LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Abonnement Telegraaf

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Jantsje
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 okt 2009 09:12

Abonnement Telegraaf

Ongelezen bericht door Jantsje »

Sinds afgelopen dinsdagavond wordt ik een aantal keren per dag gebeld door een miep die mij een abonnement van de Telegraaf wil aansmeren.
Ik heb in het verleden wel eens zo'n aanbieding gedaan voor een aantal weken, maar een compleet abonnement vindt ik gewoon te duur. En nu met dat internet heb je helemaal geen krant nodig.
Die mevrouw had dus een mooie aanbieding voor me. Ze belde natuurlijk met een privé-nummer. Normaal neem ik die nooit op.... Ik gaf dus, terwijl ze nog aan het praten was, als antwoord, nee bedankt, en heb opgehangen. Nu bellen ze dus 4 á 5x per dag! Ik neem gewoon niet op, dat moet toch duidelijk zijn?
Dat bel-me-niet register, telt dat ook voor 06-nummers??
Ik wordt hier gewoon gek van!
Ik heb nu een mail gestuurdt naar de telegraaf zelf. Weet niet of dit wat opleverd.

donna65
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 nov 2009 10:12

Re: Abonnement Telegraaf

Ongelezen bericht door donna65 »

Volgende keer de boodschap gewoon afluisteren en zeggen geen interesse te hebben. Aan het eind van het verhaal zijn ze namelijk nu wettelijk VERPLICHT je te zeggen hoe je de bel-me-niet optie kunt installeren. Daarna kunnen er alsnog een aantal weken overheen gaan totdat het tot alle reclamebellers is doorgedrongen maar je staat dan in ieder geval op de lijst. Ook mobiel.

Gesloten