Wat is eigenlijk de samenwerking tussen Bosincasso en Ziggo.................
Heb een schrijven van Bosincasso gekregen om €122,50 te betalen waarvan €104,50 voor Ziggo is ,waar inmiddels een blokkade was op onze telefoon.
Bedrag op 31-08-2009 via iDeal van de side www.ziggo.bosincasso.nl naar Bosincasso overgemaakt...na meerdere telefoongesprekken , het was inmiddels 03-09-2009 , was het geld eindelijk binnen...RAAR dit alles.Je denkt dan dat het wordt door gegeven aan Ziggo , ze werken tenslotte eng samen --hebben zelfs extra telefoonnummer voor Ziggo klanten--Maar teveel verwacht . Dagelijks naar Ziggo gebeld , 1x zelfs 25 minuten aan de telefoon gehangen , maar geldbedrag was nog steeds niet op hun rekening .Maandag jl. 07-09-2009 eindelijk possitieve antwoord , dacht ik . Geld is er : zei een medewerkster en ze zal even contact opnemen met incasso-beheer om de blokkade op te heffen en zegt erbij , indien het niet in de loop van de dag gebeurd is : morgen even weer bellen .Inmiddels dinsdag 08-09-2009 , blokkade is er nog steeds , dus weer gebeld. Een heer H.H aan de lijn gehad en die zegt : Collega was gisteren voorbarig want het geldbedrag is nog steeds niet op onze rekening .Hij zei dit resoluut en in een slecht humeur .Indien het bij ons ( Ziggo) verwerkt is duurt het nog 3-5 werkdagen voordat blokkade eraf is .Toen moest zelfs ik even lachen .Dus na 7 werkdagen is het bedrag van € 104,50 nog steeds niet bij Ziggo maar ergens in Nederland want ik weet nu dat Bosincasso geen vordering van mij heeft .En ik heb nog steeds blokkade van telefoon........hoe lang gaat dit dan duren ..........wat een club is dit.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Samenwerking Bosincasso en Ziggo
Re: Samenwerking Bosincasso en Ziggo
De samenwerking met ziggo en bosincasso is er idd!!
Zelf heb ik 22 oktober een betaalregeling getroffen met een medewerker van ziggo en was zoals die man zei helemaal geregeld, k zou alleen nog even een bevestiging per post krijgen wat we af hadden gesproken. Tot mijn verbazing krijg ik een brief dat de regeling is afgewezen. Heb toen ziggo gebeld waarom. Ze gaven als antwoord dat het was omdat het beneden de 150 euro was. (137,12)
Nou ja, aangegeven dat het dus niet klopte met wat me toegezegd was en ik zou een klachtenformulier invullen. Nou ja, daar had ik dus amper de kans voor, de volgende dag lag er een brief van bosincasso! Rekening inmiddels boven de 150 euro en dat terwijl je paar x contact had met medewerkers over hoe het aan te pakken. Sturen je meteen dezelfde dag door naar bosincasso. Ik dacht, mn rekening is nu wel boven 150 euro, dus zal ik nu wel een regeling kunnen treffen. Niet dus. Heb op advies van bosincasso gemaild naar ziggo directeur omdat die wel kon zorgen dat er iets zou veranderen. Nu is de grap dat de directeur me weer terug verwijst naar bosincasso. Ze zeggen dus van elkaar dat ze wat kunnen betekenen en je word van het kastje naar de muur gestuurd omdat ze zeggen dat ze niets kunnen doen. En ik kan binnen een week even meer dan 150 euro ophoesten, terwijl ik altijd netjes betaald heb. Wat me dan verbaasd is dat de medewerker van bosincasso gezegd heeft dat de mail naar hoofd betalingen ziggo meteen op de goede plek terecht komen en dan ook bij bosincasso zichtbaar zijn. Ze werken wel degelijk nauw samen en wij als klant kunnen daar voordeel bij hebben, maar zijn in dit geval de dupe!!!
Zelf heb ik 22 oktober een betaalregeling getroffen met een medewerker van ziggo en was zoals die man zei helemaal geregeld, k zou alleen nog even een bevestiging per post krijgen wat we af hadden gesproken. Tot mijn verbazing krijg ik een brief dat de regeling is afgewezen. Heb toen ziggo gebeld waarom. Ze gaven als antwoord dat het was omdat het beneden de 150 euro was. (137,12)
Nou ja, aangegeven dat het dus niet klopte met wat me toegezegd was en ik zou een klachtenformulier invullen. Nou ja, daar had ik dus amper de kans voor, de volgende dag lag er een brief van bosincasso! Rekening inmiddels boven de 150 euro en dat terwijl je paar x contact had met medewerkers over hoe het aan te pakken. Sturen je meteen dezelfde dag door naar bosincasso. Ik dacht, mn rekening is nu wel boven 150 euro, dus zal ik nu wel een regeling kunnen treffen. Niet dus. Heb op advies van bosincasso gemaild naar ziggo directeur omdat die wel kon zorgen dat er iets zou veranderen. Nu is de grap dat de directeur me weer terug verwijst naar bosincasso. Ze zeggen dus van elkaar dat ze wat kunnen betekenen en je word van het kastje naar de muur gestuurd omdat ze zeggen dat ze niets kunnen doen. En ik kan binnen een week even meer dan 150 euro ophoesten, terwijl ik altijd netjes betaald heb. Wat me dan verbaasd is dat de medewerker van bosincasso gezegd heeft dat de mail naar hoofd betalingen ziggo meteen op de goede plek terecht komen en dan ook bij bosincasso zichtbaar zijn. Ze werken wel degelijk nauw samen en wij als klant kunnen daar voordeel bij hebben, maar zijn in dit geval de dupe!!!
-
MAXIEM
Dag spooks,
Ziggo is naar mijn mening in alle opzichten een ramp!
Maxiem
Maxiem
Daar moet ik het helaas mee eens zijn!!!
Als klant heb je het maar te slikken en je kan niks doen, ze gaan gewoon hun gang.
Als klant heb je het maar te slikken en je kan niks doen, ze gaan gewoon hun gang.
Wie ondervindt ook problemen met betalingen aan ziggo / bosincasso?
een weer een zo'n goede inhoudelijke bijdrageMAXIEM schreef:Dag spooks,
Maxiem
-
renegade66
ik heb ook een achterstand bij ziggo, ik heb 2 weken terug netjes een uitleg gegeven en ze zouden de situatie aanhouden, ik zit in een schuldenregeling en ze zijn alles nog aan het aanschrijven en op een rijtje zetten, volgens de medewerker van ziggo was dat absoluut geen probleem er zou een aantekening gemaakt worden, nou die aantekening is een vette rekening van bos incasso, ik heb nog gebeld naar ziggo want er stond ook 3 keer een maandbedrag bij van digitale tv die ik niet eens heb. werd ik me toch ff onbeschoft te woord gestaan door zo'n eikeltje van ziggo? ik heb dat wel aangevraagd via internet en het is ook door mij geactiveerd, nou ja zeg? ik heb een schotel, wat moet ik met digitale tv van ziggo? kom maar met bewijzen dat ik het besteld heb, ik heb niet eens zo'n gare humax gekregen. laat staan een abbo. ik betaal de rekening van ziggo en geen cent aan incassokosten aan bos incasso.