LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zorgplicht word verkeerd uitgelegt in telegraaf vandaag

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
toompy
Berichten: 71
Lid geworden op: 06 aug 2003 19:33

Zorgplicht word verkeerd uitgelegt in telegraaf vandaag

Ongelezen bericht door toompy »

In de krant van vandaag [Telegraaf} word gesteld dat dexia geen zorgplicht heb over zijn klanten dat is niet wat er in de staatskrant staat.
Er staat als dexia zich nu aan de gestelde regels zou houden dan moet iederen bij storten om het verlies gelijk te beperken.
Dit is voor heel veel mensen niet mogelijk.
Daarom heb de AFM dit gedaan maar voor alle nieuwe contracten moet dexia kijken of je ook het verlies kan betalen.

Dit is in het belang gedaan voor de beleggers volgens AFM
Ik zal contact zoeken met de telegraaf over dit onderwerp want brengt heel veel twijfel bij de mensen.
Echt weer iets voor de telegraaf toch maar volkskrant lezen daar zijn de mensen wel echt bezich met wat ons overkomt >>>>>>>>>

toompy
Berichten: 71
Lid geworden op: 06 aug 2003 19:33

Re: Zorgplicht word verkeerd uitgelegt in telegraaf vandaag

Ongelezen bericht door toompy »

up

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Zorgplicht word verkeerd uitgelegt in telegraaf vandaag

Ongelezen bericht door aert0001 »

Tja Toompy, de Telegraaf dat lijkt mij nou ook niet de krant waar je waarheden uit kunt halen. Is een leuke krant voor wat sensatie en privé en weekend verhalen eventueel nog de advertenties maar verder typische krant voor kachel.

Ton

toompy
Berichten: 71
Lid geworden op: 06 aug 2003 19:33

Re: Zorgplicht word verkeerd uitgelegt in telegraaf vandaag

Ongelezen bericht door toompy »

Dat is duidelijk maar ik ga toch eens even maandag bellen kijken wat ze te zeggen hebben.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Zorgplicht word verkeerd uitgelegt in telegraaf vandaag

Ongelezen bericht door aert0001 »

Heel goed Toompy, compliment. Ik ben razend nieuwsgierig naar de uitslag van jou zaak.

Ton

toompy
Berichten: 71
Lid geworden op: 06 aug 2003 19:33

Re: Zorgplicht word verkeerd uitgelegt in telegraaf vandaag

Ongelezen bericht door toompy »

Vele met jouw ik heb geloof ik al alle kranten aan de lijn gehad maar na drie jaar strijd ben ik blij dat het ende in zicht is .goed of kwaad

Gesloten