LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] beeindigen xs4all abonnement

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
#SuuS#
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 nov 2009 21:49

beeindigen xs4all abonnement

Ongelezen bericht door #SuuS# »

Hallo, ik ben voor het eerst hier op dit forum en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Het probleem is als volgt: door problemen met onze internet provider XS4all omdat wij niet tevreden zijn met de oplossing van onze klacht willen wij van het abonnement af.
Vanaf september ben ik brieven aan het sturen, aangetekend, met verzoek tot beeindiging, steeds geen reactie, in de laatste brief erin gezet dat ze 2 weken de tijd hadden om te reageren en het contract stop te zetten anders zou ik het contract als ontbonden beschouwen en de incasso machtiging blokkeren.
Nóg geen reactie, inmiddels is het zgn. ultimatum verstreken en zelf maar eens gaan bellen met de klantenservice.
Daar wisten ze mij te vertellen dat ze geen enkele brief hebben ontvangen en het contract nog een maand zal doorlopen, advies gekregen van de medewerker om een email te sturen en de reactie van hun kant was dat ik dan maar eerder had moeten bellen naar hun en dat ik helemaal nergens recht op heb....

Nou is mijn vraag dus, na mijn lange klaagzang, ben ik nou gek aan het worden of zijn zij dat, ik sta toch in mijn recht en zo ja, hoe kan ik nu mijn gelijk halen?

Alvast bedankt!!

Groetjes Suzanne

#SuuS#
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 nov 2009 21:49

Re: beeindigen xs4all abonnement

Ongelezen bericht door #SuuS# »

Hoi bedankt voor je reactie, ik heb al mijn brieven naar het juiste adres gestuurd, dubbel gecheckt en opgezocht dus daar kan het echt niet aan liggen.
Het abonnement wordt nu beeindigd per 4 december maar waar het mij om gaat is dat zij simpelweg hebben nagelaten om netjes te reageren op mijn brieven en gestelde ultimatum van 1 november en de onzin dat zij nooit geen enkele, aangetekende, brief van mij hebben ontvangen gaat er bij mij niet in.
Inmiddels ben ik al overgestapt op een andere provider dus door hun nalatigheid heb ik een dubbel contract lopen.
Maar bedankt voor je hulp en het opzoeken van gegevens!

ArjenM
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 nov 2009 18:46

Re: beeindigen xs4all abonnement

Ongelezen bericht door ArjenM »

Je zegt een aangetekende brief gestuurd te hebben.
Dan is toch aan te tonen dat ze die brief hebben gehad?

Ik zou het niet zo gemakkelijk laten lopen want ze pikken weer mooi wat maandjes extra van je.

Zit zelf met ze in discussie na opzeggen omdat je dan spontaan nog ff een pack abbonementje in je schoenen geschoven krijgt.
Heb ik nooit voor getekend....
Was nog 1 van de Demon klanten die automatisch over ging naar xs4all dus er is nooit voor iets getekend bij xs4all maar wel proberen nog even 9,95 per maand te incasseren....

Bah!
Het lijkt wel of steeds meer bedrijven denken de klant een pootje te kunnen lichten....

Gesloten