LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mensen van dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
liba
Berichten: 127
Lid geworden op: 09 okt 2003 11:11

mensen van dexia

Ongelezen bericht door liba »

ga alvast wat anders zoeken (ander werk)
vertel zeker bij je nieuwe baas dat je bij dexia gewerkt hebt als je dat verteld zal je ook nooit werk vinden

Gast

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door Gast »

Die mensen die nu bij dexia nederland werken doen dat keihard, wat denk je dat daar voor achterstallige administratie ligt? Dexia verdient geen cent meer in nederland dus hebben ze ook weinig personeel, dit personeel moet dus keihard werken, en heeft geen voldoening.

Ze zijn waarschijnlijk dus wel heel proffesioneel en zakelijk geworden (alhoewel ze dit zelf ook niet willen) ze moeten wel, en aangezien sommige contracten nog heel lang lopen moet dexia ook nog lang hier blijven, als ze ons aan het contract houde houden we hen er ook aan.

Maar ik denk dus dat andere werkgevers wel degelijk op ex-dexiamedewerkers te wachten zitten

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door Sonja »

ik dacht het niet...

leasewinner
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 nov 2003 22:25

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door leasewinner »

Ik schaam me voor jullie commentaren. Alsof de mensen die nu bij Dexia werken ook maar iets te maken hebben met deze producten. Die zijn ingekocht door Dexia van Aegon. Iedereen enthousiast inclusief 100.000 en klanten. Grote winsten. Totdat de beurs naar beneden gaat.

De personeelsleden van Dexia zitten er vast zelf ook mee, maar doen wat ze moeten doen. Gewoon werken om dit probleem op te lossen.
En daarnaast een gewoon leven leiden. Overigens vele personeelleden van Dexia hebben zelf ook deze kontrakten. Kan niet anders.

Wees een beetje normaal tegen deze mensen.

toompy
Berichten: 71
Lid geworden op: 06 aug 2003 19:33

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door toompy »

Dat moet je zeggen tegen de mensen van dexia diein het WTC in amsterdam hebben ge werkt die hadden daar ook een hele fijne tijd .
vooral in de klantiene

pietje
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 nov 2003 15:27

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door pietje »

ga alvast wat anders zoeken (ander werk)
vertel zeker bij je nieuwe baas dat je bij dexia gewerkt hebt als je dat verteld zal je ook nooit werk vinden
ik bespeur hier enige frustratie.
mensen die nu bij dexia werken, waarom zullen die opeens iets anders moeten gaan zoeken van jou, als ze toch nix anders zullen vinden naar jou mening. dit zijn nou niet de tips die je moet geven, ga je nu niet op hetzelfde pad begeven als degenen die zoveel tips gaven om "mooie" beleggings.prod. te nemen.

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door Sonja »

Als je willens en wetens in deze branch blijft zitten,
en je weet dat je meehelpt aan deze nachtmerrie
aan ouden , gehandicapten, alleenstaande moeders,
en andere mensen die niet gewoon konden sparen,

Dan is dat bepaald niet netjes te noemen.

Sterker nog, NSB ers moesten ook niet in hun
hoofd halen om mee te doen aan de overwinnings
optocht en konden gaan verhuizen of emigreren.

Dit is een grote vloek in Nederland.
Ik zou zelf eervol ontslag nemen en de zaak
uitleggen bij mijn sollicitatie elders.
Dan zou ik nog geloofwaardig over.
Blijf je zitten tot het eind, dan heb je , dan ben je
betrokken geweest bij deze organisatie.

Ik kan er verder geen chocolade van maken.

groet, Sonja.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door SJZ »

Wel ja, wat een ranzige mentaliteit om zo op de persoon van werknemers te spelen. Wat zou je zelf doen als het je broodwinning was?

De vergelijking met NSB'ers is ook niet bepaald fris te noemen. Durf het maar eens aan om voor de rechter zo de tegenpartij zo aan te spreken, dan is wel duidelijk hoe sterk je argumentatie is.

Mensen die zo de schuld neerleggen bij individuele werknemers van Dexia, die verdienen het eigenlijk wel om

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door Sonja »

het is mijn mening.

Als ik dit wist van mijn bedrijf, zou ik stoppen.

Misschien wil iemand anders dit wel doen.

Op eigen risico voor later.

Ik zorg goed voor mijn medemens, en ook voor
het Dexia personeel.
Hoef ik niet te doen hoor...

Sonja.

leasewinner
Berichten: 18
Lid geworden op: 02 nov 2003 22:25

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door leasewinner »

Sonja,

Ik wil je erop wijzen dat elke vergelijking tussen NSB en Dexia medewerkers absurd is. Hoe durf je zulke vergelijkingen te maken!
Je bent een schande voor dit forum. Om het samenwerken met Duitsers in de 2e wereldoorlog ten koste van 6 miljoen doden te vergelijken met die paar duizend rottige Euro's die je kennelijk hebt verloren als gevolg van je eigen hebzucht. WALGELIJK. Mijn verontschuldigingen aan de mensen van Dexia.

jos
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 nov 2003 10:30

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door jos »

Dexia medewerkers vergelijken met NSB'ers gaat mij ook wel wat ver, maar het verbaasd mij ook waarom die mensen die je aan de telefoon krijgt voor zo'n oplichters clubje willen werken.
Het is onmogelijk om als 'klant' door te dringen in die organisatie, je komt niet verder dan het clubje domme helpdesk medewerkers die als enige opdracht hebben je beleefd te wordt te staan en niet te antwoorden op vragen van hun 'klanten'.


Ook al heeft Dexia een kat in de zak gekocht hetgeen natuurlijk geen professionele indruk maakt voor zo'n bank, uiteindelijk zijn zij niet de veroorzaker geweest van deze ellende maar de manier waarop zij
dit afhandelen is ronduit schandalig want het zijn nu hun produkten geworden waarvan ze weten dat er niets van deugd en door niets ontziende op geldbeluste verkopers aan de man zijn gebracht.
Door de manier waarop de hardheidsclausule is opgezet laten zij zien dat ze net zo crimineel bezig zijn als dat tuig dat deze produkten verzonnen en verkocht heeft.


Ik kan mij dan ook heel goed voorstellen dat er mensen zijn met ontzettende haatgevoelens tegenover Dexia
zodat er misschien wel eens verkeerde dingen gezegd worden, maar een ding is mij wel duidelijk dit soort bedrijven horen niet in Nederland thuis en moeten dus ook bij de wortels uitgeroeid worden.

Dus Sonja, ik kan je gedachten heel goed begrijpen alleen is de vergelijking een beetje ongelukkig.
Wat ik die arrogante ... van een Bruneel en zijn criminele vriendjes toewens kan ik ook maar beter niet op dit forum zetten, maar vroeg of laat komt hij zelf aan de beurt dus daar wachten we dan maar op.
Want : 'Justice will prefail'!!

Rinus 1
Berichten: 41
Lid geworden op: 01 aug 2003 21:30

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door Rinus 1 »

zzzzzzzzzz
Laatst gewijzigd door Rinus 1 op 25 aug 2007 22:45, 2 keer totaal gewijzigd.

familievader
Berichten: 114
Lid geworden op: 01 nov 2003 12:38

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door familievader »

dus alle nederlanders die voor een belgisch bedrijf werken en waarvan hun landgenoten van mening zijn dat ze geen goede behandeling krijgen, mag je vergelijken met die bruine horde???
Als je al ziedend bent en je ergert moet je dat zijn op diegene die de fout gemaakt heeft. En dat zijn diegenen die destijds een leaseovereenkomst voor aandelen hebben afgesloten met dollartekens in hun ogen en niet ff langer nagedacht hebben voor ze hun handtekening gezet hebben. What goes up, must come down. En dat geldt zeker bij aandelen. Zelfs die waarvan jaren gedacht werd dat ze zo zeker waren als wat. Zoals Koninklijke Olie, Ahold etc. Als het dalen van aandelenkoersen al leidt tot woede, dan kun je je woest maken op de hele wereld. Want geen enkel aandeel is in de afgelopen jaren alleen maar in waarde gestegen, ze zijn allemaal gezakt. Het een wat harder dan het ander.
Als je geen gefundeerde stellingname kunt geven, gebruik dan de computer voor het spelen van spelletjes.
Zo kids, nu mogen jullie weer surfen.

Rinus 1
Berichten: 41
Lid geworden op: 01 aug 2003 21:30

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door Rinus 1 »

zzzzzzzzz
Laatst gewijzigd door Rinus 1 op 25 aug 2007 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.

familievader
Berichten: 114
Lid geworden op: 01 nov 2003 12:38

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door familievader »

mijn wijsheid dateert niet van achteraf. Ook ik ben in het verleden met grote regelmaat bestookt met reclame over aandelenlease. Via de brievenbus en via de telefoon. Op die telefoontjes ben ik nooit ingegaan, de folders die in de brievenbus beland zijn heb ik globaal doorgelezen. En geconcludeerd dat ik daar maar beter niet aan kon meedoen. Die conclusie had ik al vrij snel getrokken. Want een bank die geld weggeeft bestaat niet. Ja een kleine premie als je een spaarrekening opent en daar gelijk een fors bedrag op stort. Maar geen enkele bank laat je zo maar profiteren. Daar moet je wel wat voor doen.

Marloes
Berichten: 23
Lid geworden op: 29 okt 2003 16:30

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door Marloes »

Ik vind het heel knap van U familievader dat U de folders zo goed heeft gelezen.

U zult dan ook wel een goede baan hebben, want U bent de hele tijd bezig met commentaar te leveren op dit forum.

Of bent U misschien zonder werk en ziet U dit als een leuke bezigheid !! Nou ik ben er wel ingetuind en met mij nog een paar 100.000 velen van ons hebben wel een baan.

Fijn dat U niet mijn vader bent.

Groetjes en veel plezier met het insturen van Uw steeds dezelfde stukjes,

Marloes.

familievader
Berichten: 114
Lid geworden op: 01 nov 2003 12:38

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door familievader »

marloes, als jij mijn dochter was geweest had jij geen reden gehad je leed op dit forum te beklagen. Tenzij je natuurlijk tegen mijn goede, welgemeende raad in had gehandeld. En dan had ik je gezegd als je was komen klagen, eigen schuld dikke bult of wie zijn b***en heeft verbrand moet op de blaren zitten. Ik heb een hele goede en verantwoordelijke baan waarbij ik geregeld moet procederen in opdracht van mijn baas. Maar ik vind het af en toe lezen van en met goedgemeende raad reageren op de topics op dit forum heel ontspannend en inspirerend

Marloes
Berichten: 23
Lid geworden op: 29 okt 2003 16:30

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door Marloes »

Werkt U soms bij een smid ? U heeft gewoon een sadistisch trekje in uw karakter om ons zo te plagen. :shock: 8) Verder commentaar gericht aan U lijkt mij nu ook overbodig. Trouwens ik denk dat ik ouder ben dan U en eerder Uw moeder dan dochter kon zijn :roll: :oops:

Marloes

p.s. ik ben van 1928

Gast

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door Gast »

Niet op reageren Marloes, dat is die looser niet waard, het is gewoon een gefrustreerde tuinkabouter.

Gast

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door Gast »

Het is gewoon brandhout die kerel. :wink:

Gesloten