Ik ben net zoals u allen geshockeerd door die slinkse oplichters die hun SMS-diensten aanbieden of beter gezegd, opdringen.
Via de website mijnwoordenboek.nl kwam ik ''in contact'' met een advertentie voor De Internationale IQ-test. Daar deed ik dus domweg aan mee met opgave van mijn telefoonnummer. Na de test ontving ik een SMS-je dat ik moest bevestigen met OK naar nr. 5028 voor het resultaat van de test. Zonder enige melding vooraf werd ik (tot mijn stomme verbazing) abonnee op een dienst waar ik helemaal niet om gevraagd had. De kosten voor die eerste keer bedroegen zo'n €15,00. Daarna werden in de 2 navolgende weken nog eens €4,50 per week afgeschreven voor NIETS!!
Ik ben WOEST en ik voel mij diep genomen door dit duivelse gespuis.
Natuurlijk heb ik e.e.a. uitgezocht en het gaat hier om het bedrijf ARTIQ MOBILE BV in Amsterdam, te traceren is via www.celldorado.com.
Je kunt jou en je dierbaren hiervoor beschermen via The Mobile Guardian (www.mobileguardian.tv) zie aldaar de instructies. Wees op je hoede voor o.a. de volgende sms-nummers: 4050,5007,5028,6464,7050,7080
Het wordt tijd dat deze ''diensten'', want er zijn er nog veel meer, door de overheid eens stevig worden aangepakt want het gaat hier om pure diefstal en volksverlakkerij.
Sterkte allemaal,
Ronald K.
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)