Nochtans is het veel geschreeuw en weinig wol en spreekt hij zichzelf op alle fronten tegen.
Struisvogel;
Sinds wanneer mogen er geen kritische vragen gesteld worden?
De reactie die gegeven worden op mijn vragen snijden geen hout en pleiten hem zeer zeker niet vrij.
Maar goed je naam zegt het al.
Liever een struisvogel en je kop in het zand steken dan lezen wat er werkelijk staat.
De openstaande vragen;
Waarom heb je de openstaande rekeningen niet betaald en wel geld opgenomen voor prive gebruik?Heb je toestemming gekregen om verenigingsgelden te gebruiken voor uitgaves die voor prive doeleinden gebruikt zijn? Even niet in ogenschouw nemend of je het (ver)gebruikte geld op eigen initiatief verekend hebt.
Wat is de reden dat je het batig saldo na je afgetreden in eigen zak gehouden hebt? Wetende dat er openstaande rekeningen waren. waar lag je prioriteit als penningmeester? Was dat eigen belang of in PB belang?
Heb je toestemming van jouw leden gekregen per leden vergadering om personeel in dienst te nemen of uit te betalen?
Waarom daagt PB jouw voor het gerecht om over gebleven (electronische)administratie in het bezit te krijgen?
Waarom heeft PB aangifte gedaan van verduistering?
Waarom vertel je dat je alles overgedragen hebt aan PB en op een later tijdstip alle leden via e-mail benaderd om ruchtbaarheid te geven aan het zogenaamde onrecht van PB en dat de leden van PB welkom zijn bij je nieuwe stichting?
hoe kan ik de boekhouding bij jouw inzien als je alles overgedragen hebt? Ik zal mij dan toch tot PB moeten richten lijkt mij. want bij de boekhouding horen rekeningen en dergelijke. Welke weer overeen komen met dagafschriften. Of ben ik nu achterlijk?In een van de notulen staat dat Maxxfinance kosteloos haar persooneel ter beschikking stelt.2.) Om op jouw vragen terug te komen.
Zoals in het bericht van mij al geschreven stond kan iedereen de boekhouding van PAYBACK van mijn bestuursperiode inzien. Dan kan je makkelijk herkennen dat het te gek voor woorden is hoe zich het huidige bestuur gedraagt.
Mijn vraag is dan waarom je toch kosten berekend hebt tegen de afspraken in?
Is een bankstel geen prive doeleind?
Welke kosten heb je voorgeschoten. Ik mag aannemen dat daar rekeningen voor overlegd zijn?
Wanneer je hierop het forum verkondigt dat je alles haarfijn uit de doeken doet. Moet je je daar ook aan houden. Je kunt niet A zeggen en B achterwegen laten. Dan gooi je de bewuste knuppel in het hoenderhoek. Je bent een open boek zeg je. Ik wacht geduldig je antwoorden af. wat e tot nu gedaan hebt is om de hete brij heen draaien waar je goed in getraind bent bij spaar select.