LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DailyCom

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten
Radar
Site Admin
Berichten: 5519
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

DailyCom

Ongelezen bericht door Radar »

Vorig jaar besteedde Radar al aandacht aan de absurd hoge afschrijvingen van telecombedrijf DailyCom. Een jaar later druppelen bij Radar nog steeds mailtjes binnen met zo mogelijk nog absurdere verhalen. Wat moeten mensen met duizenden euro’s beltegoed? De directeur van DailyCom is opnieuw in de studio om tekst en uitleg te geven.

Naar de uitzending

franskooijmans
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 okt 2009 23:01

Re: DailyCom

Ongelezen bericht door franskooijmans »

Heb in december 2008 mijn abonnement opgezegd (schriftelijk + e-mail); daarna heb ik diverse malen per mail opgezegd + geprobeerd klantenservice te bellen + de terugbelservice aangeklikt; nooit bereikbaar of een reactie. Maak vanaf mei 2009 ook geen gebruik meer van dailycom, omdat ik van provider ben veranderd; toch worden er maandelijks nog bedragen afgeschreven, soms 2 of 3 keer per maand; laat deze wel telkens terugboeken, doch ben deze diefstal meer dan zat !!!

Sjors_B
Berichten: 658
Lid geworden op: 22 jun 2005 20:45

Re: DailyCom

Ongelezen bericht door Sjors_B »

bank opdracht geven tot een nummer blokkade van dailycom, let wel op ze schijnen meerdere nummers te gebruiken. dus allemaal laten blokkeren.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: DailyCom

Ongelezen bericht door VioletPrue »

franskooijmans schreef:Heb in december 2008 mijn abonnement opgezegd (schriftelijk + e-mail); daarna heb ik diverse malen per mail opgezegd + geprobeerd klantenservice te bellen + de terugbelservice aangeklikt; nooit bereikbaar of een reactie.
Tip voor het vervolg, zeg dit soort bedrijven altijd aangetekend je abonnement op.
Dan kunnen ze dus nooit beweren het niet ontvangen te hebben en voorkom je dit soort geintjes.

fraca
Berichten: 0
Lid geworden op: 15 okt 2009 15:12

Re: DailyCom

Ongelezen bericht door fraca »

Aangetekend heeft ook geen enkele zin!! Reageren ze ook niet op!
Op de site van dailycom kan ik wel zien dat mijn contract beeindigd is maar heb hier van hun geen schrijven ontvangen!! Dailycom bleef maar afschrijven en wat betreft de kosten vreselijk hoog !! Gespecificeerde facturen wat betreft gespreksgeschiedenis wordt onvolledig bijgehouden!! Startarieven zijn zo hoog dat ik er 4 mnd mijn basistarief bij Kpn kan betalen!!Ik heb Dhr Schrama en cc Dhr Vis van TrosRadar direct een mail gestuurd met daarin het bedrag wat ik van Dailycom tegoed heb in het totaal 1240,38 euro!! Nu maar zien of deze nette betrouwbare heer zijn afspraakjes na komt!!! heb er niet veel vertrouwen in! Hij heeft dit na de uitzending van dec 2008 al niet gedaan dus ik verwacht er ook niet veel van!! Wat we inderdaad wel kunnen doen dat alle gedupeerden zich aanmelden en wat gezamelijk tegen de praktijken van Dailycom gaan doen!!Ik denk nl dat er veel meer gedupeerden zijn! Ik ben ook van mening dat dit bedrijf niet meer door moet kunnen gaan!!Want wat is een bonuskorting van 0,75 eurocent nu? Laat ik dhr Schrama nog even de tijd geven!! Ik weet zeker dat hij over een paar mnd weer in de uitzending zit om weer een goed woordje te doen met een stalen gezicht!! Automatisering ,incidenteel mag niet gebeuren maoeten we direct recht zetten hier mijn persoonlijke emailadres [email protected] en ik zal ze allemaal persoonlijk beantwoorden!! Ik kan niet wachten het geld op mijn rekening terug te zien!

arthur2000

Re: DailyCom

Ongelezen bericht door arthur2000 »

Wat doen jullie bij zo een louche belmaatschappijtje dan?

Gesloten