LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dyroy woonhuisverbetering

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Ikkejan
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 okt 2009 16:47

Dyroy woonhuisverbetering

Ongelezen bericht door Ikkejan »

wie heeft met de firma dyroy woonhuisverbetering van de dhr XXXX

sanderjb
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 feb 2009 09:49

Re: Dyroy woonhuisverbetering

Ongelezen bericht door sanderjb »

Tja, wat moet je hier nou mee? Het is hier natuurlijk geen dictee der Nederlandse taal, maar een beetje fatsoenlijke zinnen zijn wel zo prettig. Wat is je punt?

Ikkejan
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 okt 2009 16:47

Re: Dyroy woonhuisverbetering

Ongelezen bericht door Ikkejan »

Sorry mijn vraag was of iemand ervaring heeft met dyroy woonhuisverbetering

suvsuby
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2009 17:28

Re: Dyroy woonhuisverbetering

Ongelezen bericht door suvsuby »

Ik zal heel kort zijn. Geen zaken doen met dit bedrijf. Als u meer wilt weten hoor ik dat wel.

Ikkejan
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 okt 2009 16:47

Re: Dyroy woonhuisverbetering

Ongelezen bericht door Ikkejan »

Hallo graag wil ik meer weten over deze bedrijf.Een kennis van mij benaderd door de firma dyroy
graag hoor ik meer van u waarom geen zaken doen met hun


m.vr.gr
ikke

Rik1959
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 dec 2009 16:44

Re: Dyroy woonhuisverbetering

Ongelezen bericht door Rik1959 »

Ikkejan,

Wil je contact opnemen met mij ivm hetzelfde probleem met Dyroy BV
Ik ben al vanaf februari bezig.

Rik1959

[email protected]

Ikkejan
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 okt 2009 16:47

Re: Dyroy woonhuisverbetering

Ongelezen bericht door Ikkejan »

Hallo Rik

Ik heb je bericht gelezen ik zal in het kort mijn verhaal vertellen

Mijn kennis uit Apeldoorn is door de firma Dyroy benaderd voor een dakkapel en kunststofkozijnen deze heer is ook geweest een hele vriendelijk heer moet ik wel vertellen maar ik had het gevoel dat deze heer niet wist waar over hij aan het vertellen was.daarom ben ik wat gaan rond kijken op internet zodoende kwam ik erachter dat deze heer meerdere bedrijven heeft gehad (5 wat ik tot nu toe heb kunnen vinden ) op de naam Dyroy ik heb tevens een oud vrouwlijke werkgever/ collega uit maasbommel waar hij eerst was gevestigd gesproken deze wist mij tevertellen dat de firma dyroy een oplichter puur zang is en ze moest ook nog 8 duizend euro van hem krijgen en nog meer zoals dat hij de firma een aantal jaar geleden had gekocht als lege b.v. en dat hij maar sinds 2008 in kunststofkozijnen zit en niet vanaf 1995 zoals zijn website het vermeld dus die tekst is niet waar ze vertelde veel meer wat ik niet allemaal wilde weten.Voormij was het duidelijk niet met deze heer en bedrijf zaken doen.

Mocht je meer over dyroy willen weten dan moet je contact opnemen met V.h. Financiële Diensten B.V. zoeken via google


voor de duidelijkheid we hebben geen problemen met hun gehad omdat we verder zijn gaan zoeken zodoende hebben we ons veel ellende kunnen besparen

m.vr.gr
Ikkejan

W.Hofland
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 apr 2010 15:00

Re: Dyroy woonhuisverbetering

Ongelezen bericht door W.Hofland »

Je bent te rade gegaan bij de duivel mister..!! Het is juist die 'oude werkgever' uit Maasbommel: ene Anita, die samen met ene Sudesh getracht hebben Dyroy op te lichten. Het is namelijk niet toevallig dat ze zelf ook een kozijnen bedrijf hebben. Check het adres maar: http://www.woonwebsite.nl/leveranciers/ ... l%20/20643

Dus om hier zomaar iemand even te besmeuren is misselijkmakend!

Ikkejan
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 okt 2009 16:47

Re: Dyroy woonhuisverbetering

Ongelezen bericht door Ikkejan »

Heer Hofland.
Lees de berichten goed er zijn meer mensen die problemen hebben met dit bedrijf.En als deze heer eerlijk is waarom heeft deze heer 5 andere bedrijven(in een hele korte tijd) gehad die niet meer bestaan.

Misschien moet u ook maar met van Houwelingen en dhr Sudesh contact opnemen en dan weet u hoe de vork in de steel zit niet alleen het verhaal van 1 kant horen maar van 2 kanten voordat je een oordeel kan geven over iemand en dat is wat ik heb gedaan.

junte
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2010 10:06

Re: Dyroy woonhuisverbetering

Ongelezen bericht door junte »

Geachte lezers,

Wij hebben in het verleden zaken gedaan met Dyroy, de man is een eerlijk en een oprecht persoon, daar is geen speld tussen te krijgen. Verder ken ik het bedrijf uit maasbommel niet zo heel goed maar weet wel dat Dyroy een vordering van €20000 op dat bedrijf heeft. Die Sudesh waar over gepraat word dat is het linke mannetje. Heb hem 1 maal ontmoet en had het toen al in de gaten dat het geen zuiver mannetje was. Deze man heeft joop meijer zeker een loer gedraaid. Geloof dat Sudesh ook nog een bedrijf heeft in Emmeloord.

Verder word bij alle bedrijven wel eens een fout gemaakt, iemand die zegt dat zijn bedrijf dat niet doet is niet eerlijk. Ik heb Joop het laatste jaar niet meer gesproken, weet wel dat hij een heel moeilijk jaar achter de rug heeft met zijn eigen gezondheid en het wegvallen van zijn vrouw.

Ophouden met zwartmaken dus, probeer eens iets goeds over iemand te schrijven te vertellen.

Met vriendelijke groet AC Totaalbouw

Rik1959
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 dec 2009 16:44

Re: Dyroy woonhuisverbetering

Ongelezen bericht door Rik1959 »

Wil even reageren op het Bedrijf AC totaalbouw en diens reactie.

J. Meyer en Dyroy. Ongetwijfeld een eerlijk en betrouwbaar persoon in zijn privé leven maar een waardeloze zakenman en zeker een bedrieger.
Heeft mij kozijnen geleverd die hij niet als voorbeeld heeft laten zien en daarbij ook nog eens verkeerd bemeten dus een oplossing gezocht om ze te plaatsen.

Ooit wel eens kunststof kozijnen (hij kan trouwens niet eens kunststof (kunstof) schrijven) in een uitgefreesd houten kozijn gezien met een dikke centimeter kitlaag ertussen en gefixeerd met 4 parkertjes aan het oude houten kozijn.
Oh toen we in nederland die vreselijke regenbui hadden en lekkage kregen moest ik mijn claim maar bij "Beatrix" declareren ? ? ?
Oh ja enne ik heb een schade post van € 3000 en verkeerde en vreselijk afgewerkte kozijnen.
Wil je foto's van de schade en de kozijnen en een copy van het gesprek over de claim. Ik heb hem.
Oh ja en de nederlandse wet is erg beschermend tegen deze bedriegers.
Helaas.
Vind je het gek dat mensen gekke dingen gaan doen als ze zo iemand tegen komen.
Trouwens al een aantal gedupeerden gevonden die ook niets tegen deze bedrieger konden doen.

Dus een eerlijke man ? ?
Laat hem dan over de brug komen, regel dat eens voor mij en die anderen.

Mail me maar: [email protected]
Laatst gewijzigd door Rik1959 op 03 jul 2010 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten