LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schikking fortis-asr verplicht accepteren ?

Bespreek hier de ontwikkelingen in de woekerpolis-affaire
hagar44

Schikking fortis-asr verplicht accepteren ?

Ongelezen bericht door hagar44 »

Ook wij zijn in het ongelukkige bezit van een fortis-ASR woekerpolis. Nu zijn enkele zaken mij niet duidelijk: MOETEN wij de schikking die ons wordt aangeboden accepteren of zijn er nog andere opties ? Wij ontvingen maanden geleden een voorstel maar het bedrag leek ons veel te laag. Wij zijn overigens niet aangesloten bij een v.d. stichtingen voor gedupeerden.

alfatrion

Re: Schikking fortis-asr verplicht accepteren ?

Ongelezen bericht door alfatrion »

Nee jullie zijn niet verplicht om dit te accepteren. Mogelijk kun je er meer uitslepen als je het voor de rechter brengt. Dat was destijds met Dexia het geval. Een andere optie is om dit collectief te doen via zo'n stichting.

Shannamic

Ongelezen bericht door Shannamic »

die schikking heb ik nooit gekregen gaat dit vanzelf ??
Ik heb een bedrijfspaarregeling die omgezet is in een levensvwerzekering van 40 jaar maar als ik die nu af wil kopen krijg ik 1100 euro , (dit heb ik begin dit jaar opgevraagd ) terwijl ik er meer dan 6000 euro in 10 jaar in heb gelegd , wat moet ik in vredesnaam doen met deze woekerpolis ????

Ze zeggen wel dat de fortis geld opzij heeft gezegd voor de woekerpolissen maar hoe en wanneer heb je daar recht op ???

Begrijp er helemaal niets van en mijn tussenpersoon is 6 jar geleden al failiet gegaan dus daar heb ik ook niets aan ?

Iemand een idee wat ik moet doen ??

mvg

Gerborgh

Ongelezen bericht door Gerborgh »

Even de brochure 'Compensatieregeling' lezen die je deze week hebt ontvangen van ASR.

Shannamic

Ongelezen bericht door Shannamic »

nou dat wachten we maar af dan , ik heb nog niets mogen ontvangen :(

Gesloten