Iemand een idee? Ik heb een doorlopend krediet bij intrabank lopen. Deze zou afgelost worden door 2 polisen van DSB.
Is Intrabank onderdeel van DSB beheer?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoe is Intrabank gerelateerd aan DSB?
-
Re: Hoe is Intrabank gerelateerd aan DSB?
Het zou kunnen, maar ook Afab heeft diverse vrijwel gelijke namen...
Maar elke zelfstandige adviseur mag producten van alle aanbieders verkopen en
dus kan het ook een zelfbedachte naam zijn waar ik nauwelijks iets over kon vinden.
Niet DSB maar het product en voorwaarden is van belang of je een goed of slecht product hebt.
Sparen en Betalen was goed, helaas verdwenen..
Verzekeren van Auto is daar niet duur, maar nu nog afsluiten????
Dus niet alle producten van DSB waren slecht maar er werden veel foute producten verkocht!
Maar elke zelfstandige adviseur mag producten van alle aanbieders verkopen en
dus kan het ook een zelfbedachte naam zijn waar ik nauwelijks iets over kon vinden.
Niet DSB maar het product en voorwaarden is van belang of je een goed of slecht product hebt.
Sparen en Betalen was goed, helaas verdwenen..
Verzekeren van Auto is daar niet duur, maar nu nog afsluiten????
Dus niet alle producten van DSB waren slecht maar er werden veel foute producten verkocht!
-
Heeft iemand een fatsoenlijk antwoord?
Want de incasso's van de lening van Intrabank blijven gewoon doorlopen terwijl dit bij DSB is afgesloten. 

De Intrabank ken ik niet, wellicht betreft het hier de Interbank? DSB heeft in het verleden opgetreden als tussenpersoon van Interbank, DSB is dus niet de geldverstrekker en het faillissement van DSB heeft dus geen gevolgen voor mensen die een krediet via DSB (of een dochter van DSB) heben afgesloten bij een derde partij. Behalve dan dat de klanten bij vragen direct contact met de financieringsmaatschappij op moeten nemen ipv met DSB.megatron29 schreef:Iemand een idee? Ik heb een doorlopend krediet bij intrabank lopen. Deze zou afgelost worden door 2 polisen van DSB.
Is Intrabank onderdeel van DSB beheer?
Type No longer trading
Founded 1951
Headquarters Beirut, Lebanon
Key people Yousef Beidas, Chairman and General Manager
Industry Banking
Subsidiaries Lebanon, Jordan, Qatar, United Kingdom, United States, France, West Germany, Italy, Sierra Leone, Switzerland, Morocco, Nigeria, Liberia, Brazil
Dit is wat ik van Intrabank vond maar geen connectie met DSBIntra Bank (also known as Banque Intra or بنك انترا) was a Lebanese bank, and the largest financial institution in the Middle East until its collapse in 1966.
Verder speuren.
janny
-
**** ja een typfoutje van mijn, mn excuses. Moet idd Interbank zijn. 

InterBank is een dochtermaatschappij van de Franse financieringsmaatschappij Sofinco en daarmee onderdeel van het Crédit Agricole concern, dat wereldwijd actief is.
Zie onderstaande link. Kies rechtsonderaan "Lees meer" bij "Werken bij InterBank".
http://www.interbank.nl/index.asp
Zie onderstaande link. Kies rechtsonderaan "Lees meer" bij "Werken bij InterBank".
http://www.interbank.nl/index.asp