LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vaak geen schuimlaag op senseo koffie
Vaak geen schuimlaag op senseo koffie
Hebben er meer mensen last van dat er bijna geen schuimlaag op de senseo crema koffie zit.
Dit verschilt per keer de ene keer wel en de andere keer niet.
Weet iemand hier een oplossing voor.
Het is trouwens de nieuwste senseo crema apparaat.
Dit verschilt per keer de ene keer wel en de andere keer niet.
Weet iemand hier een oplossing voor.
Het is trouwens de nieuwste senseo crema apparaat.
Laatst gewijzigd door shaggie op 09 nov 2003 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Vaak geen schuimlaag op senseo koffie
Ik heb hetzelfde probleem bij een net aangeschaft apparaat. Ik wil graag op de hoogte gehouden worden, waar dat aan kan liggen.
Hallo, Ik heb ook bijna geen schuimlaagje op de koffie zitten. Ik weet ook niet hoe dit komt en ik heb ook het nieuweste model. Verder heb ik geen problemen met de Senseo. De mijne lekt niet.
Groeten van Gerdien Hijink.
Groeten van Gerdien Hijink.
Wellicht is het jullie ontgaan dat de pads met de ingedrukte letters kijk maar eens goed naar het filtertje naar boven in het apparaat moeten werkt bij mij altijd
Wij hebben altijd een schuimlaagje op de senseo en het maakt niet uit welk merk pads we gebruiken,maar wel de goede kant boven.
padhouders goed schoonhouden, pads met de bolle kant naar beneden. Anders zou ik het ook niet weten..
ook zorgen dat het goede filter er in zit voor een kop een pad
voor twee koppen andere filter en twee pads.
misschien een domme opmerking misschien ook niet.
voor twee koppen andere filter en twee pads.
misschien een domme opmerking misschien ook niet.
ik zelf laat altijd voor ik een kopje senseo zet het apparaat 1 keer een kopje tappen zonder koffie pad .
Word het water goed heet daarna dan komt er wel een schuimlaagje op de koffie ,uit eigen ervaring.
Word het water goed heet daarna dan komt er wel een schuimlaagje op de koffie ,uit eigen ervaring.
Ik heb ook net de nieuwste senseo gekocht, de aluminium, ik heb goede koffie met een schuimkraagje. De bolle kant van de pads moet naar onderen. Als je geen zin hebt in een sterke bak kun je ook één pad gebruiken voor 2 kopjes. Wel wat slapper, maar goed te drinken.
Dit ga ik ook eens proberen.ik zelf laat altijd voor ik een kopje senseo zet het apparaat 1 keer een kopje tappen zonder koffie pad .
Word het water goed heet daarna dan komt er wel een schuimlaagje op de koffie ,uit eigen ervaring
Dit is niet erg gastvrij.Toch ga ik het kwaliteitsverschil van 1 pad met 2 kopjes uitproberen.
Wellicht ook bruikbaar voor minder gewenste visite
Ik moet zeggen; mijn senseo bevalt prima. Goede uitvinding.
Er is nu ook een soortgelijk apparaat van Bosch (meen ik)
Zou die net zo goed werken?
Kan gebeuren.
Maar desalniettemin, slappe koffie zal er voor zorgen dat je ongewenste visite wegblijft.
Maar desalniettemin, slappe koffie zal er voor zorgen dat je ongewenste visite wegblijft.