Tinas
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Hier precies hetzelfde, terwijl ik maanden niets meer van hen had vernomen. Onze spaar/beleggingsverzekering was vorig jaar afgelopen en kregen netjes een eindafschrift dat er 0,0 als eindresultaat was behaald.bjorrie schreef:Zo van de week een brief ontvangen, met de mededeling dat het nog wel even kan duren voordat wij ons geld terug krijgen. Ben benieuwd? Tot 2011
peewee schreef:Waarom stilzitten ? ....die navelstaarder ........ te wachten en wachten en wachten.
@Aardjee,en doet of je precies weet hoe de financiële wereld in elkaar zit.
als buitenstaander (ik heb zelf geen woekerpolis)
Ik heb in mijn leven al heel veel adviezen gegeven aan personen wat te doen met hun geld, en bij elk advies diverse offertes opgevraagd en daar kon en kan je al zien dat de eindkapitalen heel erg verschillen. Om zekerheid te krijgen heb ik al deze mensen uiteindelijk niet geadviseerd de hoogste aanbieder te kiezen maar degene die het eindkapitaal garandeert, dan zijn de risico's namelijk niet voor de cliënt, maar voor de aanbieder
De cabaretier Fons Janssen zei het al in de jaren 1980. Het gaat over en pastoor die aan de drank en vrouwen ging (of zo):jonis schreef: (@aardjee)
....geen woekerpolis, maar wel polis adviseren....maar heb je dan wel een polis maar vind je de kosten acceptabel en hoe verhoudt een garantiekapitaal zich tot brutoinleg en met hoeveel rendement.....
arvandongen schreef:De cabaretier Fons Janssen zei het al in de jaren 1980. Het gaat over en pastoor die aan de drank en vrouwen ging (of zo):jonis schreef: (@aardjee)
....geen woekerpolis, maar wel polis adviseren....maar heb je dan wel een polis maar vind je de kosten acceptabel en hoe verhoudt een garantiekapitaal zich tot brutoinleg en met hoeveel rendement.....
Hij vroeg: "Pastoor, pastoor, ... anderen wijst u de goede weg. Maar zelf gaat u deze weg niet"
Waarop de pastoor antwoordde:
"Mijn waarde....Zag u ooit een wegwijzer, pakweg richting Utrecht,... die ZELF naar Utrecht ging??"