Hallo,
Bij deze wil ik graag Budget select keukens uit Rijssen in het zonnetje zetten, en dan vooral de verkoper (Arno Arends), die ons geweldig geholpen heeft.
Ik ging eerst zonder mijn man om te informeren, ik kwam met de middag en kreeg een complete lunch aangeboden, ik wist niet wat me overkwam, inclusief heerlijke asperge soep haha

. Arno nam uitgebreid de tijd, hij liet in de showroom van alles zien, en stelde me meteen op mijn gemak. (Dat heb ik wel anders meegemaakt tijdens de "keuken jacht", totaal geen tijd en alles snel afraffelen). Maar dat was bij Arno zeker het geval niet. Ik ging naar huis met een goed gevoel, maar moest mijn man nog overtuigen omdat hij voor een Ikea keuken wou gaan. Uiteindelijk is hij toch meegegaan, Arno had alles heel duidelijk uitgetekend en van alles laten zien en hij had goede tips. We kregen weer een lunch haha, en uiteindelijk gingen we de deur uit met een heel tevreden gevoel met uitzicht op een hele mooie, betaalbare keuken. Inmiddels zijn we een paar maanden verder, ik heb nog vaak contact gehad als ik vragen had en Arno stond ons altijd heel prettig te woord. Hij had ons de tekening van de keuken in kleur gemaild, zodat we hem aan iedereen konden laten zien. Vandaag is de keuken geleverd, prima op afgesproken tijd en alles klopt, we zijn er heel erg blij mee

en kunnen andere mensen echt adviseren om bij Budget select keukens in Rijssen een keuken te kopen, daar krijg je zeker geen spijt van. We hebben echt geen minpunten, een dikke tien Arno, hartstikke bedankt voor de fijne service!!!
vriendelijke groeten Martijn en Marije Fransen