Na jaren aan het lijntje te zijn gehouden zonder dat de huisarts me wilde doorsturen ben ik, toen ik naast al mn andere klachten, ook nog eens mn haar verloor voor onderzoek naar een particuliere kliniek gestapt.
Daar kreeg ik eindelijk een diagnose van wat er allemaal met me aan de hand was en kon er gericht medicijnen worden in gezet vanuit drie verschillende disciplines.
De originele rekeningen opgestuurd naar de zorverzekeraar en de kopieen hiervan zelf gehouden.
Krijg ik vandaag bericht dat er een paar originele ontbreken en dat ze niet uitkeren.
Zeer, zeer slordig noem ik dat omdat ze bij de zorgverzekeraar zijn zoek geraakt.
Na al die jaren ben ik nu echt boos.
Vandaag stuur ik een kopie van de kopieen die ik heb gemaakt en kijk hoe ze daar op reageren.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Echt boos op huisarts en zorgverzekeraar
-
Re: Echt boos op huisarts en zorgverzekeraar
ja dat wordt leuk,dan zeggen ze keihard,we hebben de officiele nodig!
dus ik zou maar gaan bellen en zeggen hoe en wat ,want dit gaat weken duren,krijg je een brief.....niet geaccepteerd...
en nu ben je ze voor...dat zei ze zijn kwijt geraakt...in het ergste geval laat je ze de kliniek maar bellen die kunnen ook nog wel een factuur uitdraaien..
sterkte
dus ik zou maar gaan bellen en zeggen hoe en wat ,want dit gaat weken duren,krijg je een brief.....niet geaccepteerd...
en nu ben je ze voor...dat zei ze zijn kwijt geraakt...in het ergste geval laat je ze de kliniek maar bellen die kunnen ook nog wel een factuur uitdraaien..
sterkte
Re: Echt boos op huisarts en zorgverzekeraar
het is altijd mogelijk (en zelfs verplicht..) een origineelfactuur in kopie te produceren. (komt misschien wel de vermelding kopie op, maar dat geeft niet, ook niet voor de verzekering, als alle specificaties etc er maar op staan)