de muur. De monteur die dit ophangt is geen haar beter dan de verkoper die jullie met deze troep de winkel uit laat lopen. Hij had vele ophangopties kunnen gebruiken. Ophangsysteem tbv bovenkasten hebben een draagvermogen van circa 50kg per zijde en die kosten € 5,= tot €10,= per set. Had een hoop ellende gescheelt. Wat een onkunde!

Rechtbijstand inschakelen en beide (KVIK en montagebedrijf) aansprakelijk stellen. Laat ze onderling maar uitvechten wie dit gaat verhelpen.

MVG

Gesloten