LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LAVG kinderachtig en zeer dreigend

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
snepke

Re: LAVG kinderachtig en zeer dreigend

Ongelezen bericht door snepke »

• Nog even voor de duidelijkheid
      Het is bij de deurwaarder dus er is een vonnis.Blijkt ook omdat er proceskosten in rekening zijn gebracht.
      • J
      Jij kiest er bewust voor om niet te betalen,en wil geen betaalregeling.
        Je woont bij je ouders,de deurwaarder gaat dreigen met beslaglegging(mogen ze doen)Dan kan het wel in een keer betaald worden.
          Je hebt al een telefonisch excuus en je wilt een schriftelijk excuus,zoniet maak je er een zaak van
            Wat denk je wat ze daar van zeggen'hey Amanda hun hebben volgens de regels gehandeld omdat jij niet wilde betalen en als ze gaan dreigen met beslag(jij hebt je ouders er bij betrokken)betaal je wel.Ja je hebt gelijk ze hebben volgens de regels gewerkt,dus moeten ze hun excuus aanbieden

Amanda3785

Ongelezen bericht door Amanda3785 »

Hoi hoi,

Ik heb vandaag een bericht van LAVG. Hierin schrijven ze dat hun wel schriftelijk hun excuses aan mijn ouders hebben aangeboden in de laatste brief. Dat is knap want er staat helemaal niets van een excuses in.

Verder vinden ze dat ik het wat netter had aan kunnen pakken door te bellen. Misschien had ik wel kunnen bellen, maar deed dat liever niet omdat ze hun eerdere mondelinge afspraken ook niet na zijn gekomen. Ik wil alles zwart op wit hebben.
          Daar komt bij dat zij het recht niet hebben om mij te wijzen op netheid als ik naar hun werkwijze kijk. Maar goed, nu zeg ik weer iets waar een discussie van kan komen. Het is mijn mening maar.

Ze schrijven als laatste dat ze er nu vanuit gaan dat ik alsnog de zaak terugtrek. Haha, niet dus! Ik zal ze nogmaals een bericht sturen waarin ik weer opnieuw meldt dat ik me alleen terugtrek wanneer ik een schriftelijke excuses heb gehad voor mijn ouders. Eerder niet.

Groetjes,

Amanda

Snip80

Ongelezen bericht door Snip80 »

-

vlisic

Ongelezen bericht door vlisic »

hoi Amanda,

Telefonisch is LAVG niet erg sterk. Bovendien heb je met een telefoontje niets in handen. Alles schriftelijk (ook e-mails zijn schriftelijk ook al lappen ze deze aan hun gerechtelijke laarzen).
          Overigens voor lachen heb je minder spieren nodig dan voor chagrijnig kijken. Dit geldt ook voor excuses. Dit levert gezichtsverlies op maar maakt wel vrienden en die heb ik liever dan vijanden.

beetje filosofisch, maar ja in de dictionary van lavg komt het woord vrienden niet voor.

mvg

Wilfried

Gesloten