LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort soap deel 369

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
kaapsepracht

Telfort soap deel 369

Ongelezen bericht door kaapsepracht »

Ben half augustus overgestapt van Debitel naar Telfort. Heb daar enorme spijt van.
Het nummerbehoud gaat na enkele maanden bellen, mailen en heel veel ergernissen eindelijk doorgevoerd worden deze week. Zeggen ze bij Telfort... Ik durf er wel wat op te zetten dat dat ook wel niet vlotjes zal verlopen.

Nu weer iets nieuws. Terwijl ik nog geen seconde gebeld heb via Telfort, krijg ik wel alvast een rekening gepresenteerd. Kan ik daar weer achter aan. Terwijl zij mij eigenlijk zouden moeten betalen voor al die minuten die ik in de wacht heb gestaan. Weet iemand waarom Telfort al rekeningen stuurt (die bovendien veel hoger zijn dan de afgesloten abonnementskosten per maand) terwijl nog niet gebeld is.
Zo dat moest er even uit.

Maria van debitel

Re: Telfort soap deel 369

Ongelezen bericht door Maria van debitel »

Graag zou ik u willen adviseren om contact op te nemen met de klantenservice van Telfort. Dit kan op nummer 06-26001200 (€ 0.30 per minuut).

fdreesen

Ongelezen bericht door fdreesen »

op dit 06 nummer wordt je niet meer geholpen !

Je wordt doorverwezen naar 0900-9596

Suc6 !

joyce2710

Ongelezen bericht door joyce2710 »

ik zit in hetzelfde schuitje ben er al vanaf juni mee bezig heel frustrerend heb mijn verhaal ook hier op het forum geschreven groetjes joyce

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Kaapsepracht,

Net als eerder in het topic http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 78#p929478

Wil ik u vriendelijk vragen om ons via een privé bericht uw gegevens (06-nummer/accountnummer) te doen toekomen.

Dan kan ik het e.e.a. voor u uitzoeken.

Remco

Gesloten