LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hotel Gold Card/Travel card aan de Boschcour 34 Maastricht
Hotel Gold Card/Travel card aan de Boschcour 34 Maastricht
In september 2009 ben ik telefonisch benaderd door shorttrips.nl ook wel de Gold Hotel/travelcard aanbieder. Eenmalig zou 139,90 worden afgeschreven, wat ook is gebeurd op 23 september 2009 door MAT Consultancy.
Na ontvangst van de Hotel/Travel Gold card deze retour gestuurd naar een postbusnummer in Maastricht, aangezien ik er achteraf te weinig gebruik van zou maken en deze kosten niet wilde maken.
Tot op heden is het bedrag niet teruggeboekt op mijn rekening en is Shorttrips.nl en Travel/Hotel Goldcard niet bereikbaar. Alle achterhaalde telefoonnummers van het bedrijf dat is gevestigd aan de Boschcour 34, 6221 JR, Maastricht zijn niet meer in gebruik. Met wat zoeken kwam ik erachter dat op dit adres meerdere "projecten" gaande zijn zoals Certuz Recruitment.
Hun 0900 nummer is tevens niet meer in gebruik.
Zijn er nog meer mensen die slechte ervaringen hebben met dit bedrijf?
R. Miltenburg
Rijswijk
Na ontvangst van de Hotel/Travel Gold card deze retour gestuurd naar een postbusnummer in Maastricht, aangezien ik er achteraf te weinig gebruik van zou maken en deze kosten niet wilde maken.
Tot op heden is het bedrag niet teruggeboekt op mijn rekening en is Shorttrips.nl en Travel/Hotel Goldcard niet bereikbaar. Alle achterhaalde telefoonnummers van het bedrijf dat is gevestigd aan de Boschcour 34, 6221 JR, Maastricht zijn niet meer in gebruik. Met wat zoeken kwam ik erachter dat op dit adres meerdere "projecten" gaande zijn zoals Certuz Recruitment.
Hun 0900 nummer is tevens niet meer in gebruik.
Zijn er nog meer mensen die slechte ervaringen hebben met dit bedrijf?
R. Miltenburg
Rijswijk
Laatst gewijzigd door Remco619 op 03 nov 2009 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Hotel Gold Card/Travel card aan de Boschcour 34 Maastricht
Geen antwoord op je vraag, maar wanneer leren mensen nu eens om niet in te gaan op "telefonische aanbiedingen", die 1000 van de 1000 keer helemaal niet goedkoper zijn als je denkt of je spullen bezorgt waar je helemaal niets aan hebt. Want waarom moeten ze erover bellen als het zo goed is als ze beweren, wil iedereen het toch hebben en worden ze toch platgebeld om verzoeken!!!
Doordat u ja heeft gezegd, en al die andere ja-zeggers, blijven dit soort bedrijven maar bellen en bellen en bellen en mensen dingen bezorgen waar ze niets aan hebben.
Ik ben een van die mensen die wekelijks 4-5 telefoontjes krijgt omdat u ja zegt. En nee ik heb me werkelijk overal afgemeld, maar blijf gebeld worden.
En vervolgens dus hier op het forum klagen omdat u uw geld niet terug krijgt? Had nagedacht en dan had je het geld niet kwijt geweest. Sorry voor de hardheid, maar zo zie ik het.
Doordat u ja heeft gezegd, en al die andere ja-zeggers, blijven dit soort bedrijven maar bellen en bellen en bellen en mensen dingen bezorgen waar ze niets aan hebben.
Ik ben een van die mensen die wekelijks 4-5 telefoontjes krijgt omdat u ja zegt. En nee ik heb me werkelijk overal afgemeld, maar blijf gebeld worden.
En vervolgens dus hier op het forum klagen omdat u uw geld niet terug krijgt? Had nagedacht en dan had je het geld niet kwijt geweest. Sorry voor de hardheid, maar zo zie ik het.
Eigen schuld, dikke bult? Tja wellicht wel, maar het leek mij een leuke aanbieding met de voorwaarde dat ik het ongedaan kon maken binnen 7 dagen na ontvangst. Geeft hun niet het recht om mij het geld niet terug te storten!
Dit heb ik ook gedaan, hele pakket teruggestuurd, aangezien ik er achteraf te weinig gebruik van zou maken.
Waar het hier nu ook om gaat is dat het bedrijf telefonisch niet meer te bereiken is en op het adres diverse andere bedrijfsnamen gevestigd zijn. Wellicht failliet gegaan en/of inderdaad duistere praktijken.
Zelf heb ik mij ook aangemeld op "belmijniet.nl", maar ik betwijfel of deze dienst alle niet gewenste telefoontjes tegenhoudt. Telefonische verkoop zal er altijd blijven, zelfs bij prominente bedrijven zoals de Eneco en de Nuon die verkopers langs de deuren stuurt.
Dit heb ik ook gedaan, hele pakket teruggestuurd, aangezien ik er achteraf te weinig gebruik van zou maken.
Waar het hier nu ook om gaat is dat het bedrijf telefonisch niet meer te bereiken is en op het adres diverse andere bedrijfsnamen gevestigd zijn. Wellicht failliet gegaan en/of inderdaad duistere praktijken.
Zelf heb ik mij ook aangemeld op "belmijniet.nl", maar ik betwijfel of deze dienst alle niet gewenste telefoontjes tegenhoudt. Telefonische verkoop zal er altijd blijven, zelfs bij prominente bedrijven zoals de Eneco en de Nuon die verkopers langs de deuren stuurt.
Als iedereen een product kent en/of wilt hebben dan is telefonische verkoop niet nodig nee, maar vaak genoeg zijn het diensten of producten die je nog niet kent of hebt en geef de verkoper eens ongelijk om hun product aan te bieden, op welke manier dan ook.amelissen schreef:Geen antwoord op je vraag, maar wanneer leren mensen nu eens om niet in te gaan op "telefonische aanbiedingen", die 1000 van de 1000 keer helemaal niet goedkoper zijn als je denkt of je spullen bezorgt waar je helemaal niets aan hebt. Want waarom moeten ze erover bellen als het zo goed is als ze beweren, wil iedereen het toch hebben en worden ze toch platgebeld om verzoeken!!!
En dat is dus waar ze allemaal mee schermen. De energiemaatschappijen die zeggen dat je er binnen 7 dagen vanaf kunt, maar de opzegbrief raakt altijd zoek, ook al heb je een handtekening van ontvangst. De aanmeldingse-mails raken nooit zoek, maar de opzeg-emails wel. Je hebt net dat ene kruisje niet gezet waardoor je opzegging niet wordt aangenomen. Zullen altijd wat verzinnen om je toch nog te laten betalen. Ahh wat jammer zeg, net 1 dag te laat ontvangen (want ze tekenen gewoon niet voor ontvangst en halen het 3 dagen later pas op).Remco619 schreef: Tja wellicht wel, maar het leek mij een leuke aanbieding met de voorwaarde dat ik het ongedaan kon maken binnen 7 dagen na ontvangst. Geeft hun niet het recht om mij het geld niet terug te storten!
quote/Waar het hier nu ook om gaat is dat het bedrijf telefonisch niet meer te bereiken is en op het adres diverse andere bedrijfsnamen gevestigd zijn. Wellicht failliet gegaan en/of inderdaad duistere praktijken.
Jah dat doen de meesten. Het geld is binnen. De telefoonrekening en andere kosten moet waarschijnlijk betaald worden en de mensen gaan klagen, dus wegwezen. Snel een andere naam verzinnen, een ander telefoonnummer aanvragen en lekker weer opnieuw zieltjes winnen die er in trappen.
Tuurlijk dat is handel maar het gaat de meeste telefoonverkopers niet om het "goede" product wat ze verkopen, maar op een zo snel mogelijke manier zoveel mogelijk geld te verdienen. Want ze verkopen bijna allemaal dezelfde producten, Energie en Hotelbonnen, allemaal net anders maar allemaal de beste en dat wil je zeker niet missen, volgens hun eigen zeggen.Als iedereen een product kent en/of wilt hebben dan is telefonische verkoop niet nodig nee, maar vaak genoeg zijn het diensten of producten die je nog niet kent of hebt en geef de verkoper eens ongelijk om hun product aan te bieden, op welke manier dan ook.
Kan iemand met een voorbeeld van een product komen wat ze via de telefoon is aangeboden, wat ze niet kenden, en waarvan men helemaal lyrisch is?
Prima!
Belangrijkste nu is dat hun zich aan hun woord houden en mij het geld terugstorten. Anders heet dit gewoon DIEFSTAL. Want waarom zou je een kledingstuk uit een gewone winkel wel netjes mogen ruilen of geld terug en via handel op deze wijze niet? Het pakketje is door hun daadwerkelijk ontvangen want zij hebben mij daar nog over teruggebeld waarom ik ervan af wilde.
Belangrijkste nu is dat hun zich aan hun woord houden en mij het geld terugstorten. Anders heet dit gewoon DIEFSTAL. Want waarom zou je een kledingstuk uit een gewone winkel wel netjes mogen ruilen of geld terug en via handel op deze wijze niet? Het pakketje is door hun daadwerkelijk ontvangen want zij hebben mij daar nog over teruggebeld waarom ik ervan af wilde.
Hoi, allemaa, Het is nu 4 weken geleden dat ik oo gebeld werd door hotelgoldcard, de afspraak was eerst informatie krijgen en 7 dagen bedenktijd of ik uberhaut door wou gaan en weer concact met mij opgenoemen zou worden er werd zelfs verteld dat er niet eerder geld afgeschreven werd voor dat ik daar toestemming had gegeven!Nou dit bedrijf kent schijnbaar de vcolgorde niet goed uit hun hoofd of het is met voorbedachte rade al bezig met geld aftroggelen!Binnen 2 dagen was het geld afeschreven en infromatie kreeg ik niet ..en week later kreeg ik een hotel card met brief dat ik een niuwe klantwas!!!!Heb een paar boze mailtjes gestuurd dat ik niet gecharmeerd was van deze fraude pratijken en wil mijn geld terug....heb nu 3 weken geleden aantekend de hotelcard en info terug gestuurd en per mail gevraagd hoe lang het gaat duren dat ik mijn geld terug krijg...wettelijk zeggen zij dat daar 30 dagen voor staat...nou ik ben benieuwd!Helaas ben ik niet de enige die gedupeerd ben ...als je matconsultancy googled dan vindt je die onder mat consultancy leersum en daar staan nog meer gedupeerden!!!!!!Hopelijk lezen jullie dals radar dit ook en durf zelfs te zeggen dat er nog meer zijn Stop deze bedriegers want volgens mij willen deze gasten slapend rijk worden via de rug van andere mensen X aantal mensen keer 139.90 vindt ik al een hoop geld!
Groetjes g. meilema
Groetjes g. meilema
Vandaag, na lang zeuren, dreigen, bellen, mailen heb ik eindelijk mijn geld teruggeboekt gekregen.
Een ander rekeningnummer en persoon dan MAT Consultancy, maar goed...
Verder heb ik nog deze info: "Voor opmerkingen betreffende een bestelling moet u bij het verkoopkantoor zijn wat u de cards verkocht heeft. Indien u geen contact krijgt via het 0900 nummer geef ik u bij deze het rechtstreeks nummer: 085-2016682".
en:
"Wij hebben uw bericht doorgestuurd naar het betreffende verkoopkantoor. Voor verdere correspondentie verzoeken wij u om het mailadres [email protected] te gebruiken of te bellen met de informatielijn welke in het begeleidend schrijven van uw bestelling vermeld staat."
Alle gedupeerden raad ik aan zoveel mogelijk te bellen, mailen en te dreigen. Jammer dat het enkelt op deze manier lukt! Ik heb er in ieder geval mijn lesje van geleerd...succes!!!
Een ander rekeningnummer en persoon dan MAT Consultancy, maar goed...
Verder heb ik nog deze info: "Voor opmerkingen betreffende een bestelling moet u bij het verkoopkantoor zijn wat u de cards verkocht heeft. Indien u geen contact krijgt via het 0900 nummer geef ik u bij deze het rechtstreeks nummer: 085-2016682".
en:
"Wij hebben uw bericht doorgestuurd naar het betreffende verkoopkantoor. Voor verdere correspondentie verzoeken wij u om het mailadres [email protected] te gebruiken of te bellen met de informatielijn welke in het begeleidend schrijven van uw bestelling vermeld staat."
Alle gedupeerden raad ik aan zoveel mogelijk te bellen, mailen en te dreigen. Jammer dat het enkelt op deze manier lukt! Ik heb er in ieder geval mijn lesje van geleerd...succes!!!