LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] toegang tot saldo informatie

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
khorst
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 okt 2009 11:29

toegang tot saldo informatie

Ongelezen bericht door khorst »

Als spaarder bij DSB kan ik nu niet eens kijken naar mijn saldo . Dus ook niet controleren of betalingen zijn doorgegaan nog voor de rechter de deur dicht deed. Niemand lijkt mij die info te kunnen verschaffen.

Machtold
Berichten: 250
Lid geworden op: 30 jan 2009 14:08

Re: toegang tot saldo informatie

Ongelezen bericht door Machtold »

Ik denk dat degene die jou de info kan geven, de bedrijven zijn waar je je betaling aan hebt verricht. Dus ff wachten en over paar dagen naar hun bellen of je betaling ge-arriveerd is!

Ben je zo een beetje geholpen?

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: toegang tot saldo informatie

Ongelezen bericht door Inter »

Ja helaas niet .

Saldo kan je wel zien .Eventjes een te hoog bedrag intypen bij een pinautomaat .
Je wordt dan geweigerd maar ziet dan wel hoeveel je erover bent gegaan .

Of je moet meer dan € 10000 hebben

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: toegang tot saldo informatie

Ongelezen bericht door SJZ »

Wouter Bos (de staat) is aandeelhouder van 2 concurrenten van DSB. Dus ziet Bos de vervelendste concurrent liever kapot gaan.

jbrunier
Berichten: 29
Lid geworden op: 13 nov 2006 21:11

Re: toegang tot saldo informatie

Ongelezen bericht door jbrunier »

SJZ schreef:Wouter Bos (de staat) is aandeelhouder van 2 concurrenten van DSB. Dus ziet Bos de vervelendste concurrent liever kapot gaan.
Dat kun je aan Wouter Bos zien, hij zei zelf op de televisie "ik nam de telefoon niet op" De DSBbank moest kapot
Ook hij durft niet te praten, want hij praat ook pas nadat hij door zijn adviseurs bij gepraat is, en dat gaat niet via de telefoon. Hij wilde ook het zware werk afschaffen, hij heeft zelf niet zwaarder dan een ballpoint vast gehad.

testcase
Berichten: 605
Lid geworden op: 03 jun 2007 01:03

Re: toegang tot saldo informatie

Ongelezen bericht door testcase »

Wouter Bos (de staat) is aandeelhouder van 2 concurrenten van DSB. Dus ziet Bos de vervelendste concurrent liever kapot gaan.
Aantoonbare onzin. Laat je niet zo opjutten door die Scheringa. Die 2 concurrenten moeten wel het geld voor de gedupeerde spaarders ophoesten. En bedankt...

stofzuigertje

Re: toegang tot saldo informatie

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Woensdag zou op de www.dsb.nl site een brief komen hoe je snel tot €3000,- kunt opnemen....
vermoedelijk kun je dan ook je saldo zien en weet je wat wel of niet is afgeboekt.

Ze proberen woensdag, betalen of boeken kan niet maar dus aanvraag of kijken vermoedelijk wel...

Dus kijk eens vanaf woensdag 21 okt hoe ver ze zijn...

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: toegang tot saldo informatie

Ongelezen bericht door Consumentt »

testcase schreef:Die 2 concurrenten moeten wel het geld voor de gedupeerde spaarders ophoesten.
Dat is het geld dat ze hun eigen klanten onthouden hebben of afgetroggeld met lage rente.
Ik heb nog rentepunten in de aanbieding, kunnen ze zo van me terugkrijgen :twisted:

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: toegang tot saldo informatie

Ongelezen bericht door Inter »

Iemand nog belangstelling voor een achtergesteld-deposito ?
http://www.dsbbank.nl/sparen/achtergesteld-deposito/
Het blijft vreemd dat de rest van de website nog steeds is te zien maar hier kan je nog wel zien dat hier duidelijk is voor gewaarschuwd

Het is inderdaad waar dat alle andere banken (ook de kleine buitenlandse banken met een vergunning in Nederland ) mee moeten betalen maar als ze wat klanten opkopen is dat zo weer terug verdient .

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: toegang tot saldo informatie

Ongelezen bericht door SJZ »

En die banken moeten niet zozeer dat spaargeld vergoeden, maar voorschieten. Als de boedel genoegd opbrengt krijgen ze (een deel van) dat geld weer terug. De echte rekening wordt betaald door grote spaarders, mensen met een achtergesteld deposito, enz.

donna65
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 nov 2009 10:12

Re: toegang tot saldo informatie

Ongelezen bericht door donna65 »

Een paar weken geleden mochten alle spaarders van de DSB 3000 euro laten overmaken van hun rekening. Daartoe moest een online formulier worden ingevuld. Heeft iemand al iets gehoord of gezien van die 3000 euro ?

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: toegang tot saldo informatie

Ongelezen bericht door Consumentt »

Als ze voor de kerst willen terugbetalen dan zullen ze onderhand aan de bak moeten.
Kijk-toegang tot telebankieren had toch al lang kunnen werken.
Is voor het indienen van het terugvorderings forumulier toch nodig, dus vort met die geit.

Gesloten