LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] WOONEXPRESS DUIVEN
WOONEXPRESS DUIVEN
9 September een tv kast gekocht bij woonexpress te Duiven.
Thuisgekomen scheurt mijn man de doos open om direct de kast in elkaar te gaan zetten.
Hij heeft net enkele plugjes in de kast zitten als hij er achter komt dat de kast kapot is, van een plank aan de voorkant missen we een gedeelte en tevens komen we er achter dat de kast niet echt krasvrij is ( wordt wel verkocht als een krasvaste kast).
We hebben direct contact gezocht met woonexpress te duiven en we zouden de kast als kan zo spoedig mogelijk terugbrengen. en zouden ons geld terugkrijgen.
Wij hebben de kast dan ook binnen 4 dagen teruggebracht maar we krijgen ons geld niet terug.
REDEN HIERVOOR IS DE DOOS WAS NIET NETJES OPENGEMAAKT, EN DIT STAAT IN HUN VOORWAARDEN DUS JE DOET ER NIETS AAN.
Wie heeft dit ook meegemaakt?
Thuisgekomen scheurt mijn man de doos open om direct de kast in elkaar te gaan zetten.
Hij heeft net enkele plugjes in de kast zitten als hij er achter komt dat de kast kapot is, van een plank aan de voorkant missen we een gedeelte en tevens komen we er achter dat de kast niet echt krasvrij is ( wordt wel verkocht als een krasvaste kast).
We hebben direct contact gezocht met woonexpress te duiven en we zouden de kast als kan zo spoedig mogelijk terugbrengen. en zouden ons geld terugkrijgen.
Wij hebben de kast dan ook binnen 4 dagen teruggebracht maar we krijgen ons geld niet terug.
REDEN HIERVOOR IS DE DOOS WAS NIET NETJES OPENGEMAAKT, EN DIT STAAT IN HUN VOORWAARDEN DUS JE DOET ER NIETS AAN.
Wie heeft dit ook meegemaakt?
Re: WOONEXPRESS DUIVEN
Hebben ze geen ander TV meubel ?
Re: WOONEXPRESS DUIVEN
De TV kast bestaat uit 2 pakketten en de doos waar het kapotte gedeelte in zit mag je ruilen.
De reden dat wij het niet willen ruilen is dat de kast niet aan zijn verwachting voldoet, hij is niet krasvast
De reden dat wij het niet willen ruilen is dat de kast niet aan zijn verwachting voldoet, hij is niet krasvast
Re: WOONEXPRESS DUIVEN
Een meubel is natuurlijk nooit krasvast. Om de woonexpres met uw probleem op te zadelen is niet netjes. Ik geef ze groot gelijk dat ze het niet willen terugnemen in een kapotte verpakking.
Re: WOONEXPRESS DUIVEN
Ik ben het daar niet mee eens.
Ik ben van mening dat als ik iets koop en het het voldoet niet aan de verwachting en ik ruil binnen de 14 dg die hiervoor staan dat ik dan niet verplicht moet worden om het zelfde artikel terug te moeten nemen.
Ik ben van mening dat als ik iets koop en het het voldoet niet aan de verwachting en ik ruil binnen de 14 dg die hiervoor staan dat ik dan niet verplicht moet worden om het zelfde artikel terug te moeten nemen.
Re: WOONEXPRESS DUIVEN
o.k maar kun je dan niet zien voordat je het koopt of het aan de verwachting voldoet ? Dat bespaart de winkelier een hoop werk.
Re: WOONEXPRESS DUIVEN
Betty, wanneer je iets in een winkel koopt heb je alle tijd om vooraf te kijken of iets aan jouw verwachting voldoet of niet. Je kunt het voelen, meten, ruiken, tillen, wat je maar wilt.
Maar ga dan niet achteraf triest zijn omdat je zelf vergeten bent om goed te kijken.
Dat heet eigen verantwoordelijkheid.
Je hebt zelf iets gekocht wat achteraf niet blijkt te bevallen. Niemand heeft jou gedwongen die kast te kopen.
Maar ga dan niet achteraf triest zijn omdat je zelf vergeten bent om goed te kijken.
Dat heet eigen verantwoordelijkheid.
Je hebt zelf iets gekocht wat achteraf niet blijkt te bevallen. Niemand heeft jou gedwongen die kast te kopen.
Re: WOONEXPRESS DUIVEN
Crazyme,
Mogen bezoekers in jouw winkel testen of showroom modellen krasvast zijn?
Mogen bezoekers in jouw winkel testen of showroom modellen krasvast zijn?
Re: WOONEXPRESS DUIVEN
heb precies t zelfde meegemaakt maar dan in Amsterdam Westpoort. Het is tocht te gek voor woorden dat je een artikel niet terug genomen word omdat de verpakking niet netjes is open gemaakt, wat is netjes, wat voor mij netjes is kan voor de ander dat niet zijn en omgekeerd ook. Toen ik in de winkel was en met de manager in gesprek was over t terugnemen van de kast zag ik dat er achter de balie een doos stond die teruggenomen is maar die helemaal stuk was en door plakband is dicht gemaakt. De verkopers en manager waren vreselijk brutaal. Een verkoper vertelde mij zelfs dat ik geen moeite moest doen, want hij heeft een juridische opleiding op universiteits niveau en weet dus dat ik niet in mijn recht sta. Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die een juridische opleiding heeft en verkoper is. Bij de Leen Bakker worden artikelen teruggenomen al heb je de dozen in 100 stukjes gesneden. De woonexpress krijgt van mij een 2!!!!!!!!!!!
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 07 nov 2009 12:13
Re: WOONEXPRESS DUIVEN
Jammer
Laatst gewijzigd door Criticaster_01 op 25 apr 2010 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: WOONEXPRESS DUIVEN
NAB2807,
Wat was er in de eerste plaats mis, dat je het artikel wilde terugbrengen?
Bij dit soort winkels mag je meestal niet zomaar iets terugbrengen: koop is koop. Wil je iets afbestellen, dan betaal je 30% boete van de aankooppriijs.
Wat was er in de eerste plaats mis, dat je het artikel wilde terugbrengen?
Bij dit soort winkels mag je meestal niet zomaar iets terugbrengen: koop is koop. Wil je iets afbestellen, dan betaal je 30% boete van de aankooppriijs.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 18 nov 2009 23:02
Re: WOONEXPRESS DUIVEN
Ga altijd met bijl en zaag de winkel in dan kom je erachter of iets krasvast is!! Wat een flauwverhaal Betsy
Betty54 schreef:9 September een tv kast gekocht bij woonexpress te Duiven.
Thuisgekomen scheurt mijn man de doos open om direct de kast in elkaar te gaan zetten.
Hij heeft net enkele plugjes in de kast zitten als hij er achter komt dat de kast kapot is, van een plank aan de voorkant missen we een gedeelte en tevens komen we er achter dat de kast niet echt krasvrij is ( wordt wel verkocht als een krasvaste kast).
We hebben direct contact gezocht met woonexpress te duiven en we zouden de kast als kan zo spoedig mogelijk terugbrengen. en zouden ons geld terugkrijgen.
Wij hebben de kast dan ook binnen 4 dagen teruggebracht maar we krijgen ons geld niet terug.
REDEN HIERVOOR IS DE DOOS WAS NIET NETJES OPENGEMAAKT, EN DIT STAAT IN HUN VOORWAARDEN DUS JE DOET ER NIETS AAN.
Wie heeft dit ook meegemaakt?