LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eeuwige verlening Canal Digitaal!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
bambie82

Eeuwige verlening Canal Digitaal!

Ongelezen bericht door bambie82 »

Groen en geel erger ik me aan het feit dat ik al een jaar bezig ben met het opzeggen van film1 en sport1. Ik heb dit meerdere malen telefonisch gedaan, en uiteindelijk 2 maal schriftelijk(aangetekent) Dit zonder resultaat. Nog steeds word er 27,10 euro afgeschreven per maand, terwijl dit 7,95 euro zou moeten zijn voor het basispakket!!! :twisted: Waar ik niet eens de zenders ontvang die wel in het pakket zouden moeten zitten!!! Ook heb ik regelmatig geen ontvangst, moet dan weer bellen en mijn zender op sbs6 zetten omdat dit een "foutje"zou zijn...Hopeloos en gefrustreert word ik hiervan!
Wat te doen is mijn vraag?

toetie80

Re: Eeuwige verlening Canal Digitaal!

Ongelezen bericht door toetie80 »

Je kan een blokkade via de bank op de incasso laten zetten alleen weet ik niet of dat zo verstandig is. Je houdt tenslotte wel één van de diensten van canal digitaal.

Heb je bij de opzegging (aangetekend) een ontvangstbevestiging gehad. Hier staat namelijk een handtekening op dat deze brief bij canal ontvangen is. Zo kunnen ze nooit zeggen dat deze brief niet is aangekomen. Dan zou het in praktijk zo moeten zijn dat ze de contracten voor sport en film afsluiten vanaf de datum dat het contract af zou lopen (bij een 1 jarig contract en opzegging van minimaal 1 of 2 maanden van te voren, staat in de overeenkomst die je getekend hebt)
Staat er in die overeenkomst dat het per maand opzegbaar is en je hebt de bewijzen dmv de ontvangsbevestiging zijn ze verplicht dit stop te zetten één maand na ontvangst van jou opzeggingsbrief. Als dit zo is zou ik ook dat laatste contract opzeggen, je stuurt dan het kastje terug en neemt digitale t.v. van een andere aanbieder.

snepke

Re: Eeuwige verlening Canal Digitaal!

Ongelezen bericht door snepke »

Typisch cd.Ze hebben mij voor de rechter gedaagd.Had het ook opgezegt,maar ze bleven maar afschrijven,ze hadden mij gelijk al afgesloten.Ik heb gelijk mijn geld laten storneren en een blokkade voor cd ingestelt.Stuurde ze hun incassoburo op mijn dak(Lindorff).Ze zijn 2jaar aan het dreigen en stalken geweest dat ik moest betalen.Dus niet.Kreeg een dagvaarding .Halverwege komen ze er achter dat ik gelijk heb(Wisten ze al 2 jaar,maar toch doorgaan,ik zou eens bang worden en betalen "kassa")vragen ze royement aan.Het hele verhaal staat op Lindorff bv voorheen Transfair.

Gesloten