Ik heb berichten gelezen van O&B finance. Ik heb 6 jaar geleden een lening over laten sluiten door Interkrediet zo was de naam voorheen. Ik ben zwaar in de problemen gekomen door mij 4 contracten te verkopen namelijk:
- Cardiff koopsompolis wegen doodgaan of werkloosheid
- Effecten leace contract Defam ingehuurd door interkrediet
- Defam garantiecertificaat
- Interkrediet
Ik ben hierdoor het slachtoffer van overkreditering en misleiding door die adviseurs. Als je belt wordt je als een hond behandeld na 6 jaar trouw betaald te hebben. Ik ben bezig de bank te benaderen voor een schikking wegens een overtreding van een wettelijk voorschrift en dwaling. Ook deze bank valt onder de DSB zoals vele al aangeven. De overheid moet ingrijpen want gezinnen gaan hieraan aan kapot. Het zijn vieze gemene schoften. Ik ben des duivels
O&B finance is dochter van AFAB heeft op 15 april jl. een boete opgelegt gekregen van AFM van 6000 euro wegens het onvoldoende inwinnen van informatie van de klant. Ook interkrediet was volgens nij geen DSB. Beide partijen zijn in het geheel niet te vertrouwen.
Ik zit in het zelfde bootje.
De rentekrediet (nederlandse voorschotbank) lost niet af, maar ik dacht een flinke duit te krijgen als de efectenlease (defam) vrij zou komen
de winst van de effectenlease was echter nihil. (kreeg het laatste jaar ook al geen winstoverzichten meer)
Het was me zo uitgelegd dat het veilig zou zijn door het mannetje van destijds EFC interkrediet.
Nu moet ik alle zeilen bijzetten en zoveel mogelijk gaan aflossen aan het rentekrediet, anders wordt het bedrag alleen nog maar hoger....