Dagelijks rond 08.00 reis ik in Amsterdam van station Heemstede naar station Overamstel met metrolijn 50.
In de spits worden er metro's ingezet met 2 wagons dit kan de capaciteit van de passagiers
niet aan. Het resulteert regelmatig dat ik de overvolle metro moet laten gaan in de hoop dat er in de volgende metro wat meer ruimte is om mee te reizen (ik moet er soms 2 laten gaan). Ik ben hierin niet alleen ik zie vaak tientallen andere passagiers hetzelfde overkomen. Het wordt proppen of gewoon weer een metro laten gaan. De irritaties onder de passagiers lopen dan soms ook heel erg hoog op mijns inzien promoot dit het reizen met het openbaar vervoer niet. Iedereen weet dat het reizen met het openbaar vervoer gemiddeld duurder is geworden. Ik vind het niet eens erg om iets meer te moeten betalen maar ik wil wel graag GOEDE diensten in ruil voor mijn GELD. Het lijkt er zelfs op dat ik nu ik meer betaal minder goede diensten geleverd krijg van het GVB.
Ik weet eigenlijk niet waar ik mijn beklag kan indienen.
Kan iemand mij hiermee op weg helpen
PS. Ik heb de stichting ROVER ook al gecontacteerd en ook het gvb maar ik krijg hier geen reactie op terug alvast bedankt.