LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lindorff B.V.

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door rene117 »

tja en kijk eens waar ze nog meer ziten ook in het pand van mg de jong

Lindorff B.V. 05025428 0000
Punterweg 12, 8042PB Zwolle Hoofdvestiging
Lindorff B.V. 05025428 0001
Groningensingel 51, 6835EB Arnhem Nevenvestiging
Lindorff Financial Services B.V. 05050735 0000
Punterweg 12, 8042PB Zwolle Hoofdvestiging
Lindorff Netherlands B.V. 05082522 0000
Punterweg 12, 8042PB Zwolle Hoofdvestiging
Lindorff Purchase B.V. 05082875 0000
Punterweg 12, 8042PB Zwolle Hoofdvestiging
Lindorff Netherlands Holding B.V. 08178741 0000
Punterweg 12, 8042PB Zwolle Hoofdvestiging

Pavlova
Berichten: 512
Lid geworden op: 05 feb 2008 20:30

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door Pavlova »

Is MG de Jong dan naar de Groningensingel verhuisd?

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door rene117 »

ze ziten in het zefde pand het heeft 2 ingangen die ingan is net om de hoek ik weet dat om dat ik daar ben geboren en er 18 jaar heb gewoond
in de buurt van daar

groetjes rene

Pavlova
Berichten: 512
Lid geworden op: 05 feb 2008 20:30

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door Pavlova »

http://www.mgdejong.com/sf.mcgi?50&cat=contact

MG de Jong is dus niet aan de Groningensingel gevestigd.
Lindorff is overigens een Scandinavisch bedrijf van oorsprong, enige jaren geleden heeft dit bedrijf Transfair overgenomen. Wat mensen hier op het topic overigens willen bereiken met het plaatsen van KvK gegevens is mij een raadsel.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

  • Wat zijn het toch een stelletje*****
    • Op de akte van royement staat een kosten veroordeling in goede juridische enz.Hebben ze mij opgebeld dat ik een schadevergoeding zou krijgen.
        • Dankzij dit forum wist ik dat daar geen schadevergoeding bij was.
            Voor 28okt moest ik laten weten of ik accoord ging met royement.Hun hebben gedacht die tekent wel ,die denkt dat ze een schadevergoeding krijgt.
              Als ik accoord was gegaan had ik geen schadevergoeding gehad
                Dus ik heb laten weten dat ik alleen accoord ga als ik een schadevergoeding krijg.
                  Nu heb ik de brief van de rechtbank dat ze weer uitstel hebben gevraagd tot 25 nov.
                    Ze "bieden"mij een schadevergoeding aan om onder een vonnis vandaan te komen,en nu willen ze onder die schadevergoeding uitkomen.
                      Je wordt er niet goed van,een stelletje oplichters zijn het stuk voor stuk.2 jaar zijn ze aan het dreigen en stalken van je moet betalen,komt het voor komen ze er achter dat ze ongelijk hebben,en nog willen ze je een poot uitdraaien stelletje ******

                Pavlova
                Berichten: 512
                Lid geworden op: 05 feb 2008 20:30

                Re: Lindorff B.V.

                Ongelezen bericht door Pavlova »

                @Snepke

                http://advocaten.startpagina.nl/prikbor ... sg-7001848

                Dit kwam ik tegen op een ander forum. Ik kan hieruit opmaken dat bij royement je inderdaad geen kostenvergoeding krijgt, tenzij je alleen akkoord gaat onder de voorwaarde van onkostenveroordeling.
                Als ik het goed begrijp heb je dit ook aangegeven en heeft Lindorff je toegezegd dat je een schadevergoeding ging ontvangen. Alleen... omdat je in de veronderstelling verkeerde dat je die toch niet ging krijgen ben je niet akkoord gegaan, klopt dit? (Misschien zit ik ernaast nu). Nu er geen royement plaats zal vinden gaat nu de procedure door en zal de rechter vonnis gaan wijzen. Vandaar weer uitstel vermoed ik.

                Ik weet niet alles van de zaak die nu loopt, en ook niet of je nu nog een schadevergoeding kan eisen indien Lindorff in het ongelijk gesteld wordt door de rechter.

                snepke
                Berichten: 3581
                Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
                Locatie: thuis

                Re: Lindorff B.V.

                Ongelezen bericht door snepke »

                • Ik moest voor 28 okt reageren of ik accoord ging .Ik werd opgebeld en een mailtje gehad van Mevr Bosch(2sept) dat ik een schade vergoeding zou krijgen.De rechter zou mij de akte van royement voorleggen(staat 2 pagina's terug op dit topic)
                    Maar op die akte staat niets over schadevergoeding,alleen een kostenveroordeling in goede justitie.Ik weet niet beter of daar zit een schadevergoeding bij.
                      Dus die akte heb ik hier neergezet,kreeg gelijk reactie dat daar geen schadevergoeding bijzit.
                        Toen heb ik de rechter laten weten dat we alleen accoord gaan met royement als we een schadevergoeding krijgen dat mailtje meegestuurd waar ze me een schadevergoeding in aanbieden.
                          Kreeg bericht van de rechtbank welke kosten ik vergoed wilde hebben.Had alles van telefoontjes,brieven ed op papier ,dus een lijst en copietjes van gemaakt en opgestuurd.
                            Die heeft Lindorff\cd nu en dan vragen ze uitstel,waar dat nu voor nodig is,geen idee.Ze bieden me een schadevergoeding aan,stuur je heel de handel op vragen ze uitstel
                          • Wij gaan alleen accoord als we een schadevergoeding krijgen.Wij hebben niets afgewezen of toegezegt,alleen dat we accoord gaan als we een onkostenvergoeding krijgen.Een vonnis is volgens mij helemaal niet aan de orde.
                              En een onkostenvergoeding is toch niet te veel gevraagd ,hun jagen mij op kosten terwijl ze zelf fout zitten en dat weten ze al 2jaar maar toch doorgaan
                            Laatst gewijzigd door snepke op 01 nov 2009 19:45, 2 keer totaal gewijzigd.

                            Pavlova
                            Berichten: 512
                            Lid geworden op: 05 feb 2008 20:30

                            Re: Lindorff B.V.

                            Ongelezen bericht door Pavlova »

                            Ok Snepke, ik heb het nog even allemaal teruggelezen. Tja waarom ze uitstel willen? Maar goed, zorg maar dat je het onderste uit de kan haalt! :D

                            snepke
                            Berichten: 3581
                            Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
                            Locatie: thuis

                            Re: Lindorff B.V.

                            Ongelezen bericht door snepke »

                            Dat probeer ik nu ook.Ik heb het helemaal gehad met Lindorff en cd.
                            Laatst gewijzigd door snepke op 03 nov 2009 20:59, 2 keer totaal gewijzigd.

                            willem kommer
                            Berichten: 10
                            Lid geworden op: 08 jan 2008 16:24

                            Re: Lindorff B.V.

                            Ongelezen bericht door willem kommer »

                            hier weer een bericht van mij inzaken t mobile of te wel lindedorff dat ik 22 oct op de rechtbank moet verschijnen een dagvaardiging van van dijk.Kappenberg.visser.b.v om te verschijnen op de rechtbank maar van de rechtbank niks gehoord vreemd maar als ik twee dagen voor de zitting betaald hoef ik niet te komen wat moet ik daar van denken ik ga wel ik zou jullie de voort gang laten weten bij deze en nog bedankt voor jullie steun ik laat de uit komst weten groeten willem

                            snepke
                            Berichten: 3581
                            Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
                            Locatie: thuis

                            Re: Lindorff B.V.

                            Ongelezen bericht door snepke »

                            Willem van de rechtbank hoor je ook niets
                            • Je kan je ook schriftelijk verdedigen
                                Dan moet je iemand een verweerbrief laten opstellen(rechtsbijstand,juridisch loket,of iemand die er een beetje verstand van heeft)Alles in tweevoud ,het voorblad van de dagvaarding copieren en meesturen.Je moet dat naar de griffier van de rechtbank waar je gedagvaard bent sturen.
                                  Dan hoef je zelf niet te gaan,maar je moet wel zorgen dat je verweerschrift op tijd bij de rechtbank is.Succes
                                Je kunt een dag van te voren naar de rechtbank bellen of er een dagvaarding is.en trouwens jij zegt dat je 22okt moet voorkomen dat is het al geweest

                                Ad Verkaad
                                Berichten: 642
                                Lid geworden op: 23 jan 2009 14:09
                                Locatie: 51.926316, 4.450772

                                Re: Lindorff B.V.

                                Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

                                willem kommer schreef:hier weer een bericht van mij inzaken t mobile of te wel lindedorff dat ik 22 oct op de rechtbank moet verschijnen een dagvaardiging van van dijk.Kappenberg.visser.b.v om te verschijnen op de rechtbank maar van de rechtbank niks gehoord vreemd maar als ik twee dagen voor de zitting betaald hoef ik niet te komen wat moet ik daar van denken ik ga wel ik zou jullie de voort gang laten weten bij deze en nog bedankt voor jullie steun ik laat de uit komst weten groeten willem
                                Als de eerste zitting inderdaad op 22 oktober jl. was en je hebt niet gereageerd, komt er een veroordelend vonnis. Je zult dus snel met de rechtbank moeten bellen om te vragen wat je moet doen om je alsnog te verweren in deze zaak! Even aan de griffier van de kantonrechter vragen wat het zaaknummer is, en hoe je (in vaktaal) het verstek kunt zuiveren! Doe dit nog vandaag of morgen, anders ben je waarschijnlijk al te laat!

                                snepke
                                Berichten: 3581
                                Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
                                Locatie: thuis

                                Re: Lindorff B.V.

                                Ongelezen bericht door snepke »

                                Ik wil niet nieuwsgierig zijn maar wanneer heb je die dagvaarding ontvangen en wat voor verzenddatum staat er op

                                rene117
                                Berichten: 698
                                Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

                                Re: Lindorff B.V.

                                Ongelezen bericht door rene117 »

                                ze flikken het ook wel een om 2 dagen voor de rechtzaak de papieren af te geven

                                snepke
                                Berichten: 3581
                                Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
                                Locatie: thuis

                                Re: Lindorff B.V.

                                Ongelezen bericht door snepke »

                                Of als de zitting al is geweest,weet jij nergens van en dan wordt je bij verstek veroordeeld

                                Pavlova
                                Berichten: 512
                                Lid geworden op: 05 feb 2008 20:30

                                Re: Lindorff B.V.

                                Ongelezen bericht door Pavlova »

                                ze flikken het ook wel een om 2 dagen voor de rechtzaak de papieren af te geven
                                Dat staat er niet. Er staat blijkbaar dat de rechtzitting niet doorgaat indien uiterlijk 2 dagen voor die datum de vordering wordt betaald, en dat is overigens de gebruikelijke gang van zaken.

                                Pavlova
                                Berichten: 512
                                Lid geworden op: 05 feb 2008 20:30

                                Re: Lindorff B.V.

                                Ongelezen bericht door Pavlova »

                                Of als de zitting al is geweest,weet jij nergens van en dan wordt je bij verstek veroordeeld
                                In het geval van een verstekvonnis heeft men 4 weken de tijd om een verzetsprocedure aan te spannen. De 4 weken tijd gaat in vanaf het moment dat er kennis wordt genomen van een vonnis of indien betrokkene een daad pleegt waaruit blijkt dat men bekend is met het vonnis.

                                Dancis
                                Berichten: 20
                                Lid geworden op: 28 dec 2005 20:03

                                Re: Lindorff B.V.

                                Ongelezen bericht door Dancis »

                                Hier ben ik ook weer...... De jong heeft het weer voor elkaar , ze hebben voor de 2e keer een beslag gelegd op mijn rekening. De eerste keer is het niet gelukt want toen stond er niks op de rekening , maar werd er door de bank wel 130 euro kosten in rekening gebracht.

                                Gister was het weer zo ver , weer 130 euro kosten van de bank maar wel ruim 300 euro afgeschreven terwijl er maar 3 euro opstond plus van een rekening van alleen op mijn naam werd ook geplunderd.

                                Tevens hebben ze nu een dossiernummer erbij staan die van geen meter klopt. Ik heb er nu genoeg van en ga er maar een advocaat opzetten
                                :evil:

                                rene117
                                Berichten: 698
                                Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

                                Re: Lindorff B.V.

                                Ongelezen bericht door rene117 »

                                tja volgens mijn mogen ze maar een keer beslag legen
                                en als dat zo is dan zal ik maar aangivten gaan doen wegens diefstal
                                verduistering en ik zal ook maar eens met de bank gaan praten als ik uw was

                                Pavlova
                                Berichten: 512
                                Lid geworden op: 05 feb 2008 20:30

                                Re: Lindorff B.V.

                                Ongelezen bericht door Pavlova »

                                Gister was het weer zo ver , weer 130 euro kosten van de bank maar wel ruim 300 euro afgeschreven terwijl er maar 3 euro opstond plus van een rekening van alleen op mijn naam werd ook geplunderd.
                                Een rekening op jouw naam is toch ook jouw bankrekening, ongeacht van wie de gelden afkomstig zijn die erop staan? Tja en die kosten van €130,00 zijn kosten die een bank zelf in rekening brengt, staat de deurwaarder buiten.
                                tja volgens mijn mogen ze maar een keer beslag legen
                                en als dat zo is dan zal ik maar aangivten gaan doen wegens diefstal
                                verduistering en ik zal ook maar eens met de bank gaan praten als ik uw was
                                Onzin, zolang er een vonnis is en er niet wordt betaald dan mag er zo vaak beslag gelegd worden als noodzakelijk is. Meestal laten deurwaarders het bij 1 poging als die niets heeft opgeleverd omdat de kans groot is dat een tweede bankbeslag evenmin iets oplevert.
                                Om te voorkomen dat dit nogmaals gebeurt zou ik contact met de deurwaarder opnemen en een betaalafspraak maken.

                                Gesloten