LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] antwoord voor Gast2, R v.d en PTPDS

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Kale kop

Re: antwoord voor Gast2, R v.d en PTPDS

Ongelezen bericht door Kale kop »

Ik ben geen lid van Pay-back maar van de stichting Leaseleed.

Jos1

Ongelezen bericht door Jos1 »

En de inhoud van je hersenpan is recht evenredig met je haargroei

Kale kop

Ongelezen bericht door Kale kop »

Misschien wel smidje josje maar leaseleed verzacht de pijn en ik heb mijn geld niet in een bodemloze put gekieperd en jij wel. :roll: Dus valt het wel mee met die hersenpan :D Bij jou komt het paardenhaar uit je oren.

Raregast

Ongelezen bericht door Raregast »

Ik vind die Jürgen maar een rare gast beantwoordt de vragen geen eens van mijn collega.

Hans123

Ongelezen bericht door Hans123 »

Nadat ik mijn functie heb neergelegd had ik verwacht dat het bestuur dit op een correcte manier naar de leden toe zal verklaren.

In plaats daarvan begint het bestuur ermee met modder te gooien en leugens te verspreiden.
De leugens en roddels van het bestuur volgens J Weber???????
http://www.pay-back.nl/Documenten/Nieuwsbrief11.htm
http://www.pay-back.nl/Documenten/Nieuwsbrief12.htm
http://www.pay-back.nl/Documenten/Ledenvergadering1.htm
http://www.pay-back.nl/Documenten/Versl ... 082003.htm
http://www.pay-back.nl/Documenten/Nieuwsbrief13.htm
http://www.pay-back.nl/Documenten/Nieuwsbrief14.htm

Tussendoor heb ik vaak ergelijke e-mails van jouw mogen ontvangen. en ik moet toegeven je had me bijna overtuigd door je manier van schrijven. Nu ik alles terug gelezen heb is mij alles duidelijk geworden hoe jij handeld en denkt. En wat me nu opvalt is dat je niet meer gereageerd heb met e-mails of radar topics nadat je een verbod is opgelegd. Nu het kortgeding achter de rug is prompt daar is ie weer met zijn beschuldigingen naar jan en alleman. Iedereen is fout behalve Here J. weber. Het lijkt wel of alles om jouw draait en niet om de gedupeerde die je zogenaamd wilt helpen. De grap is dat je dat ook andere verwijt.

Jurgen, Waar liegen ze en waar verspreiden ze roddels?

En ook ik wil graag een antwoord van jouw zien op de vragen van Gast2. Leg eens verandwoording af wat jouw het recht heeft gegeven om zo met ons geld om te springen.

Met vriendelijke groet
Hans

Hans4

Ongelezen bericht door Hans4 »

Beste G A S T 2,

Ik ben duidelijk geweest.

Je durft je weer niet te kennen te geven. Geen e-mailbericht van jou.
Ik ben voor iedereen bereikbaar.

Waarom heb je niet het lef om eerlijk te zijn.

Als je vragen hebt mail me dan als je durft.

Met vriendelijke groeten,

Jurgen Weber
Beste Gast 1,2,3. Waarom schrijf je nu weer als Hans 123 ik vraag me af waarom jij lid was van Pay-back terwijl je nogal aarzelde om lid te worden. Als Cathy antwoordde je dat je niet langer meer met Pay-back in zee wilde. Maar als het je dermate obsedeert kun je net zo lang blijven vragen aan me wat je wilt. Ikantwoord niet meer op vragen van jou. Het is mij duidelijk dat je steeds onder andere namen, mij uit mijn tent probeert te lokken. Zie maar wat ik straks over jou op het forum zet.

Hans4

Ik zal je niet helemaal afbranden maar een gewaarschuwd mens.............

Hans123

Sorry hans4/Jurgen.

Je ziet het niet meer helder.
en haalt iedereen doorelkaar.

Zijn dit nu reacties en antwoorden op vragen?

Gast2 heeft wel wat teweeg gebracht.

Ik heb mijn vraag er aan toegevoegd. Hoewel ik nog een vraag heb en hem bij deze zal stellen.

Als PayBack "Jouw kindje" was waarom heb je dan de stekker eruit getrokken door er met de kas vandoor te gaan en Payback met hoge schulden achter gelaten?

Met vriendelijke groet,
Hans

Hans4

Speciaal voor jou omdat je je vandaag hebt laten registreren en ik je heel aardig vind
Badderen

Samen in bad,
gezellig was dat

Toen greep ik naar de zeep,
maar bleek
dat ik ergens anders in kneep!!
Mooi hé speciaal voor jou, omdat ik van je hou.

Hans123

Hans4,

Je spoort niet helemaal.

Met vriendelijk groet,
Hans

gast2

Ongelezen bericht door gast2 »

Jurgen,

Ik en vele met mij wachten nog steeds op antwoord.

Gast4

Ongelezen bericht door Gast4 »

Ik breng mijn weekend door in Scheveningen, en jij achter je PC.

Hans Ganders

Ongelezen bericht door Hans Ganders »

Wat een hoop Hansen hier zeg wel vier en ik erbij gezellig hoor.

Met vriendelijken groeten,

Hans Ganders.

gast2

Om topic vervuling te voorkomen.

Kale kop;
Als je lid bent geworden van Leaseleed heb je al geld gestort in een bodemloze put. Anders heeft lidmaatschap van Leaseleed geen zin. Even goed ik hoop dat je in het gelijk gesteld wordt met leaseleed.

De openstaande vragen voor Jurgen;
Heb je toestemming gekregen om verenigingsgelden te gebruiken voor uitgaves die voor prive doeleinden gebruikt zijn? Even niet in ogenschouw nemend of je het (ver)gebruikte geld op eigen initiatief verekend hebt.

Wat is de reden dat je het batig saldo na je afgetreden in eigen zak gehouden hebt? Wetende dat er openstaande rekeningen waren. waar lag je prioriteit als penningmeester? Was dat eigen belang of in PB belang?

Heb je toestemming van jouw leden gekregen per leden vergadering om personeel in dienst te nemen of uit te betalen?

Waarom daagt PB jouw voor het gerecht om over gebleven (electronische)administratie in het bezit te krijgen?

Waarom heeft PB aangifte gedaan van verduistering?

Waarom vertel je dat je alles overgedragen hebt aan PB en op een later tijdstip alle leden via e-mail benaderd om ruchtbaarheid te geven aan het zogenaamde onrecht van PB en dat de leden van PB welkom zijn bij je nieuwe stichting?

hoe kan ik de boekhouding bij jouw inzien als je alles overgedragen hebt? Ik zal mij dan toch tot PB moeten richten lijkt mij. want bij de boekhouding horen rekeningen en dergelijke. Welke weer overeen komen met dagafschriften. Of ben ik nu achterlijk?
Quote:
2.) Om op jouw vragen terug te komen.

Zoals in het bericht van mij al geschreven stond kan iedereen de boekhouding van PAYBACK van mijn bestuursperiode inzien. Dan kan je makkelijk herkennen dat het te gek voor woorden is hoe zich het huidige bestuur gedraagt.

In een van de notulen staat dat Maxxfinance kosteloos haar persooneel ter beschikking stelt.

Mijn vraag is dan waarom je toch kosten berekend hebt tegen de afspraken in?

Is een bankstel geen prive doeleind?

Welke kosten heb je voorgeschoten. Ik mag aannemen dat daar rekeningen voor overlegd zijn?

Waarom heb je de openstaande rekeningen niet betaald en wel geld opgenomen voor prive gebruik?

Wanneer je hierop het forum verkondigt dat je alles haarfijn uit de doeken doet. Moet je je daar ook aan houden. Je kunt niet A zeggen en B achterwegen laten. Dan gooi je de bewuste knuppel in het hoenderhoek. Je bent een open boek zeg je. Ik wacht geduldig je antwoorden af. wat e tot nu gedaan hebt is om de hete brij heen draaien waar je goed in getraind bent bij spaar select.

Quote:
Geplaatst op 09 Nov 2003 02:41 door gast2

--------------------------------------------------------------------------------

Ik meen gelezen te hebben dat juist hetgeen wat Albert schreef een van de bijkomende redenen was voor de breuk in het bestuur.
We herinneren ons allemaal nog de topic "H.E.T. Recht" waar in één keer met modder gegooid werd naar het bestuur. Kort daarop volgde een verklaring van het bestuur via een nieuwsbrief. De familie weber ageerde in verschillende topics en in eigen nieuwsbrieven furieus naar het bestuur en was bijzonder kwaad dat ze voor financiële malversatie beticht werden en dat weber nu niet meer voor zijn werkzaamheden betaald zou worden. Hetgeen wat niet in de officiële berichtgeving van het bestuur genoemd werd.
Zet al deze voorvallen en wat volgde eens in een tijdframe. valt je dan ook iets op?

Jurgen;
Ik wacht nog steeds op een antwoord op de door mij gestelde vragen

Momenteel is er maar 1 persoon aan het moddergooien

Ook ik heb de notuelen gelezen die meegezonder werd met de uitnodiging voor de speciale leden vergadering van 23 augustus.
Inclusief jouw ontslag brief en wat er voor af ging.
Was het niet jouw uitspraak dat drie kapiteins op 1 schip niet werkten?
Was het niet zo dat jij aangeven hebt om een nieuwe stichting op te richten en daar inovatieve geesten voor zocht om de denktank te bemannen om alternatieve concepten te ontwikkelen? zit daar nu niet het verschil tussen Horzel functie en de door jouw beoogde te varen koers?
Jurgen;
"oorspronkelijke doelstellingen" = "Oplossen van problemen"
Doormiddel van;
Inovatieve geesten plaats te laten nemen in een denktank?
Vandaar de naam van jouw nog op te richten stichting "Inovatief Nederland"

PB;
Primair; Doorgaan met tam tam maken en Horzel functie ten volle benutten om zodoende een oplossing sneller dichterbij te laten komen wat ze aardig gelukt is met installatie CGA, Europeeshof, Politiek Den Haag en media offensief. werkgroepen oprichten die gebruik kunnen maken van PB faciliteiten. Wat nu vorm schijnt te krijgen.

Jurgen wat is jouw rol hierin met je inovatieve geesten? Financieel alternatieve concepten?
Laatst gewijzigd door gast2 op 11 nov 2003 00:36, 2 keer totaal gewijzigd.

Gast4

EIKEL voor 2-personen en gasten

Ik heb van je gedroomd,
je liep over een groot groen veld
en er liepen wel 600 eekhoorns achter je aan,
want ze hadden nog nooit zo'n EIKEL gezien

Gast4

Geplaatst op 09 Nov 2003 20:44 door gast2

--------------------------------------------------------------------------------

Om topic vervuling te voorkomen.

Kale kop;
Als je lid bent geworden van Leaseleed heb je al geld gestort in een bodemloze put. Anders heeft lidmaatschap van Leaseleed geen zin. Even goed ik hoop dat je in het gelijk gesteld wordt met leaseleed. Ik ben overigens van alle verenigingen en stichtingen lid. behalve eega lease.

Natuurlijk geen lid van eegalease want je bent vrijgezel, woont in een huurhuis en heb alleen maar een Sprintplan. Je was lid van Pay-back :roll:

gast2

Bijna goed Gast4. 8)

Voor de rest laat ik je links liggen. althans de nietszeggende onzin die je hier uitkraamt.
Laatst gewijzigd door gast2 op 11 nov 2003 00:37, 2 keer totaal gewijzigd.

Gast4

Je was juist lid van Pay-back omdat je Sprintplan heb. Als je in een huurwoning zit, ben je geen lid van leaseleed want dat gaat over de meerwaarde van de eigen woning. Tenzij de huurconstructie anders is. En je een bankstel van van De Hoek hebt.

Geeft verder niet.

gast2

Gast4,

Je bent erg slecht geinformeerd over leaseleed en wie wat allemaal doet.
Kijk eens op hun website. Leaseconstructies met een beleggingsdepot zonder hypotheek constructies worden ook behandeld :lol:
Voor de collectieve rechtszaak Dexia/Labouchere/Legio Lease misleiding is SLV
Voor sprintplan ga je naar GeSp en C&G.
Voor het beleggingsdepot/leaseconstructie zonder hypotheek maar wel met tussenpersoon Spaar Select ga je naarj Leaseleed.
Voor tam tam en andere omtrekkende bewegingen ga je naar PB.
Laatst gewijzigd door gast2 op 11 nov 2003 00:39, 2 keer totaal gewijzigd.

Gast4

Mijn verontschuldigingen ik dacht dat ik je kende van een demonstratie van Pay-back. Nu begrijp ik ook je woede tegen JW, jeetje ik denk dat jij voor een aardig bedrag aan schulden uit heb staan :!:

Succes gewenst dan maar :wink:

Gesloten