LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verkopen timeshare

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
van dongen b
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2009 20:25

verkopen timeshare

Ongelezen bericht door van dongen b »

nou mooie en lachwekkende verhalen allemaal alleen de gedupeerde lachen niet
een nieuw zaakje met zelfde achtergrond en roots is al draaiende
iberia market sl vraagprijs 1595 € vooraf te betalen alleen koper komt niet opdagen wel cash back systeem kost je eerst wel klein fortuin en een paar jaar wachten op niets
dus wees op je hoede
gr van dongen[/b]

jnvlier
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jul 2009 04:55

Re: verkopen timeshare

Ongelezen bericht door jnvlier »

Hallo jullie hebben gelijk je moet voorzichtig zijn met wie je in zee gaat.
Wij hebben de revaring dat wij geruime tijd geleden zijn benaderd door asiatimeshare, zij wilden het van ons over nemen,na ruime overweging zijn wij in zee gegaan met hun en binnen 3 mnd is onze timeshare TSH verkocht.Wij beloofden hun dat wij hun promoten als het verkocht werd, zodoende dus deze promoting voor hun, hun email is atimeshare.com zie ook www.asiatimeshare grts fam Vlier

stofzuigertje

Re: verkopen timeshare

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Er staan elders berichten dat deze firma niet zo betrouwbaar is, dus wel Uw timeshare weg maar betalen?????

Ik heb nog niet kunnen ontdekken of deze echt betrouwbaar is of deze slachtoffers nog verder wil uitkleden...

Wees voorzichtig, klinkt leuk maar ik twijfel nog.

Ronald van de Maas
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 nov 2009 08:18

Re: verkopen timeshare

Ongelezen bericht door Ronald van de Maas »

Nog een ander nieuw bedrijf: Lifetime Experience (www.lifetimexperience.eu.). Wordt gerund door de bekende belg Richard Debord, voorheen werkzaam bij Mirafloren. Ze zeggen alles legaal te regelen, maar het principe is hetzelfde als alle anderen. Eesrt betalen om een vakantie systeem te kopen, cashback systeem en mogelijkheid tot verkoop in België tegen betaling van consultatiekosten die je nooit meer terugziet.

Domike
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 nov 2009 16:59

Re: verkopen timeshare

Ongelezen bericht door Domike »

Ik weet het zeker het zijn de zelfde mensen 1 oplichterij

jan lod
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mar 2010 15:47

Re: verkopen timeshare

Ongelezen bericht door jan lod »

Ik ben ook telefonisch benaderd door lifetimexperience.
Ik moet eerst E380,00 betalen en dan wordt er een afspraak gemaakt in Antwerpen voor de verkoop van mijn club Atlantis !!!!!!
Ze hebbben een ,,,koper,, die biedt E12.950,00.
Die man heet Roland de Graaf spreekt met een belgisch accent.
Vroeg of ze de kosten niet in mindering konden brengen op de ,,koopprijs,,,
Dat deden ze niet. Ze zijndaar van maandag 12 april tot en met 16 april 2010.
Misschien iets voor een t.v opname?????
groetjes Jan

Domoortje
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 feb 2010 02:43

Re: verkopen timeshare

Ongelezen bericht door Domoortje »

Hallo beste allemaal,

heb onlangs een topic geopend over Club La Costa, misschien hebben jullie dit wel gezien en dan ten overvloede, laten we onze krachten bundelen en deze praktijken aanpakken!
Ik geloof absoluut niet in deze terugkooppraktijken en waar ik inmiddels wel geloof in heb is www.timesharesprookjeofnachtmerrie.com.

Gesloten