LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TNT POST bezorging

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Jolanda en Erna
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 okt 2004 12:05

TNT POST bezorging

Ongelezen bericht door Jolanda en Erna »

Sinds enkele maanden heb ik een (kleine) webwinkel. En deze loopt boven mijn verwachting goed. Hiervoor verstuur ik dagelijks pakjes en brievenbuspakjes naar de klanten. Nu echter 'verdwijnen' er steeds meer pakjes die per brievenbuspost verstuurd worden. Ik heb dus sterk de indruk dat er iemand of meerderen in de distributieketen ontdekt hebben dat er leuke kadootjes in de post zit. Van iemand die zelf bij de sortering heeft gewerkt weet ik dat er inderdaad aan veel pakjes 'gevoeld' wordt en dat deze 'vaak 'verdwijnen.
Ik heb tot 2 keer toe een klacht ingediend bij TNT maar tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen. Voor mij gaat er op deze manier de lol van af. Het gaat me nu te veel geld kosten. Op deze manier kan ik, mijn net ontwikkelde bedrijfje, heel snel weer sluiten.
Heeft iemand hier ervaring mee. Kan ik bijv. aangifte doen van vermissing, danwel diefstal?

witte angora
Berichten: 30972
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: TNT POST bezorging

Ongelezen bericht door witte angora »

Je wil niet weten hoeveel post er hier in het dorp verkeerd bezorgd wordt. TNT krijgt van mij een dikke onvoldoende.

Gesloten