LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oxxio weet niet van ophouden

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Jillsje
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 apr 2009 20:11

Oxxio weet niet van ophouden

Ongelezen bericht door Jillsje »

We worden sinds 2 weken geleden om de 3 dagen gebeld door Oxxio.
Vandaag was ik het beu en liet meneer zijn verhaal vertellen.
Eerlijk is eerlijk, 40% minder betalen als wat we nu bij Essent doen klinkt aanlokkelijk, maar is dat ook zo?

Of meneer mij een info/welkomspakket mocht toesturen.
Dat mag....
Naam en toebehoren ( adres e.d ) kloptte allemaal.
Moraal van het verhaal, meneer zou graag ons bankrekeningnmmer willen noteren.
nu heb ik gezegd dat de pinpas niet in huis was en ik het rek.nummer niet wist.
Ben niet gek.
Ze bellen straks weer om de man des huizes te spreken.
Iemand ook ervaring met ongewenst gebeld worden en de vraagof men het bankrekeningnummer mag noteren?

deoxxiomedewerker
Berichten: 343
Lid geworden op: 06 okt 2008 10:01
Contacteer:

Re: Oxxio weet niet van ophouden

Ongelezen bericht door deoxxiomedewerker »

Beste Jillsje,

Uw forumbericht van 4 november jl. maakt duidelijk dat u vragen heeft naar aanleiding van een telefonisch verkoopgesprek met een callcenter medewerker van Oxxio. Graag zou ik de situatie voor u willen uitzoeken. Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw nickname en uw telefoonnummer door te geven via [email protected], zodat ik snel contact met u kan opnemen.

Bij voorbaat dank.


Met vriendelijke groet,


Medewerker van Oxxio

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Oxxio weet niet van ophouden

Ongelezen bericht door agro »

Je kan je aanmelden bij een van onderstaande site's en je bent verlost van allerlei ongewenste zaken.

http://www.infofilter.nl/InfoWWW/php/do_home2.php

https://www.bel-me-niet.nl/

Butterfly400
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2009 09:24

Re: Oxxio weet niet van ophouden

Ongelezen bericht door Butterfly400 »

Beste Jillsje,

Ik ben ook op hun proefpakket ingegaan, de verkopen aan de deur zei dat ik er zo onderuit kwam, nog voordat het welkomstpakket werd verstuurd. Ik belde om te annuleren, toen zei de mederwerk dat ik pas kon annuleren nadat ik het welkomstpakket had gehad :shock: .

Zo gezegd, zo gedaan, ben 1 maand klant geweest van Oxxio. Na opzegging keurig eindafrekening gehad etc.

Nu word ik echter elke week, een paar keer gebeld met constant hetzelfde verhaal. Dat ik geen klant meer ben maar ze hebben mooiere aanbieding. Ik geef elke keer aan dat ik niet wil en dat ze niet hoeven terug te bellen maar ze doen het toch.

Om een lang verhaal kort te houden: uiteindelijk een verzoek (klacht) ingediend mij niet meer te bellen. Oxxio heeft bevestigd dat ik niet meer gebeld zal worden, al het telefonisch contact is bij deze geblokkeerd. Je raadt het al: nog diezelfde avond word ik gebeld door Oxxio met weer hetzelfde verkoopraatje. Ik geef meteen aan dat ik niet meer gebeld zou worden. De verkoper stopt even met praten, en vervolgt zijn verhaal dat ik inmiddels minstens 10x van ze heb moeten horen.

Waar houdt het op? Mijn advies is, geef niet je bankrekeningnummer want dan ben je klant volgens de kleine lettertjes. Als je er vanaf wil zullen ze je tegenwerken of eeuwig stalken is mijn ervaring.

Ik ben inmiddels aangemeld bij bel-me-niet. Ben benieuwd...

Robbert
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 jul 2003 12:41

Re: Oxxio weet niet van ophouden

Ongelezen bericht door Robbert »

Hierbij dus 2 tips: ga niet met oxxio in zee want het zijn oplichters, bekijk al de klachten in het draadje ENERGIE maar van dit forum.

Andere tip voor mensen die er toch ingestonken zijn bij oxxio: Zeg het gewoon op, want dan komen ze blijkbaar met een beter aanbod.

Gesloten