LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort reparatie & klachtenafhandeling

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
wouterdvries

Telfort reparatie & klachtenafhandeling

Ongelezen bericht door wouterdvries »

Ik ben nu al 7 jaar tevreden klant van Telfort. Echter weten ze het nu met 1 reparatie volledig te verpesten. Ongeveer 3,5 week geleden ging mijn X1 kapot. Hij zou binnen 10 werkdagen gerepareerd worden. Kreeg ik vorige week een brief dat het niet gelukt was binnen de gestelde termijn en dat ze nog 10 dagen extra nodig hadden. Volgens de statustracker op www.e-repair.nl staat hij al een week op '' in behandeling bij reparateur'''. Het lijkt mij onlogisch dat 1 monteur al een week bezig is met mijn toestel.

Bovenstaande is balen maar niet eens zo heel erg. Echter heb ik al een week geleden een klacht ingediend omdat ik mijn internetabbonement betaal maar niet kan gebruiken omdat ik dus telefoonloos ben. Ze zouden binnen 5 werkdagen reageren. Heb nog steeds niks gehoord!

Ik ga soepel om met de verlenging van de reparatietermijn maar verwacht ook een stukje klachtenafhandeling dan!

Telfort webcare
verified

Re: Telfort reparatie & klachtenafhandeling

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@wouterdvries

Graag zoek ik voor u uit wat er aan de hand is. In een reactie kunt u uw klantnummer kenbaar maken.

Daphne

wouterdvries

Mijn klantnummer is: XXXXXX
Laatst gewijzigd door wouterdvries op 11 nov 2009 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Telfort webcare
verified

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@wouterdvries

Hartelijk dank voor de aanvullende informatie. Ik ga voor u aan de slag. Het klantnummer mag u verwijderen uit het voorgaande bericht.
Voor vrijdag 13 november leg ik telefonisch contact met u.

Daphne

D2Freak30

Ongelezen bericht door D2Freak30 »

wouterdvries schreef:Ik ben nu al 7 jaar tevreden klant van Telfort. Echter weten ze het nu met 1 reparatie volledig te verpesten. Ongeveer 3,5 week geleden ging mijn X1 kapot. Hij zou binnen 10 werkdagen gerepareerd worden. Kreeg ik vorige week een brief dat het niet gelukt was binnen de gestelde termijn en dat ze nog 10 dagen extra nodig hadden. Volgens de statustracker op http://www.e-repair.nl staat hij al een week op '' in behandeling bij reparateur'''. Het lijkt mij onlogisch dat 1 monteur al een week bezig is met mijn toestel.
Beetje onzin natuurlijk. Je word netjes op de hoogte gesteld dat je reparatie langer gaat duren. Lijkt mij prima. Ik vermoed ook niet dat 1 monteur 1 week met je telefoon aan het prutsen is geweest, want het is natuurlijk logischer dat de monteur een onderdeel heeft besteld. Dat kan even duren.

Er zal vast wel iets in voorwaarden staan over reparatie en abbonnementsgeld. Misschien dat ze je uit coulance iets geven maar verplicht zijn ze het niet.

wouterdvries

Zoals ik ook al in mijn openingspost aangaf vindt ik het verhaal van de reparatie niet eens zo erg. Het gaat mij om een stukje communicatie naar de klant toe. Door op de site een toelichting te geven wat de status is van je reparatie verschaf je mensen een hoop duidelijkheid. Uiteindelijk profiteert Telfort hier ook weer van omdat ze niet heel de dag gebeld worden over de reparatiestatus.

Groetjes

wouterdvries

ondertussen keurig te woord gestaan door Daphne van Telfort. Probleem is nog niet opgelost maar ze zijn er in ieder geval mee bezig!

Gesloten